-
כיצד מתבצע התשלום עבור ההזמנה באתר?
-
התשלום עבור הזמנה של כל מלון באתר מתבצע במלון בלבד בעת ההגעה לחופשה. הבטחת ההזמנה באתר תעשה על ידי כרטיס אשראי לביטחון בלבד.
-
כיצד מתבצע התשלום במלונות?
-
1.התשלום במלונות מתבצע במזומן או עד 12 תשלומים ללא ריבית, בהתאם לסך ההזמנה.
לתשומת לבכם: תשלום באשראי מחייב נוכחות פיזית של הגורם המשלם כולל הכרטיס שבאמצעותו בוצעה ההזמנה.
רכישה בסך עד 2000 ש"ח – מתשלום אחד ועד שישה תשלומים שווים ללא ריבית.
רכישה מעל 2,001 – מתשלום אחד ועד שנים עשר תשלומים שווים ללא ריבית.
ניתן לשלם בשבעה תשלומים, ללא קשר לסך הרכישה, בתשלומי קרדיט בלבד בהתאם למדיניות החברה ודרישתה.
התשלום יתבצע במועד הגעה למלון.
-
מהם גילאי הילדים והתינוקות ברשת מלונות פתאל?
-
ילד ייחשב מי שגילו בין 2-12 שנים ויחויב בתשלום בהתאם למחירון המלון.
תינוק ייחשב מי שגילו עד 2 (שנתיים) – עבור ביטוח התינוק יגבה תשלום של 55 ₪ ללילה.
-
מהן שעות קבלה ועזיבת החדרים?
-
קבלת חדרים: החל מהשעה 15:00
בשבת או מוצאי חג: בהתאם למדיניות המלון
עזיבת חדרים: עד השעה 11:00 בימי חול, עד השעה 14:00 בשבתות וחגים.
אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון יוכלו לעשות זאת במלון ביום ההגעה במעמד ה-Check In; הארכה כאמור תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום (על בסיס לינה בלבד), וזאת עד לשעה 20:00 לכל היותר. למידע נוסף היכנסו לתקנון
-
מה ההבדל באתר בין מנוע ההזמנות (החיפוש המהיר) לבין המבצעים?
-
מנוע ההזמנות מציג את מחירי המלונות העדכניים לאחר 5% הנחה להזמנות אינטרנט באתר פתאל. מבצעים המופיעים באתר מכוונים לתאריכים נקודתיים במחירים מיוחדים לאתר פתאל.
-
האם ניתן לקבל טלפונית את המבצעים שבאתר?
-
לא. מבצעי האתר אינם מוצעים טלפונית והם ייחודיים להזמנות ישירות באתר פתאל.
כל שעליכם לעשות הוא לבחור בין המבצעים המוצעים במלונות פתאל השונים בארץ ולבצע הזמנה באופן קל ונוח. במידה ונתקלתם בבעיה טכנית או תקלה, תוכלו ליצור קשר עם מרכז ההזמנות בטלפון: 03-5110000
-
מהיכן משיגים את הג'ינגל של פתאל?
-
את הג'ינגל של פתאל "מארחים באהבה" ניתן למצוא כאן.
-
מהו מלון הכל כלול?
-
מלונות בהם האירוח על בסיס פנסיון מלא ובו כלולים פינוקים נוספים.
במלון לאונרדו קלאב אילת
מוגשות שלוש ארוחות ביום: ניתן לבחור ארוחת צהריים בהגעה, שתייה קלה חופשית, שתייה חריפה תוצרת הארץ וקרטיבים. בנוסף, תיהנו מהפסקות קפה ועוגה אחר הצהריים.
מלון יו קורל ביץ' קלאב אילת
מדובר במתכונת "הכל כלול אולטרה" – אירוח שבמסגרתו יוגשו לאורך כל היוםטעימות קולינריות מפנקות, תפריטים עשירים ומגוונים בחדר האוכל, משקאות קלים / חמים / בירה, יין ואלכוהול תוצרת הארץ ותוצרת חוץ. במלון מסעדת החוף – לא כשרה, הממוקמת במתחם החוף של המלון ומציעה ארוחות צהריים וערב עשירות עם תפריט ייחודי בסגנון A la Cart.
מלון לאונרדו פריוילג' אילת
המלון מציע מתכונת הכל כלול עשירה במיוחד וכוללת מזנון בשרי משובח, עמדות חיתוך טרי של בשר ומזון מכל סוג, הפתעות שף בבריכה וארוחות מנחה עשירות.
מלון לאונרדו קלאב ים המלח
במלון תוכלו ליהנות משלוש ארוחות מפוארות, ארוחת מנחה, ארוחת לילה ושפע של פינוקים במהלך כל היום.
מלון לאונרדו קלאב טבריה
המלון מפנק את אורחיו בסגנון ''הכל כלול'': בר משקאות חמים או קרים 24 שעות ביממה, קרטיבים, קפה ועוגה מדי יום ומשקאות חריפים תוצרת הארץ (עקב המצב הביטחוני, זמנית המלון עובד במתכונת פנסיון מלא ולא הכל כלול).
יו ספלאש ריזורט אילת
המלון מציע לאורחיו אירוח בסגנון הכל כלול: 3 ארוחות ביום, הפסקת קפה ועוגה, ובנוסף גלידות, ארטיקים, אלכוהול ושתייה חופשית
דוכני האוכל בפארק המים - בתוספת תשלום, גם עבור אורחי המלון
לפרטים נוספים על מלונות הכל כלול-רשת מלונות פתאל.
-
איפה אני יכול למצוא את כתובות מלונות פתאל?
-
כל כתובות המלונות שלנו מעודכנות בדפי המלונות ובדף טלפונים חשובים וכתובות מלונות, אותו ניתן למצוא בסרגל העליון באתר, תחת "אודות".
-
האם ניתן לשלם בהגעה למלון באמצעות כרטיס אשראי שונה מהכרטיס ממנו בוצעה ההזמנה?
-
לא, התשלום יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה, ובנוכחות אישית של בעל הכרטיס בלבד
-
מהי בעצם הטבת הלילה ה11 מתנה?
-
חברי המועדון מתארחים במלונות פתאל בארץ ובעולם, צוברים 10 לילות ונהנים מהלילה ה-11 מתנה. (לילה מתנה בשווי ממוצע הלילות שנצברו ומומשו בפועל. ההנחה על מלונות נבחרים של פתאל בעולם וצבירת הלילות בגינן, תינתן בהזמנות דרך אתר פתאל בלבד, בהתאם לרשימת המלונות המפורטת באתר, ומוגבלת ל- 10%).
-
כיצד מצטרפים למועדון פתאל וחברים?
-
ניתן להצטרף כאן באתר בקליק, או דרך מרכז ההזמנות שלנו בטלפון 03-5110000
או בעת ההגעה לחופשה בדלפק הקבלה במלונות
-
מהי עלות החברות?
-
דמי חברות בסך 250 ₪ בלבד (למשך שנתיים)
כדאי לזכור: חידוש לפני סיום תוקף המועדון בעלות מוזלת בסך 150 ₪ בלבד
-
האם גם בני משפחה נהנים מהטבות המועדון?
-
בני משפחה מדרגה ראשונה (בן/בת זוג או ילד עד גיל 18) מוזמנים ליהנות מהטבות המועדון, כל עוד חבר המועדון מתארח במקביל. חשוב לזכור שהחברות לא ניתנת להעברה.
-
הזמנתי באתר חופשה לכל המשפחה והופיעה הודעה: "הרכב החדר ה-1 חורג מהרכב החדר הזמין במלון. אנו ממליצים לפצל את ההזמנה ל-2 חדרים או יותר". למה הכוונה?
-
יש להזמין שני חדרים נפרדים בהתאם למספר הנופשים בחדר.
-
חיפשתי חופשה לפי אזור ולא נמצאו תוצאות. מה ניתן לעשות?
-
מומלץ לצמצם את החיפוש לפי מלון. כשמחפשים חופשה לפי אזור (בחירת כל המלונות באילת, ים המלח, וכיו"ב) לא מוצגים בתאריכון מגבלות שונות דוגמת מינימום או מקסימום לילות ותאריכים בהם המלון סגור לכניסה או עזיבה. מגבלות כאלו ניתן לראות רק בתאריכון של כל מלון באופן ספציפי.
-
הזמנתי חופשה והזנתי פרטי כרטיס אשראי. מתי מתבצע התשלום בפועל?
-
הזנת פרטי כרטיס האשראי באתר פתאל נועדה לצורכי ביטחון בלבד או במקרה של גביית דמי ביטול החופשה. החיוב על החופשה ייעשה תמיד במעמד הצ'ק אין במלון.חשוב לדעת: אתר פתאל נוקט באמצעי אבטחת מידע מתקדמים מסוגם כך שניתן להזין את מספר כרטיס האשראי ללא כל חשש.
-
איך אדע שההזמנה שלי מאושרת?
-
בסיום תהליך ההזמנה תופיע הודעה: "הזמנתך אושרה. חופשה נעימה!".
-
איך מגיעים למלון אליו הזמנתי חופשה?
-
בחלק התחתון של הדף הראשי במלון מופיעה מפה המתארת את מיקום המלון והסבר על דרכי הגעה אפשריות.
-
האם ניתן לחפש מלונות לפי מחיר בלבד?
-
לא. בדף דילים וחבילות קיימת תיבה מצד ימין למטה בה תוכלו להגדיר חיפוש דילים לפי טווח מחירים.
-
איפה מופיע מידע על נגישות לנכים במלון?
-
מידע אודות נגישות המלון לנכים מופיע בדף הראשי של כל אחד מהמלונות.
בנוסף, המידע מוצג בלשונית בעמוד נגישות לאנשים עם מוגבלות
-
כמה עולה גלישת אינטרנט במלון?
-
אורחי מלונות פתאל נהנים מגלישת אינטרנט אלחוטית ללא תוספת תשלום - מכל החדרים, הסוויטות והמרחבים הציבוריים של כל מלונות הרשת.
-
האם תוספת המחיר בין הרכב של זוג + ילד גבוהה כל כך ביחס להרכב של זוג + 2?
-
כן. מאחר ולאירוח הרכב של זוג + 2 נדרש חדר גדול ומרווח יותר, המחיר בהתאם גבוה יותר מאשר אירוח של זוג + ילד.
-
היכן אפשר לקרוא באתר פתאל חוות דעת על המלון?
-
הקליקו בדף הראשי של המלון על "חוות דעת" – משמאל לשם המלון.
אם התארחתם במלון ניתן להוסיף חוות דעת. לא ניתן לערוך אותה לאחר פרסומה.
-
האם ניתן לבקש חדר עם מיטות נפרדות?
-
כן, בהתאם לסוג המלון. יש לציין את הבקשה בעת תהליך ההזמנה תחת הסעיף "הערות להזמנה".
-
האם ניתן לבקש מזון מיוחד לסובלים מרגישות לגלוטן?
-
כן, בעת הזמנת החופשה תחת הסעיף "הערות מיוחדות" ניתן לציין את בקשתכם למזון נטול גלוטן. הנ"ל בגדר בקשה.
-
האם ניתן לבקש ארוחות צמחוניות או טבעוניות?
-
כן, בעת הזמנת החופשה תחת הסעיף "הערות מיוחדות" ניתן לציין את בקשתכם לארוחות צמחוניות או טבעוניות. הנ"ל בגדר בקשה.
-
האם יש אפשרות להזמין מלון לשימוש במהלך היום בלבד – ללא לינה?
-
לא, בכל חופשה שמזמינים באתר ישנו מינימום לילות.
-
האם ניתן להזמין נופש לקבוצות וימי כיף לחברות וארגונים?
-
כן. הזמנות נופש לקבוצות וימי כיף לחברות וארגונים ניתן להזמין בטלפון של מרכז ההזמנות: 03-5110000
-
לא קיבלתי מייל אישור הזמנה לאחר שהזמנתי חופשה באתר. מדוע?
-
ייתכן שהמייל הגיע בטעות אל תיבת "דואר זבל" או "ספאם".אפשרות נוספת היא שטעיתם בהקלדת כתובת המייל שלכם.
-
עד איזה מועד ניתן לבטל חופשה ללא דמי ביטול?
-
מלונות פתאל בישראל:
דמי ביטול בעונה רגילה, קרי ביטול במהלך חודשים ינואר ועד יולי ומחודש ספטמבר ועד לדצמבר, למעט באירועים מיוחדים או בתקופות שיא (כהגדרתם להלן), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:
במקרה של ביטול הזמנה שנעשתה בתוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, המשתמש יחויב בדמי ביטול בסך של 100 ₪ (מאה שקלים) או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב מהוראות סעיף 14ה(ב) לחוק הגנת הצרכן, וזאת למעט מקרה של ביטול עסקה בהתאם להוראות סעיף 14ה(א) לחוק הגנת הצרכן, כאשר במקרה כאמור המשתמש יהיה זכאי להחזר כספי בהתאם להוראות סעיף 14ה(א) 1 לחוק הגנת הצרכן. .
ככל שתתקבל בקשה לביטול הזמנה, בעונה רגילה, שלא בהתאם לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן כמפורט בסעיף 5.4.1.1 לעיל, יחויב המשתמש בדמי ביטול מופחתים, במניין הימים, כלהלן:
מלונות אילת, ים המלח, טבריה ומלון יו בוטיק ירושלים:
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש לאחר 14 ימים ממועד אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), אך למעלה מ - 7 ימים טרם מועד האירוחתגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך בסך של 100 ₪ (מאה שקלים) או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 7 ימים טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד ההזמנה), תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל25% (עשרים וחמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
מלונות חיפה, נתניה, הרצליה, ת"א, בת-ים, רחובות, אשדוד ,אשקלון, ב"ש וירושלים (למעט מלון יו בוטיק ירושלים):
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש לאחר 14 ימים ממועד אישור ההזמנה, אך למעלה מ 48 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 ₪ (מאה שקלים) או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה 48 שעות או פחות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה לגובה עלות הלילה הראשון שנכלל במסגרת ההזמנה שבוטלה.
במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
משתמש שהוא אדם בעל מוגבלות, כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, אזרח ותיק או עולה חדש אשר ביצע הזמנה עבור מלונות פתאל בחו"ל או מלונות פתאל בישראל, יהא רשאי לבטל הזמנתו, אך ורק תוך 4 (ארבעה) חודשים מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, וכן שהמשתמש יצר קשר עם החברה ויידע אותה באמצעות שיחה לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית אודות השתייכותו לאחת מן האוכלוסיות המנויות בס"ק זה, וכן העביר לחברה אסמכתא המעידה על כך בהתאם לקבוע בחוק הגנת הצרכן.
דמי ביטול בתקופות שיא,(כהגדרת מונח זה ביחס לכל קבוצת מלונות להלן) כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב מהוראות סעיף 14ה(ב) לחוק הגנת הצרכן, וזאת למעט מקרה של ביטול עסקה בהתאם להוראות סעיף 14ה(א) לחוק הגנת הצרכן, כאשר במקרה כאמור המשתמש יהיה זכאי להחזר כספי בהתאם להוראות סעיף 14ה(א) 1 לחוק הגנת הצרכן. .
ככל שתתקבל בקשה לביטול הזמנה, בתקופות שיא, שלא בהתאם לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן כמפורט בסעיף 5.4.3.1 לעיל, יחויב המשתמש בדמי ביטול מופחתים, במניין הימים, כלהלן:
מלונות אילת, ים המלח, טבריה ומלון יו בוטיק ירושלים
לעניין קבוצת מלונות אלה עונת שיא פירושה: חודש אוגוסט וערבי חג וחג ראש השנה, סוכות, פסח, שבועות, חנוכה ויום העצמאות (לעיל ולהלן, ביחד: "עונת שיא מלונות נופש"):
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה לאחר 14 ימים מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), אך למעלה מ-14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 ₪ (מאה שקלים) או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם.
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה לאחר 14 ימים מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), אך למעלה מ48 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 50% (חמישים אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה פחות מ- 48 שעות טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד ההזמנה) או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע לפי ההזמנה, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
מלון לאונרדו ביץ' תל אביב, מלון לאונרדו ארט תל אביב, מלון הרודס תל אביב, מלון לאונרדו בוטיק רחובות, מלון הרודס הרצליה, מלון ניקס הרצליה (להלן: "מלונות העסקים")
לעניין קבוצת מלונות אלה עונת שיא פירושה: ערבי חג וחג פסח, שבועות, וראש השנה
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה לאחר 14 ימים מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), אך פחות למעלה מ-7 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 ₪ (מאה שקלים) או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם.
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה פחות מ-7 ימים טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד אישור ההזמנה), תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 50% (חמישים אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
מלון לאונרדו אשקלון, מלון לאונרדו פלאזה אשדוד, מלון לאונרדו פלזה חיפה, מלון לאונרדו פלזה נתניה.
לעניין קבוצת מלונות אלה תחול הגדרת עונת שיא מלונות נופש (כהגדרת מונח זה לעיל)דמי הביטול יהיו כאמור בסעיפים 5.4.3.6-5.4.3.8 לעיל ביחס למלונות העסקים.
מלון ניקס תל אביב, מלון לאונרדו בוטיק תל אביב, מלון רוטשילד 22, מלון בית בכר, מלון לאונרדו סוויטס בת ים, מלון לאונרדו סיטי טאואר, מלון לאונרדו באר שבע
לעניין קבוצת מלונות אלה יחולו כללי הביטול הרלוונטיים בעונה רגילה (כפי שמופיעים בסעיפים 5.4.1.2.4- 5.4.1.2.6 לעיל)
מלון לאונרדו פלאזה ירושלים, מלון לאונרדו ירושלים
לעניין קבוצת מלונות אלה עונת שיא תוגדר במספר אופנים כדלקמן:
חודש אוגוסט וערבי חג פסח, יום העצמאות, שבועות, ראש השנה, פסח, חנוכה ויום העצמאות:
דמי הביטול יהיו כאמור בסעיפים 5.4.3.6-5.4.3.8 לעיל ביחס למלונות העסקים.
ערב חג וחג סוכות:
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה לאחר 14 ימים מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), אך פחות למעלה מ-21 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 ₪ (מאה שקלים) או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם.
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה 21 ימים או פחות טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד אישור ההזמנה), תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 50% (חמישים אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
חג המולד:
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה לאחר 14 ימים מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), אך למעלה מ-14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 ₪ (מאה שקלים) או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם.
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה 14 ימים או פחות טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד אישור ההזמנה), תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 50% (חמישים אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
דמי ביטול באירועים מיוחדים (למעט "פסטיבל פתאל רוק"), קרי ביטול במסגרת מבצעים מיוחדים ובמסגרת סופי שבוע ו/או חבילות מיוחדות ו/או אירועים מיוחדים שהחברה עורכת, לגביהם נקבע מחירון ייעודי, בין אם לקבוצת אנשים ובין אם לכלל, בין אם פסטיבל ייחודי ו/או אירוע מיוחד שעורכת החברה (להלן: "אירועים מיוחדים"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכן.
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בחלוף 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), אך מעל 14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך השווה ל- 25% (עשרים וחמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בחלוף 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ופחות מ- 14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש (לרבות מסוכנות נסיעות), באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
דמי ביטול ב"פסטיבל רוק" ניתן לבטל בתוך 14 יום מקבלת אישור ההזמנה, בתשלום דמי ביטול בסך 100 שקלים או בסך 5% מסך ההזמנה (הנמוך מביניהם) | ביטול לאחר 14 יום מרגע ההזמנה יגרור חיוב בסך 100% מההזמנה הכוללת
מלונות פתאל בחו"ל:
משתמש אשר ביצע הזמנה עבור מלונות פתאל בחו"ל, יהא רשאי לבטל הזמנתו בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א -1981 והתקנות שהותקנו לפיו (להלן, יחד: "חוק הגנת הצרכן") וכן:
תוך, 14 (ארבעה עשר) יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. בעבור הביטול כאמור בסעיף זה, תגבה החברה (או מי מטעמה) באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש, דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוזים) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מביניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכן.
בגין ביטול שלא כאמור בסעיף לעיל ו/או בגין אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה, יגבו דמי ביטול מלאים.
-
מה כלול במחיר החופשה?
-
מחיר החופשה כולל את כל המתקנים והשירותים המצוינים תחת המלון או החדר – למעט אלה בהם מצוין כי השירות או השימוש במתקן כרוכים בתשלום נוסף.
-
האם המחירים באתר מוצגים לאדם או לחדר?
-
המחירים באתר פתאל מוצגים לחדר זוגי ללילה, אלא אם צוין אחרת.
-
מה משמעות המחיר המופיע בקו מחוק ליד סוג החדר?
-
המחיר המחוק מציין את המחיר להזמנה טלפונית או לפני הנחת אתר.
-
האם ניתן להזמין חופשה ללא כרטיס אשראי?
-
לא. הזמנת חופשה אפשרית רק באמצעות כרטיס אשראי.
-
האם ניתן להזמין חופשה עם כרטיס אשראי שאינו שייך לי/אינו רשום על שמי?
-
לא. עליך להיות הבעלים של כרטיס האשראי באמצעותו מבוצעת ההזמנה.
-
באילו כרטיסי אשראי ניתן להזמין חופשה דרך האתר?
-
רשת מלונות פתאל מכבדת את כל חברות האשראי בישראל – למעט דיינרס.
-
האם ההזמנה באתר מאובטחת?
-
כן. אתר מלונות פתאל בכלל ומערכת ההזמנות בפרט מאובטחים היטב (אישור SSL של הרשת הופק על ידי חברת GoDaddy).
-
האם ניתן לקבל חדר עם מיטת ילדים או עריסה לתינוק?
-
כן. שירות Welcome Baby מציע אירוח מיוחד לתינוקות במלונות נבחרים.
השירות כולל סטריליזטור, מחמם בקבוקים, מיטת תינוק, דפני, מחיות גרבר ועוד.
-
האם ניתן לבקש מיטה נוספת בחדר והאם תהייה תוספת למחיר?
-
כן, בהתאם לסוג המלון וסוג החדר. יש לציין את הבקשה בתהליך ההזמנה. התוספת כרוכה בתשלום.
-
האם קיים מידע על כמות החדרים בסוויטות של מלונות פתאל?
-
כן. תחת לשונית "חדרים" בהתאם לסוג המלון, מופיע מידע על כל סוויטה וכמות החדרים המרכיבים אותה: חדר שינה לילדים, חדר שינה להורים, סלון וכיו"ב.
-
זמן ההגעה שלי יהיה אחרי או לפני הצ'ק-אין הנקוב, האם עדיין אוכל לבצע צ'ק-אין?
-
תוכלו לבקש צ'ק-אין מאוחר/מוקדם יותר בכמה דרכים:
תוכלו לציין את שעת הצ'ק-אין המשוערת בעת ההזמנה.
תוכלו לנהל את הזמנתכם אונליין ולבקש צ'ק-אין מחוץ לשעות הרגילות.
תוכלו ליצור קשר ישיר עם מקום האירוח, תוך שימוש בפרטי ההתקשרות הנמצאים באישור ההזמנה שלכם.
אנא שימו לב שמקום האירוח לא תמיד יוכל להיענות לבקשתכם. הם ישמחו לתת לכם את חדרכםם מוקדם יותר אם קיימת זמינות כזו, אבל ייתכן ולא יהיה מי שיקבל אתכם אם תגיעו מאוחר בלילה לדירה מרוחקת. במקרה כזה תמיד עדיף לבדוק עם מקום האירוח, על מנת להמנע מאכזבה.
-
איך יודעים מהם זמני הצ'ק אין וצ'ק אאוט בכל מלון?
-
קבלת חדרים: החל מהשעה 15:00
עזיבת חדרים: עד השעה 11:00 בימי חול, עד השעה 14:00 בשבתות וחגים.
אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון יוכלו לעשות זאת במלון ביום ההגעה במעמד ה-Check In; הארכה כאמור תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום בימי שבת (על בסיס לינה בלבד), וזאת עד לשעה 20:00 לכל היותר.
-
היכן מופיעה רשימת האבזור המלא של החדר?
-
בדף "חדרים" של כל מלון מופיעה רשימת האבזור המלא שתקבלו בחדר.
-
ניתן לעזוב בשעה מאוחרת יותר משעת הצ'ק אאוט?
-
אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון מראש יוכלו לעשות זאת במעמד ההגעה בעמדת הקבלה. הארכה כאמור תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום בימי שבת (על בסיס לינה בלבד), וזאת עד לשעה 20:00 לכל היותר.
-
האם מותרת כניסה למלון עם חיות מחמד?
-
לא, למעט כלבי נחייה לעיוורים.
-
היכן מופיעה כתובת המלון אליו הזמנתי חופשה?
-
כתובת המלון מופיעה בראש העמוד של כל מלון באתר.
-
היכן באתר מופיע מידע על חניה במלון?
-
בדף הראשי של כל מלון תחת המידע ב"חשוב לדעת" מופיע מידע על אפשרויות החניה.
-
האם מחיר המבצע של כרטיסי האשראי מוצג לאחר ההנחה?
-
כן, במבצעים של כרטיסי אשראי המחיר מוצג לאחר ההנחה.
-
מהו המחיר לארוחות ערב או צהריים?
-
המחיר משתנה ממלון למלון, בהתאם למדיניות.
-
כרטיס המועדון שלי אבד. מה עושים?
-
אין בעיה, חברי המועדון מזדהים באמצעות מספר תעודת הזהות במלונות
-
האם הטבת הלילה ה-11 נשמרת במקרה ששכחתי לחדש את החברות?
-
הלילות שצברת יישמרו עבורך למשך 60 יום נוספים מסיום תוקף החברות. לאחר 60 יום הלילות והזכאות יימחקו אוטומטית. אנחנו ממליצים לחדש קודם את החברות במהלך ימים אלו כדי להמשיך ליהנות מהצבירה ומימוש הלילה ה-11 מתנה.
-
איך מחדשים את החברות?
-
ניתן לחדש באמצעות טופס החידוש המקוון.
אנחנו ממליצים בחום לחדש את החברות טרם סיומה כדי ליהנות ממחיר חידוש מוזל בסך 150 ₪ למשך שנתיים (במקום 250 ₪)
-
מתי מתחילים לצבור לילות עבור הטבת הלילה ה-11 מתנה?
-
מרגע ההצטרפות למועדון
-
כיצד אדע האם ההרשמה למועדון התבצעה כחבר המועדון?
-
מיד בתום הליך ההרשמה, נשלח אלייך מייל הצטרפות עם מספר תעודת זהות וסיסמה.
-
מהי התוספת עבור תינוק בחדר?
-
תינוק ייחשב מי שגילו עד שנתיים. עבור ביטוח התינוק תתבצע תוספת של 55 ₪ ללילה
-
האם ניתן לעזוב את החדר במוצ"ש ללא עלות?
-
ניתן לעזוב במוצ"ש ללא עלות, כל עוד ההטבה מצוינת כחלק ממבצע או מחבילת אירוח. מעבר לכך, אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון, יוכלו לעשות זאת במעמד ההגעה בעמדת הקבלה. ההארכה תהיה בכפוף לאישור המלון ובהתאם לתפוסתו, עד שעה לאחר צאת השבת / החג לכל היותר ובתוספת תשלום. למידע נוסף ניתן להיכנס לתקנון האתר.
-
האם המחירים כוללים טיסות?
-
ניתן להזמין חופשה עם טיסה, בהתאם לחבילה המוצעת, ולבחור את אפשרות הטיסות במנוע ההזמנות באתר.
-
האם ניתן להזמין באתר טיסות בלבד?
-
לא. ניתן להזמין חופשה ללא טיסות או חופשה כולל טיסות.
-
מה גודל החדרים וההבדלים ביניהם? אילו חדרים מקנים כניסה לטרקלין? האם יש מרפסת?
-
מידע מלא על החדרים ניתן למצוא בדף חדרים של כל מלון. על פי רוב, רק אירוח בחדרים משודרגים מקנה כניסה לטרקלין העסקים של המלון (במידה וקיים כזה).
-
האם החנייה בתשלום ?
-
מידע על שירותי חניה נמצא בדף הראשי של כל מלון תחת הכותרת "חשוב לדעת".
-
האם יש צוות בידור והפעלות לילדים במלון?
-
צוותי בידור ומועדוני ילדים ונוער פועלים במלונות פתאל באילת, טבריה וים המלח. יתר המלונות מפעילים אך ורק מועדוני ילדים (למעט אזור תל אביב) – בהתאם לתפוסות ולעונות השנה.
-
היכן מקלידים את קוד הארגון שברשותנו?
-
ניתן להקליד את הקוד בשדה שבמנוע החיפוש (מצד שמאל למטה).
-
האם הבריכה מקורה או מחוממת?
-
מידע על הבריכות ניתן למצוא בדף "שירותים ומתקנים" של כל מלון.
-
האם אפשר להזמין רק לילה אחד?
-
ניתן להזמין לילה אחד, תלוי בתאריכים ובתפוסות.
-
האם אפשר להזמין ארוחות ללא לינה?
-
כן, ניתן להזמין דרך הקבלה- בתוספת תשלום
-
כיצד אוכל לבדוק את מצב ההטבות שלי ואת כל הפרטים האישיים בנוגע למועדון?
-
באמצעות כניסה לאזור האישי בסעיף צפייה בתוקף המועדון.
-
מהו המחיר להוספת ילד/ מבוגר להזמנה הקיימת?
-
המחיר משתנה בין מלון למלון. ישנה אפשרות להיכנס לתפריט ההזמנה באתר, לערוך את הרכב החדר בהתאם לבקשה, וכך לצפות במחיר הצפוי לאחר השינויים.
-
אילו אטרקציות נמצאות במלון ובסמוך אליו?
-
ניתן להיכנס לדף המלון באמצעות אתר פתאל, להקיש על הסעיף "אטרקציות" ולצפות בכל האטרקציות הקיימות באזור.
-
האם מותר להכניס נרגילות לחדר?
-
אסור להכניס נרגילות לחדר כלל.
-
האם שתייה חריפה וארוחות ביניים נחשבות במלונות הכל כלול?
-
בהחלט.
-
בעסקה טלפונית, האם ניתן לשלם בכרטיס אשראי ללא נוכחותו של בעל הכרטיס?
-
האפשרות קיימת. למידע נוסף בנושא מומלץ לפנות לנציג צ'ט באמצעות קישור באתר.
-
האם קיימים הסדרי כניסה לחופים?
-
ניתן למצוא מידע זה בדף הראשי של המלון הספציפי, תחת הלשונית "חשוב לדעת".
-
כיצד אוכל לברר על אירועים מיוחדים שמתקיימים בבתי המלון?
-
ניתן לצפות באירועים תחת תפריט "דילים וחבילות", במידה וקיימים.
-
כיצד ניתן לברר האם ההזמנה אכן רשומה בבית המלון?
-
לאחר שההזמנה נרשמה בהצלחה, יישלח אישור במייל או בפקס. במקרה שלא התקבל אישור, יש לפנות למוקד ההזמנות בטלפון: 03-5110000
-
אילו ארוחות כלולות באירוח?
-
הארוחות בהתאם לבסיס האירוח במלון. ניתן למצוא מידע זה בתפריט "חשוב לדעת" בדף המלון, או בעת ביצוע ההזמנה לחדר.
-
האם ניתן לקבל תשורות באירועים אישיים או לשדרג את החדר?
-
בעת הליך ההזמנה, האורח יוכל לצרף בקשה לתשורה בסעיף ההערות, והמלון ינסה להתחשב בבקשתו במידת האפשר.
ניתן לשדרג את החדר בתוספת תשלום, בהתאם למחיר המקובל במלון.
-
האם ניתן להזמין מיטה זוגית/ מיטה נפרדת?
-
בעת הליך ההזמנה, האורח יוכל לציין את המיטה המבוקשת, והמלון ינסה להתחשב בבקשתו במידת האפשר.
-
מהן עלויות הארוחות במלון?
-
העלויות משתנות בהתאם לכל מלון.
-
מהו הגיל המקסימלי להגדרת "ילד"?
-
"ילד" ייחשב מי שגילו עד 12 שנים.
-
מהם זמני הצ'ק אין והצ'ק אאוט?
-
ביום חול: צ'ק אין החל מהשעה 15:00, צ'ק אאוט עד השעה 11:00
בשבת/ חג: צ'ק אין החל מצאת השבת/ חג, צ'ק אאוט: עד השעה 14:00
-
האם ניתן להגיע מוקדם/ לעזוב מאוחר?
-
משתנה בהתאם לכל מלון. יש לבדוק זאת מול דלפק הקבלה.
-
האם מותר לעשן בחדרים?
-
העישון בחדרים אסור בהחלט.
-
האם מותר לקשט את החדרים?
-
יש לבדוק עניין זה ספציפית מול דלפק הקבלה.
-
אילו מרפסות קיימות בחדר?
-
לכל מלון סוגי מרפסות שונים בחדרים. מומלץ לבדוק מול המלון עצמו.
-
האם מטבח המלון כשר? לפי איזו כשרות?
-
רוב מלונות הרשת כשרים, לפי השגחות שונות.
לפרטים מדויקים, ניתן לבדוק בדפי המלונות הספציפיים, תחת הסעיף "חשוב לדעת".
-
אילו שירותים קיימים בטרקלין והאם יש נגישות למחשבים ולהדפסות?
-
טרקלין עסקים שונה ממלון למלון, יש להתרשם באתר הבית בעמוד המלון אליו אתם מעוניינם להתארח ולכל שאלה נוספת ניתן לפנות לדלפק הקבלה או למרכז ההזמנות 03-5110000
-
האם ניתן לבקש נוף לבריכה?
-
נוף לבריכה ייחשב בגדר שדרוג, והדבר יתאפשר בתוספת תשלום.
-
בכל הנוגע להזמנות עבור קבוצות עובדים, האם ניתן לבצע תשלומים אישיים עבור כל עובד בטלפון?
-
לא. התשלום ייעשה על ידי איש הקשר של הארגון בלבד.
-
כיצד ניתן לברר על שעות פעילויות הבריכה והכניסה אליה?
-
ניתן למצוא מידע זה באתר המלון.
-
האם חולי צליאק ורגישים לגלוטן יוכלו לשוחח עם אנשי המטבח לפני ההגעה למלון?
-
אנו מבינים את החשיבות של הנושא ולכן יש לפנות לצוות המלון ולדלפק הקבלה ונדאג שהגורם הרלוונטי יצור עמכם קשר.
-
האם ניתן להזמין את החדרים באופן ישיר ללא תיווך של מרכז הזמנות/ אינטרנט?
-
ניתן לבצע הזמנה דרך המלון רק במקרה שמרכז ההזמנות סגור.
-
מהם גדלי החדרים במלון?
-
לכל מלון חדרים בגדלים שונים. מומלץ לברר עניין זה מול דלפק הקבלה.
-
מהי משמעות המונח "הכל כלול"?
-
נופש הכולל 3 ארוחות ביום ומגוון פינוקים נוספים כמו ארטיקים, שתייה קלה ועוד.
-
כיצד ניתן לתאם ימי כיף?
-
ימי כיף ניתן לתאם מול מחלקת הספא של מרכז הזמנות בטלפון: 03-5110080
-
כיצד ניתן להעלות בקשות ספציפיות כגון קומה, כיוון הנוף, סוגי מיטות ועוד?
-
בעת הליך ההזמנה, האורח יוכל לציין זאת בהערות. המלון ינסה להתחש בבקשתו במידת האפשר.
-
האם ישנה חניית נכים?
-
בהחלט כן, יש להיכנס לאתר פתאל לפרטי הנגישות בכל מלון בנפרד.
-
כיצד ניתן להזמין יחידת נופש?
-
ניתן לברר עניין זה מול דלפק הקבלה.
-
כיצד ניתן לפנות למנהל או ליחסי הציבור של המלון על מנת להתלונן?
-
ניתן לשלוח מייל לנציגי פניות הציבור: gr@fattal.co.il
-
האם קיימת מחלקת אבדות ומציאות?
-
עניין זה ניתן לבירור מול דלפק הקבלה.