בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 364 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אורית
עמר אורית ,ספטמבר 2021
צוות המלון היה אדיב. אך המלון מיושן והאוכל ממוצע
-
חוות הדעת של הדר
רומנו הדר ,ספטמבר 2021
השהייה היתה טובה ונעימה, אך לא חושבת שאחזור. שילמתי מחיר לא זול לכל הדעות והחדר היה ממוקם במלון הבוטיק שישב מאחורי המבנה הראשי ומה שהיה הכי מעיק זה המעבר בין שני המלונות, כדי להגיע לבריכה הגדולה ולמתחם הילדים. נראה כי המעבר הלא נוח בעליל בין המבנים נועד ע״מ שלא נעבור למבנה הגדול, למעשה. עוד משהו שהטריד והעיק היה עניין הכרטיסים לחדרים. לפחות 5 פעמים הגענו לקבלה כיוון שהמפתח לא פתח את המנעול בחדר (לא רק בחדר שלנו). כל השאר היה בסדר
-
חוות הדעת של שקד
גלגוט שקד ,ספטמבר 2021
זו הפעם השלישית בשנתיים האחרונות שאנו מתארחים במלונות הרודס אילת. כרגעל נהננו מאוד. אך עם זאת חשוב לציין כי החדרים זקוקים לרענון. תחילה קיבלנו בלילה הראשון חדר כאשר חדר האמבט היה במצב נוראי עם שיש שבוע ורטיבות וכתמים שאינם מתאימים למלון 5 כוכבים. אך לאחר שעדכנו את הקבלה ואלריה דאגה להחליף לנו חדר ולשדרג אותנו ולהנעים לנו את החופשה תוך דאגה שהכל בסדר
-
חוות הדעת של צדוק
יוסף צדוק ,ספטמבר 2021
חדרים קצת מיושנים
-
חוות הדעת של גליה
אפרת-גוט גליה ,ספטמבר 2021
שירות מעולה. מלון שקט, לא הומה באנשים. ארוחת בוקר מצויינת. נוף מקסים. חדר מרווח.
-
חוות הדעת של חנן
אוחיון חנן ,ספטמבר 2021
מלון מקסים ! צוות קבלה ממש אדיבים, חדרין נקיים ונעימים. ארוחות בוקר וערב מפנקות, עם מבחר ענק . המתנה בחדר ,שוקולדים, והקפה בקבלה שהגישו לנו גורמים לתחושה מאוד נעימה
-
חוות הדעת של ישראל
גנון ישראל ,ספטמבר 2021
הזמנו סוויטה ל3 אנשים והמיטה השלישית משמשת כספת ישיבה, אם הייתי יודע שזה מה שאני מקבל הייתי מזמין חדר לזוג. הרום סרוויס כמעט ולא מספק אוכל/ שתיה ביום שישי וזה מוריד את כל חוויית החופשה ( מסקנה לא שווה לסגור אצלכם סוויטות אם אין תנאים ראויים