בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 364 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של יחיאל
זמור יחיאל ,אוגוסט 2020
הקבלת פנים הייתה זוועתית. הפקידת קבלה אפילו לא אמרה לי שלום. היא הייתה עסוקה בטלפון. לא הסבירה לנו מה יש במלון, שעות האוכל, איפה המעלית. דברים בסיסיים. ובנוסף לכל כששאלתי אותה לגבי הפרסום של ההחלקה על הקרח חינם, היא באה ומסבירה לי שזה למי שעושה צ׳ק אאוט מוקדם. קצת מצחיק שהדבר הראשון שמעניין אותכםכשאני מגיע הוא מתי אני הולך.. בנוסף החדר והמלון בכלל ישנים ומתקלפים. הערתי את זה לפקידת קבלה - לא נראה שזה הזיז לה ושלחה לי טכנאי. באתי למלון, לא באתי לסדרת תיקונים. וגם האןכל היה מאכזב. אם לא הבריכה שהייתה נחמדה , הציון היה גם 3. שורה תחתונה - אכזבה ענקית. אגב, זה אחרי שהתארחנו לפני כמה שנים במלון של הרשת שלכם (לאונרדו קלאב בים המלח) והתאכזבנו קשות והבטחנו לעצמנו שלא נחזור לפתאל לעולם. נתנו לכם שוב צ׳אנס ושוב התאכזבנו לצערי.
-
חוות הדעת של אלכסנדר
כץ אלכסנדר ,אוגוסט 2020
המלון יותר ויותר מיושן, אבל בחדרים נקי. הבריכה של הבוטיק מזוהמת - לכלוך, כוסות, צ׳יפסים זרוקים, בקיצור - ממש לא כיף הצוות נחמד כרגיל
-
חוות הדעת של ליאת
דהן ליאת ,אוגוסט 2020
אחלה אירוח ואחלה מלון. הספה לילילד הייתה קטנה
-
חוות הדעת של עידן
הולנדר עידן ,אוגוסט 2020
המלון לא מתוחזק , לא ברמת החדרים ולא ברמת האזורים הכלליים המשותפים במלון חבל שמלון כל כך יפה יורד מקרנו ונפגעת חויית האירוח בגלל חוסר בתחזוקה
-
חוות הדעת של עוודאלה
סעדי עוודאלה ,אוגוסט 2020
הייה שבוע ממש רגוע מלון בצצה נהניתי מאווד
-
חוות הדעת של יעקב
חדידה יעקב ,אוגוסט 2020
הגברת בקבלה בשם דיאנה , הינה מזיקה לכם ומגיע ללקוחות יותר...
-
חוות הדעת של ולריה
מטיחס ולריה ,אוגוסט 2020
אווירה נעימה. שירות טוב