בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של שאול
חכמון שאול ,דצמבר 2021
החופשה נעמה לנו מאד, היחס השירות , האוכל ללא דופי, למעט שני אירועים חריגים הכל הלך חלק, חופשה נעימה ומרעננת.האירוע הראשון היה מול אוהד, שענה מהקבלה/מרכזיה, השירות בשיחה לא היה נעים ואוהד ניתק לי בפנים את הטלפון, הייתי המום, אירוע שני , הדלת של המרפסת לא נסגרה, הקבט אנדריי ניסה לסייע,אבל אוהד לא תרם, ואיש התחזוקה בן לולו, לא פתר את הבעיה והבהיר, לא ניתן לתקן ולהחליף צלינדר. אגב, אפילו נייר וכלי כתיבה לא היו בחדר, כדי לרשום את האירוע, אנדריי בסוף הלך והביא לי. אירועים חריגים. שאול
-
חוות הדעת של שיר
חגי אביגדור שיר ,דצמבר 2021
היינו בקומה 2 היה קצת ריח של ביוב כל פעם שיצאנו מהמעלית זה לא היה כל כך נעים. ובחדרים שמעו הכל גם שהדלת והחלונות היו סגורים זה היה נורא לפעמים אי אפשר היה לנוח ץ
-
חוות הדעת של שמעון
גרזולקר שמעון ,דצמבר 2021
מלון נקי ומסודר,הארוחות עשירות...המיזוג היה חלש
-
חוות הדעת של פרידה
הרפז פרידה ,דצמבר 2021
החדר מאוד מרווח,נקי. האוכל טעים מאוד למגוון. בכניסה למקלחון יש לדעתי לשים שלט שיש מדרגה!!
-
חוות הדעת של עמית
בוחבוט עמית ,דצמבר 2021
השירות היה מעולה , צוות המלון היו אדיבים ושירותיים , אוכל טוב
-
חוות הדעת של ספיר
בוקריס ספיר ,דצמבר 2021
קודם כל הכניסה - השירות בקבלה יוצא דופן רק מחייכים ומהירים!!כבר בקבלה היה לנו שירות מושלם! הגענו לחגוג יום הולדת ויום נישואין וזו הייתה החופשה הכי מושלמת שיכולה להיות! החדר- מושלם!!! הכל נקי ומסודר ! מחכה לחופשה הבאה שלי רק בהרודס הרצליה! תודה!!!!
-
חוות הדעת של Tzachi
Presler Tzachi ,דצמבר 2021
התחושה הראשונית בקבלה למלון הייתה חיובית. לגבי החדר עצמו - לא ניתן היה לפתוח את החלון, מטעמי בטיחות כפי שנאמר לי בקבלה. הבעיה הייתה שהאיוררור בחדר היה מאוד חלש עד בלתי מורגש ולכן היה מאוד חם. ביקשתי לבדוק את הנושא מספר פעמים. בקבלה נאמר לי שאפשר להוריד את הטמפרטורה דבר שלא היה נכון. לבסוף הגיע לחדרי איש תחזוקה לחדר שאישר את מה שאמרתי שלא ניתן להפעיל את הקירור (יש אופציה לאוורור או חימום). האיוורור בקושי הורגש ולכן היה מאוד חם בחדר. בסביבות תשע בערב דיברתי עם הקבלה שוב, שאלתי אם ניתן לעשות משהו או לקבל לפחות מאוורר אך נענתי ב:"אין לי איך לעזור לך" מאוד הופתעתי מהתגובה הזו, שאלתי האם ניתן לבטל את השהייה ולקבל את כספי בחזרה ונאמר לי שלא ניתן לעשות זאת. התייאשתי. ארוחת הבוקר הייתה טובה ובמהלך הארוחה פנתה אליי מנהלת יחסית הציבור שלכם (בחורה מקסימה). סיפרתי לה את הסיפור והיא אמרה שתשלח לי פיצוי לכתובת המייל שלי tp.winner@gmail.com היא אף הגדילה והתקשרה אליי אבל אני חושב שכנראה לא רשמה את כתובת המייל נכון כיוון שלא התקבל ממנה מייל.