בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של נועה
אנגל נועה ,יולי 2021
לא נכנסו לנקות ולסדר את החדר אחרי שפעם אחת ביקשנו שלא ייכנבו כי היינו באמצע התארגנות.
-
חוות הדעת של אביב
ויצמן אביב ,יולי 2021
המלון מאוד מלוכלך
-
חוות הדעת של ספיר
אסרף ספיר ,יולי 2021
הגענו למלון ב3 על מנת לקבל את החדר שלנו וקיבלנו אותו רק בשעה 17:00 בערב למרות שאנחנו עם תינוק ! היחס שקיבלנו לא ענה על הציפיות שלנו ולצערי חווית המלון הייתה פחותה וגם הבטיחו לנו יש לפיצוי ולא קיבלנו אותו גם לזוג שנפש איתנו הייתה את אותה הבעיה!
-
חוות הדעת של רון
יעקובי רון ,יולי 2021
לצערי אני מצפה ממלון ברמה כזו קבלת חדרים בזמן ולא להמתין עד שעה 18:30 ולהמתין עוד שעה לקבלת החדר השני.כמו כן האוכל היה כל כך גרוע גם בבוקר וגם בערב שלא נדבר על שישי בערב הדג המבושל היה לא טוב לא מבושל מספיק .מלון שנחשב 5 כוכבים.
-
חוות הדעת של לימור
חיון לימור ,יולי 2021
השירות היה מצוין. היתה תקלה בחדר הראשון שקיבלנו ולאחר נסיוו תיקון, הועברנו לידר אחר וקיבלנו פיצוי
-
חוות הדעת של אברהם
הלוי אברהם ,יולי 2021
הגעתי למלון בשעה 15:30 וקיבלתי את החדר רק בשעה 17:20 לפני שהגעתי בשבוע התקשרתי למלון ע"מ לבקש להוסיף אורח ועל אף בקשות חוזרותצונשנות קיבלתי תשובה שלילית מאחר והחדר שאנחנו מקבלים לא מתאים לשלושה אנשים לאחר שיצרתי קשר עם השטיח המעופף לפתע זה היה אפשרי וכאשר אני מגיע למלון מסתבר שאני בחדר הקטן שנאמר לי שמטעמי בטיחות לא ניתן לאכלס בו שלושה אנשים אכן מאחלס שלושה אנשים וכך תחיל הבילוי בחדר עצמו ישנו מזגן שרועש ולמרות שפניתי מספר פעמים לקבלה וביקשתי שיטפלו בזה עד יום עזיבתי זה לא קרה
-
חוות הדעת של ענאן
עווידה ענאן ,יולי 2021
יחסי אנוש של נציגי הקבלה גרועים ביותר .עמדתי שם 10 דק ואין אורח שיצא מרוצה .אנשים מאד קרים ועושים טובה שעונים לך . אין מצב שאני חוזר על אות טעות ומזמין בפתאל .בישרוטל יותר אדיבים ומנסים להבין את האורח ולעזור מכל הלב .אני לא אמליץ על רשת פתאל ובטח לא הירודס הרצליה .