בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של לילי
פולק לילי ,אוגוסט 2020
האירוח היה לטעמי מאד נעים, החדרים מאובזרים,נקיים, חדר האוכל עשיר.
-
חוות הדעת של איתן
עמר איתן ,אוגוסט 2020
ציפיתי להרבה יותר ממלון שמדרג את עצמו כ-5 פלוס כוכבים. הסוויטה - הייתה מרווחת ונוחה, אולם הייתה סתימה במקלחת וכל מקלחת הייתה פשוט חוויה לא נעימה. הבריכה - קטנה מאוד וממש לא מזמינה, המים עכורים, לידיעתכם לא שחיתי בה אפילו פעם אחת. חדר האוכל - האוכל סביר אולם מגוון מאוד צנוע, בנוסף, והעניין שכל אחד לא יכול למזוג לעצמו - ממש לא נעים... למה לא לחלק כפפות גומי ושכל אחד ימזוג לעצמו? כך היה במלון אחר שהייתי בו לפני כשבועיים. שירות - מהגרועים שראיתי... כשהגענו בשעה שלוש וחצי - הסוויטה לא הייתה מוכנה עדיין - למרות שצק אין הוא בשלוש - ממש לא מקצועי. בנוסף כשמחייגים 0 מהחדר הסכוי שיענו לך שואף ל-0, אז אתה יורד ללובי, שם מחכה לך תור ארוך של אנשים לא מרוצים שכל אחד מגיע להתלונן. יש משהו ממש חולה במלון - אולי הניהול שלו כושל ברמות שלא הכרתי. הייתי בלפחות ארבע מלונות בחודשיים האחרונים, שלכם עם הכי הרבה כוכבים אבל עם חווית לקוח הכי גרועה שפגשתי בה. שקלתי לדרוש החזר על חלק מהעסקה, לבסוף החלטתי פשוט לא להתקרב יותר למלונות פאטל ולהמליץ לחבריי לא להתקרב גם כן. לסיכום - הדבר היחיד שראוי לציין במלון הוא הנוף והקרבה לים. הלוואי וביקורת זו תגרום לכם לבצע שיפורים, אותי כלקוח חוזר הפסדתם.
-
חוות הדעת של אודל
לוגסי אודל ,אוגוסט 2020
מלון נחמד ארוחת בוקר טובה
-
חוות הדעת של מלי
רחמני מלי ,אוגוסט 2020
בזכות מנהלת התורנית שהייתה בסופש זכינו לחוויה מעולה תודה!!
-
חוות הדעת של רוית
ארדיטי רוית ,אוגוסט 2020
החדר היה נקי ובכלל תחזוקת המלון ברמה גבוהה, וצוות המלון היה מאוד קשוב לצרכים שלנו
-
חוות הדעת של איתמר
אברהם איתמר ,אוגוסט 2020
קיבלנו חדר לא נקי ונאלצנו לרדת לקבלה ולבקש החלפת חדר. לא קיבלנו שי מועדון שמיים. ארוחת בוקר היתה המונית,לא מגוונת,בבקשה לא מתאימה למלון יוקרתי
-
חוות הדעת של אלינור
אוחיון אלינור ,אוגוסט 2020
לא נהנו מתחילת הטיול הביאולנו את החדר בעיכוב רב ניקיון חדר לא עשו למומתחילת הנופש עד סופו נאלצנו לישון עם ריחות לא נעימים של הילדים ששניהם עם אוטיזם שירות סרוויס הגיע כל הזמנה אחרי שעתיים היה מאכזב בעיקר וחבל