בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.9

מבוסס על 207 חוות דעת

86% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של מורן

    אוגוסט 2020

    קיבלתי חדר מדהים,שירוץת מעולה, המינוס היחיד שמי הבריכה מאוד קרים, והילדים כמעט לא נכנסו למים למרות חודש אוגוסט

  • חוות הדעת של נעמה

    אוגוסט 2020

    גרועה ונוראית

  • חוות הדעת של ליה

    אוגוסט 2020

    מלון חדש נקי ומכופל עם שירות מצוין. אך יש כמה חסרונות במיוחד בימי הקורונה.המחון הוא לא גדול. אך הוא היה בתפוסה מאד גבוהה. היה ממש צפוף בבריכה.היו יותר מ100 אנשים. הבריכה נורא קטנה. והבריכת ילדים היא בערך 2 מטר על 2 מטר. פיצפונת. כנל לגבי החדר אוכל.היה ממש עמוס. ארוחת בוקר היתה זהה בכל הימים. היינו 4 ימים. הארוחה היתה זהה לא היה מגוון רחב מדי.

  • חוות הדעת של ירין

    אוגוסט 2020

    חדר יפה, אך קצת מלוכלך, חדר אוכל מאכזב לצערי, לחמים יבשים, אין מגוון של פיצות. ציפתי ליותר. סך הכל חוויה בינונית. לחזור למלון לא אחזור פעם נוספת. יום טוב :)

  • חוות הדעת של שמחה 1

    אוגוסט 2020

    ארוחת בוקר ללא עמדת חביתות, חביתות מוכנות רגילות, פחות טעימות ולא מגוונות ומושקעות, בכלל ארוחת בוקר לא מגוונת ואותו דבר כל בוקר. גם ארוחת ערב, דג נסיכת הנילוס ללא מגוון, פירה, קוסקוס, לא ארוחה שמתאימה במלון 5 כוכבים, ציפינו לארוחות מושקעות יותר, משלמים המון ללא תמורה. ביום הראשון גם היה סרט עם קבלת החדר, מעודכן אצלכם, שירות גרוע של אנשי הצוות, טופלנו ע"י מנהלת דלת נסגרה על היד של הילדה שלי בת שנתיים, אפילו לא התעניינו מה שלומה, ועוד ועוד... בקיצור לא נחזור למלון שוב. ד"א אנחנו פעם שניה במלון והפעם הזו היה גרוע ביותר ומכל הבחינות. מקווה מאוד שיגיע לאוזניים קשובות ויטופל.

  • חוות הדעת של יובל

    אוגוסט 2020

    שוחחתי עם נציגי החברה של השטיח מעופף ונציגי המלון לפני הגעתי ובקשתי חדר בקומה נמוכה בשל העובדה כי אני מגיע עם ילד בכסא גלגלים לאחר ניתוח. בשתי השיחות אמרו שזה מופיע והכל סגור. בצ'קאין נאמר לי כי הם לא מכירים את הבקשה ואין להם יכולת לאמת זאת ובאפשרותי לקבל חדרים בקומה 4. לאכזבתי קיבלתי שני חדרים קטנים שהשהות בהם לא אפשרה התנהלות תקינה עם 3 ילדים מתבגרים שאחד מהם בכסא גלגלים. פניתי שוב לקבלה והסברתי את המצוקה אך נענתי שזה מה שנסגר עם חברת הנסיעות ולא ניתן לסייע. לציין שזו השנה השלישית שלי במלון שלכם ובפעמים הקודמות החדרים הגדולים היו בהזמנה ללא בקשה מראש כך שההתייחסות והמענה לסיטואציה הייתה לא רגישה ומאכזבת. שאר השהות הייתה ללא הערות אך ההתנהלות עם ילד נכה בחדרים קטנים העיבו על השהות..

  • חוות הדעת של ליאור

    אוגוסט 2020

    היי שמחתי להתארח במלון הנ"ל מרשת פתאל , יחס מעולה שירות אדיב וטוב, סך הכל נהננו מאוד, ובעתיד נשמח להתארח שוב....

חיפוש חופשה בהרודס הרצליה

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור