בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של מורן
בלאיש מורן ,אוגוסט 2020
קיבלתי חדר מדהים,שירוץת מעולה, המינוס היחיד שמי הבריכה מאוד קרים, והילדים כמעט לא נכנסו למים למרות חודש אוגוסט
-
חוות הדעת של נעמה
פרס נעמה ,אוגוסט 2020
גרועה ונוראית
-
חוות הדעת של ליה
מילצקי ליה ,אוגוסט 2020
מלון חדש נקי ומכופל עם שירות מצוין. אך יש כמה חסרונות במיוחד בימי הקורונה.המחון הוא לא גדול. אך הוא היה בתפוסה מאד גבוהה. היה ממש צפוף בבריכה.היו יותר מ100 אנשים. הבריכה נורא קטנה. והבריכת ילדים היא בערך 2 מטר על 2 מטר. פיצפונת. כנל לגבי החדר אוכל.היה ממש עמוס. ארוחת בוקר היתה זהה בכל הימים. היינו 4 ימים. הארוחה היתה זהה לא היה מגוון רחב מדי.
-
חוות הדעת של ירין
ליבוביץ ירין ,אוגוסט 2020
חדר יפה, אך קצת מלוכלך, חדר אוכל מאכזב לצערי, לחמים יבשים, אין מגוון של פיצות. ציפתי ליותר. סך הכל חוויה בינונית. לחזור למלון לא אחזור פעם נוספת. יום טוב :)
-
חוות הדעת של שמחה 1
ארמוזה שמחה 1 ,אוגוסט 2020
ארוחת בוקר ללא עמדת חביתות, חביתות מוכנות רגילות, פחות טעימות ולא מגוונות ומושקעות, בכלל ארוחת בוקר לא מגוונת ואותו דבר כל בוקר. גם ארוחת ערב, דג נסיכת הנילוס ללא מגוון, פירה, קוסקוס, לא ארוחה שמתאימה במלון 5 כוכבים, ציפינו לארוחות מושקעות יותר, משלמים המון ללא תמורה. ביום הראשון גם היה סרט עם קבלת החדר, מעודכן אצלכם, שירות גרוע של אנשי הצוות, טופלנו ע"י מנהלת דלת נסגרה על היד של הילדה שלי בת שנתיים, אפילו לא התעניינו מה שלומה, ועוד ועוד... בקיצור לא נחזור למלון שוב. ד"א אנחנו פעם שניה במלון והפעם הזו היה גרוע ביותר ומכל הבחינות. מקווה מאוד שיגיע לאוזניים קשובות ויטופל.
-
חוות הדעת של יובל
מזרחי יובל ,אוגוסט 2020
שוחחתי עם נציגי החברה של השטיח מעופף ונציגי המלון לפני הגעתי ובקשתי חדר בקומה נמוכה בשל העובדה כי אני מגיע עם ילד בכסא גלגלים לאחר ניתוח. בשתי השיחות אמרו שזה מופיע והכל סגור. בצ'קאין נאמר לי כי הם לא מכירים את הבקשה ואין להם יכולת לאמת זאת ובאפשרותי לקבל חדרים בקומה 4. לאכזבתי קיבלתי שני חדרים קטנים שהשהות בהם לא אפשרה התנהלות תקינה עם 3 ילדים מתבגרים שאחד מהם בכסא גלגלים. פניתי שוב לקבלה והסברתי את המצוקה אך נענתי שזה מה שנסגר עם חברת הנסיעות ולא ניתן לסייע. לציין שזו השנה השלישית שלי במלון שלכם ובפעמים הקודמות החדרים הגדולים היו בהזמנה ללא בקשה מראש כך שההתייחסות והמענה לסיטואציה הייתה לא רגישה ומאכזבת. שאר השהות הייתה ללא הערות אך ההתנהלות עם ילד נכה בחדרים קטנים העיבו על השהות..
-
חוות הדעת של ליאור
צ'ונה ליאור ,אוגוסט 2020
היי שמחתי להתארח במלון הנ"ל מרשת פתאל , יחס מעולה שירות אדיב וטוב, סך הכל נהננו מאוד, ובעתיד נשמח להתארח שוב....