בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.9

מבוסס על 207 חוות דעת

86% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של עדי

    אוגוסט 2020

    מלון מאכזב מאוד ביחס למחיר ולצפייה . אוכל זוועה, שרות גרוע, אין נקיון. אין כל סיבה לשלם מחיר כזה

  • חוות הדעת של Avi

    אוגוסט 2020

    מלון שהוא פחות מתאים למשפחות

  • חוות הדעת של שביט

    אוגוסט 2020

    תודה על ההזדמנות לשתף יש לציין עובדי הקבלה והמנכ"ל היו סבלנים וחסרי אונים מול הלקוחות שהתלוננו . 1. קיבלנו את החדר 221 בשעה 16:21 חגר שלא היה נקי ופתח המיזוג שחור או מלכלוך או עובש מרטיבות 2.בבריכה היה צפיפות לא נעים וגם כמות הכיסאות לא מספיק לאורחי המלון נאלצנו לשבת בים חשוב לציין אני לא מעוניין בפיצויי !!! אני פעם השנה יוצא עם אשתי וזוג חברים לחגוג את יום הנשואים שלנו בבית מלון ממש לא נהננו למרות שלדעתי למלון יש פוטנציאל בהצלחה .

  • חוות הדעת של אלינור

    אוגוסט 2020

    המלון יפה אך בבריכה יש עומס של אנשים ולא מספיק כסאות ומיטות. החדר אוכל לא שומר על התו הסגול תורים בלי שמירת מרחק שולחנות צפופים ומכניסים אנשים בלי ספירה כך שיש עומס. האוכל לא מספיק לכולם כך שצריך לחכות בתור כל הזמן שיכינו ויחתכו עוד, חביתות קרות שמכינים מראש בקיצור אכזבה.ציינתי שאנו חוגגים יום נישואים ולמרות שיש לי מועדון שמיים לא הייתה כל התייחסות או ברכה בחדר, למרות שכך נהוג כשחוגגים.

  • חוות הדעת של גיל

    אוגוסט 2020

    החדר היה טוב למרות מספר תקלות שסודרו בסופו של דבר, לאחר מספר פניות. השירות היה איטי ולא תמיד זמין. חדר האוכל היה עמוס מאוד וכמוהו הבריכה.

  • חוות הדעת של עופר

    אוגוסט 2020

    החדרים שפונים לבריכה מעט רועשים בגלל הבריכה.

  • חוות הדעת של ירון

    אוגוסט 2020

    לצערי, ויתרתי על ארוחת הבוקר ששילמתי עליה במיטב כספי רק משום שהתו הסגול הינו המלצה בלבד. כמתחייב על פי הנחיות התו הסגול, תפוסה בחלל סגור תהה אדם אחד לכל 7 מטרים. בפועל, הייתם רחוקים מלאכוף הנחיה זו, מה שגרם לי ולאישתי לוותר על ארוחת הבוקר ולצאת לאכול בבית קפה שידע להקפיד על שמירת ההנחיות. בנוסף, השירות היה אינו מקצועי ולא כפי שציפיתי ממלונות הדגל שלכם ברשת פתאל. הגעתי כדי לחגוג יום נישואים עם אישתי ופשוט התאכזבתי. בקבלה תהליך הצ’ק אין היה מאוד לא שירותי וההרגשה שרק תלך מפה כבר כי יש תור. בלי הסבר על המלון בו אני מתארח לראשונה הלכתי לחדרי. כדי לתאר לכם את המצב אפילו לא ידעו אותי בסיסמת הוויפיי או במיקום חדר האוכל. בבר הבריכה, הגברת היתה בטלפון האוזניות בזמן שאני מנסה לקבל שירות ותגובותיה היו ציניות מאוד ואף מזלזלות בעבודתה. בכניסה לידר האוכל פשוט נאמר לי ולאשתי- ״לא יודע אם יש לכם מקום, לכו תחפשו לכם״- דבר שלא מתקבל על הדעת. לסיכום, תודעת השירות היתה מאכזבת מאוד, אני ואשתי נאלצנו לבצע צק אאוט מוקדם כבר בשעה 10:00 וללא ארוחת בוקר. אני לרשת פתאל לא אחזור.

חיפוש חופשה בהרודס הרצליה

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור