בחזרה לדף מלון
9.2
מבוסס על 1004 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של דימטרי
וסרניס דימטרי ,ספטמבר 2023
-
חוות הדעת של יוסי
לוי יוסי ,ספטמבר 2023
נפצעתי ביום הראשון שהגעתי ביקשתי שישלחו לי את דוח התאונה ועד עכשיו שבוע אחרי כמעט לא קיבלתי. סנדרה אמרה שתחזןר אליי לגבי פיצוי . כל היום הייתי בחדר ללא מעש . אשתי סבלה מאוד כי הייתה לבד . אבקש שיחזרו אליי לפלא 0545837777
-
חוות הדעת של צביה
בן דוד צביה ,ספטמבר 2023
היה טוב וכיף רק חבל שלילדים בני 7 ו10 הבנים שלי לא היו להם פעילויות הם אוהבים משחקי מחשב וסוני אם היה זה היה מושלם
-
חוות הדעת של אלכס
קורמן אלכס ,ספטמבר 2023
סה"כ חופשה היתה נעימה ונוחה
-
חוות הדעת של אודליה
ליטבק אודליה ,ספטמבר 2023
מלון מקסים אבל יש כמה נקודות לשיפור כדי שיהיה מושלם 1. המעקה המטורף מהקומות מסוכן ופתוח מכל כיוון 2. המיטות בבריכה מטונפות עם קקי של ציפורים , אותו קקי יום אחרי יום , לא אסתטי ולא נעים לשבת כך מומלץ לנקות לפחות בסוף כל יום ו/או לספק סידיני מגבת למיטות
-
חוות הדעת של עדי
לובלסקי עדי ,ספטמבר 2023
-
חוות הדעת של גיא
ראובן גיא ,ספטמבר 2023
חדר 730- שאריות כתמי דם שצילמתי על הסדין. לראשונה הרגשתי גועל להיות בחדר במלון. רצפה בחדר שהיתה דביקה כך שלא נשטפה. רעשים שלא פסקו מחדר סמוך בשעות שונות. היתה פניה כלשהי שלא נענתה והיה צריך לפנות שוב כעבור מס' שעות. סנדרה(כמדומני) היתה מקסימה ואנושית במיוחד באופן הרצון לדאוג ולסייע לאורך כל האירוח!!! חדר 1201- ראשית תודה לסנדרה. שנית, רמת אחזקה לוקה בחסר ונראה כי החדרנים לא מציפים תקלות כגון: כפתור מיזוג בכניסה שבור/מגולח כך שלא ניתן להדליק מיזוג בקלות. במקלחת הפנימית עם הג'קוזי- מייבש השיער תקול ושבור כל שבעת שליפה ונסיון יבוש הצינור נופל. בנוסף, יש להתקין וילון או להנחות איך לאטום את חדירת אור השמש בבוקר, מהחלון עם כיסוי העץ ועוד. מלון ברמה גבוהה ראוי שיקפיד על הפרטים הקטנים. ואם יש צורך, אני מוכן לסייע בכך