בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.9

מבוסס על 585 חוות דעת

86% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של איתי

    ינואר 2023

    המלון מעולה חוויה נהדר , אוכל טרי לרוב , אבל בקומה שהייתי עשו שיפוצים מ7:00 בבוקר וזה מפריעה שאתה בא לנוח ומתעורר מוקדם עם דפיקות פטישים וקידוחים בקירות .

  • חוות הדעת של רותם

    ינואר 2023

    האוכל היה מצוין חבל שהחדרים ננעלו בשעה עשרה ל11 שהצאק אאוט היא 11,ושהגענו לקבלה היה תור ממש גדול אני הייתי עם תינוק בחוץ עד שבעלי הגיע לפתוח את החדר

  • חוות הדעת של הילה

    ינואר 2023

    המיקום מצויין והמלון מקסים, נקי ומעוצב. שני דברים לשיפור: הכי חשוב הבטיחות באמבטיה, אני החלקתי ונפצעתי באופן מאד משמעותי בשוק, הדבר השני זה השירות: הכל קורה אבל מאד מסורבל ולא נגיד לדוגמא החניה של המלון, לבסוף כשמזמינים קפה בבוקר הרבה יותר נחמד לקבל אותו עם חיוך וזה נכון לרוב העובדים בחדר האוכל.

  • חוות הדעת של גאולה

    ינואר 2023

    נעים, נקי צוות נחמד וקשוב ארוחת בוקר טובה ועשירה.

  • חוות הדעת של אייל

    ינואר 2023

    צוות מדהים קבלת פנים מהטובות שקיבלתי עובדת קבלה בשם רינה אחת המקסימות

  • חוות הדעת של ORIT

    ינואר 2023

    החווייה שלנו הייתה פשוט וואוו!!!מכל המלונות שהייתי בארץ השירות הכי טוב שניתקלתי בו היה בהרודס ת"א. כל העובדים מסבירי פנים, האוכל היה מצויין, החדר היה נקי. אני רוצה לציין לשבח את דניאל הרמן המהמם שהפך לנו את השהות לחווייתית יותר. קיבלנו חדר שלא היה לשביעות רצוני. שילמנו על חדר עם נוף לים ומה שקיבלנו בקושי ראו את הים אלא את הבניינים ממול. פניתי לקבלה וקיבלנו אותנו רינה שהיתה מקסימה והפנתה אותנו לדניאל. דניאל החליף לנו לחדר בקומה הגבוהה ביותר עם נוף מהמם, נתן לנו עוד כמה פינוקים על הדרך. כשחזרנו בערב לחדר ראינו ששמו לנו בקבוק יין ושוקולד. בקיצור אין ספק שנחזור למלון הזה ונמליץ לחברים ומשפחה. תודה רבה!!

  • חוות הדעת של chen

    דצמבר 2022

    שירות מעולה מרגי הקבלה ועד לעמק אאוט תודה רבה על הכל בהחלט נחזור שוב !

חיפוש חופשה בהרודס תל אביב

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור