בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 186 חוות דעת
93% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של רחלי
סלומון רחלי ,אוגוסט 2023
-
חוות הדעת של לימור
בכר לימור ,אוגוסט 2023
חוויה לא נעימה , חדר לא נקי , שידרגתי לסוויטה במלון בתוספת תשלום וקיבלתי סוויטה לא נקייה עם רעשים מהמקרר ומצעים מלוכלכים . בתור אחד שרגיל ללכת כל שבוע לבתי המלון השונים בארץ חוויתי חוויה לא נעימה , עשיתי מועדון חברים של שמיים מכיוון והפקיד קבלה הפעיל לחץ וגרם לחוזר נעימות .
-
חוות הדעת של אנדרה
כהן אנדרה ,אוגוסט 2023
-
חוות הדעת של זוהר
הילל זוהר ,אוגוסט 2023
מיקום מצויין ליד הרכבת, הגעתי ללילה אחד לחתונה וקיבלתי בדיוק מה שהייתי צריך, אפילו שדרוג בחינם!
-
חוות הדעת של נתנאל
טובול נתנאל ,אוגוסט 2023
מלון נהדר,שקט מיקום מצויין מול הרכבת.
-
חוות הדעת של אראלה
פליישר אראלה ,אוגוסט 2023
אנחנו מתארחים לא מעט בבית המלון ואני מעוניינת להדגיש שהשירות מאנשי הצוות מעל לכל המצופה. החל מהקבלה לחדרים (אושר המקסים שמטפל בכל דבר ובמענה לכל בקשה) ובחדר האוכל ובטרקלין (חן המדהימה, יחד עם שלי וזוהר שנותנות שירות מהלב עם חיוך וסבלנות לכל אחד ואחד שלא תתואר). עם זאת אני חייבת להדגיש שמטרת הנופשים שלנו בסופי השבוע ברחובות היא בכדי לקבל את השקט אחרי שבמהלך השבוע עובדים כל כך קשה, ובתוך השקט של סוף השבוע גם לעבוד קצת על דברים שלא הספקנו במהלך השבוע. במהלך הסופ"ש הנוכחי לצערי נכנסו לטרקלין ילדים קטנים ותינוקות שבכו והתהלכו הלוך וחזור מסביב לשולחנות, מבלי שיכולנו לקבל את השקט לא ייחלנו ובטח לא לעבוד. שוחחנו עם יניר, שברגעים ספורים ביקש למצוא לנו פתרון ומיד פתח עבורנו חדר ישיבות בכדי לקבל את השקט. אני רוצה לציין שהצוות כולו ניחן ברמת שירותיות יוצאת דופן, תמיד בחיוך ורצון מופלא לעזור. אך אני חושבת שמלונות המוגדרים כמלונות עסקים צריכים להישאר ככאלה ולא לאפשר למשפחות להגיע לטרקלין ובכך לתת פתח לעוד ועוד משפחות להביא את ילדיהם. בנוסף, אני לא חולקת כלל על שיקול דעתו של יניר המקסים וראיתי את הרצון העז למצוא פתרון מהרגע להרגע לבעיה שנוצרה, אך לא אני היא זו שצריכה לשבת בחדר ישיבות לעבוד, אולי היה נכון לתת למשפחה חדר סגור עם הילדים. (יכולתי גם לבחור לשבת בחדר לעבוד, אך חוויית הטרקלין מהנה יותר) דבר אחרון שהייתי שמחה להאיר את עיניכם, זה בעניין הנקיון בחדר. הפעם, שלא כמו בפעמים קודמות, החדר לא היה נקי - היו סימנים על האסלה בשירותים, וחלק מהרצפה שסמוכה לארון - דביקה. ביקשתי להגיע לנקות את השירותים - אך נראה היה שהמנקה, מהבעות פניה, לא הבינה מה אני רוצה ממנה (דיברה רוסית) על אף שהצבעתי על כתמי הצואה שיש על קרש האסלה, ואז לקחה סמרטוט, ריססה עם אקונומיקה את האסלה בפנים, עם הסמרטוט ניקתה את האסלה המלוכלכת ואז את הקרש. כדאי לשים דגש על עניין הנקיון. בכל מקרה, אני רוצה שוב לציין ולהריע לצוות המלון המהמם, שנותן לנו שוב ושוב להישאר עם חיוך על הפנים ושבעי רצון. תודה על שירות מדהים!
-
חוות הדעת של יצחק
כהן יצחק ,אוגוסט 2023
יש לשדרג את רמת הניקיון. בנוסף, מתחת לשיש בחדר שלנו 718 צריך לתקן את המגירות שהתבלו מרטיבות בחדר האמבטיה. יש להוסיף קולב במקלחון ואפשרות לתליית בגדים.