בחזרה לדף מלון
7.9
מבוסס על 1382 חוות דעת
72% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של שי
אלישע שי ,מאי 2024
חדרים לא נקיים אוכל ברמה בסיסית בלבד!!!
-
חוות הדעת של קרן
ארפנשאד קרן ,מאי 2024
בתור אורחת שמהקרת במלון זה על שנה חייבת לציין שהשנה התאכזבתי מאוד מחווית השירות במלון מכל בחינה אפשרית. לא נהנתי בכלל ולט הרגשתי כלל תמורה הולמת להשקעה הכספית. הגענו משפחה גדולה עם חמישה חדרים שלקחנו החוויה הייתה גרועה ביותר לכולם. לא אחזור למלון.
-
חוות הדעת של הדס
קינג הדס ,מאי 2024
אנו מאוד אוהבים את המלון והשירות והאוכל מצויינים.שמנו לב שהחלפתם כסאות בבריכת מלח המקורה ושמנו לב בבריכת גופרית שהחלפתם אריחים, ראינו שהחלפתם ריבט בלובי. שאפו. עכשיו להערות בונות:ביקשתי קומה גבוהה ונתנו לי קומה 2. שינו לי לקופה 9 לחדר שהיה מסריח מסיגריות וכך לקח 3 פעם ורק בפעם השלישית קיבלנו חדר נורמלי. בבריכה מסביב לאזור שמחלקים קרטיבים ומשקאות - מכל צידי הבר מסריח כמו מזבלה. תעברו על הריצוף או מבפנים עם אקונומיקה. היה בלתי נסבל. בחדר אוכל -האוסובוקו/בשר מפורק היה יבש. את הסטייק בישלו עד ש"מת" סופית ולא טעים לאכילה. חייבת לציין ותעבירו שהקינוח פרווה של הקרואסון פיסטוק וקורסון שוקולד שהיו ממולאים היה נפלא וגאוני.
-
חוות הדעת של סבטלנה
רטנר סבטלנה ,מאי 2024
האירוח היה בסדר, רק שהמלון קצת ישן ודורש חידוש
-
חוות הדעת של יפה
עדיקה יפה ,מאי 2024
אין מענה טלפוני בקבלה, חדרים מלאים בתקלות, מים בשירותים לא יורדים, סתימה בכיור, מים עומדים בכניסה לחדר ואז מחליקים כשנכנסים, טלפון בשירותים סתם תלוי ולא מחובר, נפל בסגירת דלת, ג'וק טייל על שולחן בחדר האוכל שלנו בזמן שאכלנו, ג'וק בכניסה לחדר שלנו, דלת החדר לא נסגרה כמו שצריך רק בטריקה חזקה, יחס העובדים בקבלה, גברת תמרה שאישרה יחד עם המנהל ארוחה במקום צהריים ערב לא העבירה את המידע לעובדת בכניסה לחדר האוכל וטירטרו אותנו הלוך ושוב ארבע פעמים לקבלה בשביל להביא פתק עד שהתעצבנתי וגם האוכל לא ירד בגרון מעוגמת הנפש.. זו ארוחה ששילמתי עליה גם ככה, לא עשו לי טובה!
-
חוות הדעת של רנין
וטד רנין ,מאי 2024
החוויה בכללי טובה אך יש מקום לשיפור בכמה מישורים כמו ניקיון חדרים, להגיש אוכל חם בחדר האוכל כי בכל הארוחות רוב האוכל היה קר... ניש לציין שהפעלות הילדים היו מעולות ומהנות במיוחד.
-
חוות הדעת של מנחם
גרוסמן מנחם ,מאי 2024
באופן כללי נהננו, מצוות האווירה, באופן כללי מהאוכל, מהבריכה ומהחוף של המלון. רמת הניקיון באופן כללי במלון(שטיח מסדרון בקומה 2) ובאופן פרטני בחדר לא הייתה טובה, כשהגענו לחדר הרצפה הייתה דביקה. בחדר האוכל נגמרו קערות מרק, קפה, כפיות, בכל פעם שהגענו היינו צריכים לבקש מעובדי המלון שימלאו ויביאו, ולחכות עד שזה יקרה. המענה האלקטרוני לטלפון בחדר עבד מצוין, כל בקשה שביקשנו (נקיון חדר, מיטת תינוק, מגבות) קיבלנו יחסית מהר בדרך הזאת. דוכני המיצים הטבעיים, והערק בשבת היו מעולים. האפשרות להצטרף למועדון במקום לשלם על יציאה מאוחרת בשבת זיכתה אתכם בלקוחות נאמנים. באופן כללי המלון נראה מיושן, ובחלקו לא מזמין, אבל בשורה התחתונה, הרגשנו שקיבלנו תמורה ראויה בזכות המכלול של הווי, אוכל הכל כלול, מוזיקה טובה בבריכה ובריכה מצוינת, חוף של המלון, ושאר הפסיליטיז של המלון עבור ילדים ומבוגרים.