בחזרה לדף מלון
7.9
מבוסס על 1382 חוות דעת
72% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ניסים ניר
גלאם ניסים ניר ,מאי 2024
חדר מלוכלך שבור מלא גוקים. הבאתי אורחים מיפן והתביישתי כמובן שלא היה עיםמי לדבר ודיפדפו אותנו כמו שאתם יודעים.
-
חוות הדעת של יעקב
אליאב יעקב ,מאי 2024
אשמח למענה טלפוני 0524488041
-
חוות הדעת של שירן
נמני שירן ,מאי 2024
רכשנו את החדר המשודרג ביותר שלכם. בשעה 3 עוד לא נשלח לנו מרון לגבי קבלת החדר. פניתי לקבלה ונאלצתי לוותר על החדר שלי כדי שאוכל לקבל חדר בשעה שפניתי, החדר היה לקוי. הג'קוזי לא עבד, הטלפון לא עבד, היו חסרות כריות ושמיכות ל5 נפשות כפי שציינתי. פניתי לקבלה ושם פתחו תקלות לגבי החדר אבל לא חשבו להעביר אותנו או לפצות.. נתנו לי מספר חיצוני כדי להתקשר לקבלה דרך הסלולרי הפרטי. כל פעם שהתקשרתי השיחה נותקה, ענו אחרי הרבה מאוד זמן ויש דברים שלא יכלו לספק או לעזור לי. בכל בקשה הפנו אותי חזרה לקבלה למטה. כשפניתי לקבלה בתסכול ואמרתי שלא נהננו מהחדר ומהשדרוגים ששילמתי ממיטב כספי עמדה מולי מישהי עם יחס שבחיים לא קיבלתי. היא רק מהנהנת בראש ואפילו לא מקשיבה, לא בודקת, כלום! כששאלתי אם נמאס לה לשמוע כבר אנשים היא צחקה ואמרה "כן, סליחה" ופשוט הלכתי. זה יחס מזעזע, משפיל, בחיים לא עברתי חווית שירות כל כך מזעזעת מבתי מלון. קשה לכם? תורידו מכל המסביב ותנו שירות טוב- זה אמור להיות מעל הכל. נרשמתי כמנויה רגע לפני הנופש הזה אבל אין לי ספק שנכוויתי ואמשיך כהרגלי עם ישרוטל. נ.ב: היו חסרות גם מגבות וגם נעלו לנו את החדר לפני העזיבה...
-
חוות הדעת של ילנה
ראובן ילנה ,מאי 2024
אוכל ברמה נמוכה מאוד חדרים נקיים אבל חייבים החזקה , הכל ישן מאוד , ולא נעים
-
חוות הדעת של אלה
פלקמן אלה ,מאי 2024
כניסה למלון ורמת ניקיון דורשים שיפור, שער דברים בסדר גמור)
-
חוות הדעת של סטניסלב
גולובצ'ינסקי סטניסלב ,מאי 2024
הכל היה מצוין
-
חוות הדעת של ariel
sagi ariel ,מאי 2024
נהנתי מאוד השרות טוב והאוכל ברמה טטבה