בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 725 חוות דעת
93% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של צחי
כץ צחי ,דצמבר 2022
יתרונות ===== 1. חדרים נקיים יחסית (אבל קטנים) 2. שלוש עמדות חביתה (בחלק מהפעמים). 3. שאפו לשפים ארטיום ואלכס שניסו לעזור בכל מה שיכלו. 4. מלון רחב. כולל באולם המופעים. 5. אנשי שרות נחמדים. 6. חדר אוכל גדול. לא מרגישים כמעט ריח של בשר ועשן וכולי. 7.הלחמים ממש ממש טעימים. לשיפור ===== 1. מומלץ לשים הפרדה חלקית בין תא לתא בשירותי הגברים (לא אלו שבתאים). 2. מומלץ לשים יותר ריח ניקיון בשירותים ועל המגבות. 3. לשפר את המנות הצמחוניות. טופו חובה לכל מי שמבקש צמחוני. שניצלים משקית שיש בסופר לא רלוונטיים. 4. כדאי לשים עמדת תפוזים סחוט טרי. 5. מומלץ לשים עמדה או שתיים של נטילת ידיים בתוך חדר האוכל. 6. אפשר לשים פחות שמן בחביתות. זה רק עניין של הדרכת העובדים. 7. מומלץ לרשום את שעות התפילות שנתווספו למניין הרגיל. 8. זו בעיה זמנית אבל ספציפית הפעם החנייה בעפר הייתה תפוסה ולא אמרו (רק אחרי שהערנו) שעשיתם הסדר ללא תשלום בכחול לבן ליד המלון. 9. שרות בוואטס אפ לא טוב (או שלא עונים או שעונים באיחור רב). גם לפני וגם במהלך האירוח. 10. חודש לפני כבר דיברנו על מנות צמחוניות עיקריות לא דגים ועדיין השפים לא ידעו מזה. 11. שרות האישור אשראי בצ'ק אין לא עובד. מול חברת האשראי תקין (בדקתי) אלא שלא התקבל אישור סופי אצלכם באתר. 12. להוסיף יותר שולחנות לסופגניות ולהדלקת חנוכיות בלובי. היה מאוד צפוף. 13. עמדת מנות ילדים מתחת לכל ביקורת! 14. הקינוחים בצהריים מתחת לכל ביקורת! 15. מומלץ לנקות יותר טוב את השירותים והמקלחת בחדרים. 16. להקפיד על צלחות נקיות! בחדר אוכל. 17. גולת הכותרת: הצבת שילוט סלט עוף על פס הסלטים הפרווה (ראו בסוף הערתי). אנו מתכוונים לתבוע את פתאל על כך וכבר הועבר להתייעצות עם עו"ד שאמר שזה רלוונטי לתביעה ייצוגית, שכן חוסר שילוט על סלט העוף בבר הסלטים הפרווה מטעה גם צמחונים (כמו אשתי שאכלה מזה ויצאה בבכי מחדר האוכל והקיאה בחדר), וגם דתיים שלא אכלו באותה ארוחה בשר (פעמיים אישית לא אכלתי בשר בארוחות הבשריות) שיכולים לאכול לאחר מכן חלב, כלומר עברו על אישור חמור של חלב אחרי בשר. לציין, כי לא היה אפשר לחשוב שמדובר בעוף שכן היה נראה סלט רגיל והעוף היה עטוף במיונז). מוזמנים לשוחח עימי. צחי כץ חדר 312. 050-4979663 tzachikatz4@gmail.com
-
חוות הדעת של דניאל
פרץ דניאל ,דצמבר 2022
חווית השרות לא טובה בכלל. כדי לבקש מגבת הייתי צריך להתקשר כמה פעמים. מספר פעמים פניתי לקבלה לכך שלא קיבלתי את השי שמגיע לי כחבר מועדון, לא קיבלנו כלום למרות שהצטרפות זה כתוב כחלק מהצ'ופרים שמגעים לחבר מועדון
-
חוות הדעת של עמיחי
אטיאס עמיחי ,דצמבר 2022
חדרים מיושנים, חדר אוכל רועש מאוד! מבחר לא גדול
-
חוות הדעת של רן
טייכר רן ,דצמבר 2022
הגעתי לחופשת יום הולדת של הבן שלי, חוץ מהמים הקרים בבריכה שזה חלק פחות נעים, אבל החדר היה מוכן הרבה לפני הזמן, הפעלות לילדים השנה באמת היו נהדרות הבן שלי בן 9חיכה ונכח בכל פעילות ונהנה מעל ומעבר, בסהכ אנחנו כבר בערך פעם רביעית במלון ועד היום תמיד יצאנו מרוצים !!!
-
חוות הדעת של ניצה
בוארון ניצה ,דצמבר 2022
האוכל שלכם זוועה!!! ברמה שאכלנו כל יום בחוץ ועוד שילמנו הכל כלול סורי אבל אנחנו לא נתארח אצלכם יותר.
-
חוות הדעת של דניאל
טסמה דניאל ,דצמבר 2022
היה ממש נפלא נחזור לשם שוב
-
חוות הדעת של אבי
אטיאס אבי ,דצמבר 2022
האירוח היה מעולה תודה רבה לדניאל שעזר לי לחגוג יום הולדת של רעייתי מנואלה