בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 573 חוות דעת
93% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של מזי
כהן אליהו מזי ,אוגוסט 2022
מלון לא נקי , חדרים ישנים מאוד , אטכל לא טעים . צוות בידור מקסים . בגדול לקוחה של פתאל שנים רבות והחיים לא התאכזבתי כך מחופשה עד כדי כך שיותרנו על ארוחת צהריים ביום א ביום האחרון לחופשה. לא אחזור למלון הזה שוב
-
חוות הדעת של הדר
מתנה מספי הדר ,אוגוסט 2022
אנחנו תמיד נהנים לחזור ולהתארח במלון הזה ובכלל ברשת פתאל.נהנו מאוד מהכול
-
חוות הדעת של רינה
אימנילוב רינה ,אוגוסט 2022
רמת הניקיון: חוץ מהחדרים שהיו נקיים, המלון היה מלוכלך בלובי, אולמות ובמיוחד באיזור הברכה. יש 2 אנשי צוות מקסימים שהיו שירותיים מאוד ונתנו לי מענה על כמה נושאים: נאילה מנהלת שירות לקוחות ודיאב עובד הבריכה .
-
חוות הדעת של רוית
יוסף רוית ,אוגוסט 2022
שירות אדיב, צוות בידור מקסים, אוכל טוב.
-
חוות הדעת של ספיר
אביטן ספיר ,אוגוסט 2022
נתחיל מהאוכל - ממוחזר מיום ליום קציצות ביום חמישי הפכו לקציצה טחונה בתוך בצק עלים והוגש בתור בורקס . בטטה קרה הפכה למטוגנת כמו שניצל ביום למחרת אוכל מזעזע כל ארוחה מחדש יצאנו רעבים ואכלנו במסעדות לאחר מכן
-
חוות הדעת של ליאת
ויגדר ליאת ,אוגוסט 2022
הגענו בחמישי בצהריים ונאמר לנו שניתן להכנס לארוחת צהריים אך לא נאמר לנו שזה במקום ארוחת צהריים ביום העזיבה.מצאמו עצמנו ביום שבת עם ילדים מתים מרעב ובלי ארוחת צהרין למרות שמראש בחרנו מלון יקר יותר בגלל ההכל כלול... נאלצנו לבצע צק אאוט מוקדם ממה שתכננו על מנת לסוע למסעדה כי להכנס לארוחה במלון היה עולה לנו 900 שקל!!! 200 שח למבוגר ו150 לילד פשוט בושה..שלא נדבר על החדרים שמסריחים מסיגריות ולא ניתן לשהות בהם יותר מחצי שעה בלי לקבל כאב ראש. כחברי מועדון פתאל וכנופשים אך ורק ברשת פתאל התאכזבנו מאוד הפעם
-
חוות הדעת של ציונה
גולקו ציונה ,אוגוסט 2022
השירות אדיב מאוד, יהחדרים הריחו מסיגריות וריח נוראי , רמת החדרים נוראים, יש צורך לדאוג לאקוסטיקה טובה מאיר וכל הזמן היו רעשים בכל מקום לא הייתה אפשרות לנוח בגלל הרעש עד מאוחר בלילה