בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 496 חוות דעת
78% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של שרית
כהן שרית ,אוקטובר 2022
המצעים בחדרים היו מלוכלכים, בחדר האוכל, הרבה מהאוכל נגמר במיוח. ד הקינוחים. בבריכה היתה מוסיקה. בעוצמות גבוהות מאוד. בקבלה היו. תורים ארוכים. מעלית השבת לא הגיעה לחדר האוכל ובעלי עם מוגבלות ולכן היה תלוי כל פעם בגוי שבת שיגיע ללחוץ במעלית, איך יתכן שמאלית שבת אינה מגיעה לחדר האוכל???? האם אין התחשבות בבעלי מוגבלויות??
-
חוות הדעת של משה
מקרנץ משה ,אוקטובר 2022
רמת האוכל לא הייתה טובה, לא היה מבחר, היו הרבה פסטות בארוחת בוקר, סלטים בקושי, סלט חי בכלל לא היה, גבינות כמעט לא היו, עמדת הכנת חביתות לא הייתה פעילה אמרו נפתח החדר אוכל ב6:30 ב7 עדיין עמדה לא פעילה, חבל אנחנו מתארחים הרבה במלונות פתאל ואוהבים אותם הפעם חדר אוכל היה אכזבה.
-
חוות הדעת של אמיר
אזרף אמיר ,אוקטובר 2022
אוכל בינוני, חדר אוכל לא מתפקד
-
חוות הדעת של Maya
Kadosh Maya ,אוקטובר 2022
התשלום לא מצדיק כלל את האירוח, חדר האוכל לא עונד בעומס, עונדים בתור לחביתה 40 דק, אין צלחות, אין סכום לעובדים אין תשובות. אין קפה ועומדים בתור לקבל קפה 20 דקות, ממש אכזב, החדרים לא היו נקיים, קיבלנו חדר עם דלת מקשרת והיו צרחות מהחדר ליד, פשוט אכזבה מפתאל שאנחנו אוהבים להתארח ועל אחת כמה וכמה במלונות לאונרדו.
-
חוות הדעת של קובי
חזן קובי ,אוקטובר 2022
ביום ה 13.10 הגענו למלון ונכנסנו לארוחת ערב בשעה 20 חדר האוכל היה מלוכלך מאוד וכמעט לחא אוכל !! סלטים כמעט ריקים , בשר מועט ממש ביזיון , ביום שישי בבוקר חדר האוכל היה ללא צלחות , ללא סוכר , ללא חלב , שוקו ,ועוד . ממש עלוב התלוננתי בקבלה הבטיחו שיחזרו אלי אך עד היום אף אחד לא חזר , חדר 901 על שם חזן טל 0503667743
-
חוות הדעת של רועי
ברנע רועי ,אוקטובר 2022
הצוות נחמד
-
חוות הדעת של בוריס
אמינוב בוריס ,אוקטובר 2022
כנראה למלון הזה ספציפי לא הגדירו מה זה חווית לקוח .. כי אין להם מושג מה זה לתת ללקוח חווית אירוח .. אנחנו מתארחים המון בבתי מלון של פתאל .. פה לא היתה חוויה .. וחבל