בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 496 חוות דעת
78% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אבי
ברקוביץ אבי ,אוקטובר 2022
אכזבה גדולה החל מהקבלה שלא זמינים כלל. ביוב שמציף את השירותים טמקלחת. מדובר כל חדר נגיש ועוד.....
-
חוות הדעת של שמואל
מור יוסף שמואל ,אוקטובר 2022
האמבטיה גבוהה החליפו לנו חדר תודה לליאור המתוקה ברמות
-
חוות הדעת של מורדכי
פרייליך מורדכי ,אוקטובר 2022
המקום האווירה הנוף היחס הכל מעולה
-
חוות הדעת של שרון
בן אריה שרון ,אוקטובר 2022
חווית אירוח מפוקפקת מאד בכלל וביחס לתמורה לכסף בפרט. עוד בכניסה למלון קיבל אותנו תור ארוך מאד ופקיד הקבלה לא ידע לענות על האם בחדר לילדים ניתן להפריד את המיטה הזוגית. תהליך הצ'קאין ארך כ 45 דקות. שעלינו לחדר מצאנו את הדלת המקשרת נעולה ובמשך מעל חצי שעהנוספת ניסינו להתקשר ל"שירות לאורח" שפשוט לא עונים. בחדר היו דברים לא תקינים כנו דלתות הארון והכיור. השטחים הציבוריים בקומת הבריכה ומועדון הילדים מטונפים ולא מתוחזקים. במועדון הילדים עמדות המחשב אינן תקינות והעובדת שקועה בטלפון שלה ולא מתייחסת כלל לילדים או להורים. גם המציל בבריכה שקוע מאד במסך. אין במלון כל בידור או פעילות. העובדים מאד לא שירותיים ולא אדיבים. אף אחד לא מחייך וכולם נראים שהיו שמחים לא לעבוד שם. גם בחדר האוכל מאד מאכזב, אין שולחנות ערוכים, לא מחדשים מלאי של צלחות או מזון בצורה טובה ויש תורי ענק לקפה ולחביתה. לחכות מעל חצי שעה בתור לחביתה לא סביר. במהלך יומיים נאלצנו לחזור פעמיים לקבלה לקודד שוב כרטיסים לחדרים כיוון שהם לא פתחו את הדלת. שיחה עם מנכ"ל המלון שהבטיח לבדוק ולחזור למחרת לא הובילה לשום דינוי בשטח. המנכ"ל לא טרח לחזור אלינו כפי שהבטיח.
-
חוות הדעת של רינה מרים
כהן רינה מרים ,אוקטובר 2022
האמת מאוד התאכזבתי מהמלון, שירות הכי גרוע שחווינו בכל רשת פתאל (כל מה שביקשנו לא התייחסו, 6-7 פעמים ביקשנו לפתוח את הדלת מקשרת ועד סוף השהות לא נפתחה וזה היה ממש קשה לצאת כל פעם לראות מה עם הילדים) ארוחת בוקר נחמדה, שירותים בבריכה אפשר להקיא מהריח של השתן, והשומר במעון צורח כמו חולה נפש על כל אורח שמגיע כאילו הוא מתפלח לבריכה, מבאס ממש ולדעתי כל המלונות באיזור הדרום על הפנים והם הורסים את השם של הרשת (היינו גם באשקלון ובבאר שבע ולא נהנינו בעיקר מהשרות והניקיון)
-
חוות הדעת של זהבה
אלפסי זהבה ,אוקטובר 2022
התארחתי בעבר במלון והגעתי עם ציפיות גבוהות,לאכזבתי המרפסת היתה מלאה בצועה של צפרים, העובדים בקבלה הפגינו קוצר רוח כשפניתי אליהם, בחדר האוכל העובדים בפינת הכנת החביתות דיברו בקול רם ומנעו אוירת שלווה בארוחה. מאכזב, אינני מתכוונת להמליץ על המלון ואף לציין את חוסר שביעות רצוני מהארוח בפניי קבוצות נוספות שבעלי כמורה דרך מוביל לאזור.
-
חוות הדעת של אורלי
רייס אורלי ,אוקטובר 2022
יש מספר דברים שדורשים טיפול ושינוי אך הרצון הטוב של הצוות והמנהל אריאל שיפרו את ההרגשה