בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 496 חוות דעת
78% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ערן
כהן ערן ,ינואר 2022
ראשית האוכל והשפע והשירות בחדר אוכל ברמה גבוהה..יחס לכל בקשה..מגוון של אוכל וטעים ואיכותי..דגש על שירות אישי..אהבתי את הדרך של הניהול חדר אוכל עם מבט לכל סועד.חדרים נקיים שירות לובי מעולה.
-
חוות הדעת של לוי
אייל לוי ,ינואר 2022
חוויה גרועה,סופ"ש קצר של יום הולדת לאישתי שפשוט היה מלא בבעיות עם החדר ,התחיל באסלה שלא מורידה מים ודוש סתום ,המתנו שעתיים לאיש מקצוע והיינו צריכים להיות עימו חצי שעה במנוחת הצהריים,אחר כך אנחנו יושבים בכיסאות ליד החלון טלפתע יורדים עלינו מים ,ואז הבחנתי שכל החגורת אבן מסביב החלון מלא רטיבות זוועתית והכל מים ,האוכל בארוחת הבוקר קר ויבש ,והצ'ק אין ואאוט עם המתנה מטורפת כאשר נציגה אחת בלבד עובדת ,בקיצור חוויה לא נעימה ,ועד עכשיו אף אחד לא יצר עימי קשר מטעמכם ,יש לי צילום וידאו ותמונות של כל מה שאני כותב.
-
חוות הדעת של יוסי
אגאי יוסי ,ינואר 2022
ביום שישי לא היו מים חמים במקלחת ולכן התקלחנו במים קרים רק למחרת בבוקר היו מים חמים כתוצאה מהמקלחת הקרה לצערי התקררתי ידעתי ידעתי את הקבלה חבייה לא נעימה וחבל שכך אני אוהב את הרשת וחבר בה עצוב לי שנגרמה למשפחתי ולי עוגמת נפש
-
חוות הדעת של מתן ונועה
אדלר מתן ונועה ,ינואר 2022
רמת התחזוקה במלון ברמה בינונית ומטה לא נקי ולא אסתטי לא היו לנו מים חמים ביום שישי לפני ארוחת הערב . ציפינו ליותר והתאכזבנו
-
חוות הדעת של מיכאל
אמונה מיכאל ,ינואר 2022
המלון עצמו נחמד ונעים אבל היו כמה דברים שלא היינו מרוצים נתחיל בזה שביום שישי לא היו מים חמים במקלחת לאחר שאחד התקלח לשני היו מים פושרים ופחות מזה המזגן בחדר לא חימם למרות שהיה על מקסימום עשה רק רעש שעובד אבל בפועל לא חימם
-
חוות הדעת של Yahkov
Emil Yahkov ,ינואר 2022
קיבלנו חדר שהמקלחת לא הייתה נקיה , היו שערות בריצפה
-
חוות הדעת של דודי
אקסל דודי ,ינואר 2022
שהגעתי למלון קיבלו אותנו מאוד יפה ואז שהגענו לחדר בטלויזיה והמזגן לא עבדו וצלצלתי 3 פעמים ורק ריבוא שעה שירדתי לקבלה ודיברתי עם מנהלת סידרו אבל זה לא מבטל את העובדה שישבנו בחדר שעה ללא חימום ביום כל כך קר (אציין שהגיעו קיבלנו שרות מאוד טוב מהאיש תחזוקה)