בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.4

מבוסס על 1469 חוות דעת

82% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של יחיאל

    מרץ 2023

    זהו מלון מתאים לצרכיי , לא מחפשים פאר, אנחנו מרבים לבלות בים המלח ובינתיים כמעט תמיד בליאונרדו

  • חוות הדעת של אביטל

    מרץ 2023

    קבלת חדרים, יחס העובדים, האוכל, הספא הכל מעולה. קיבלנו חדר בקומה ראשונה היו המון רעשים אולי של מים/ חשמל פגם באיכות השינה שלי ושל בן הזוג

  • חוות הדעת של הילברון

    מרץ 2023

    צוות המלון אדיב ומתייחס יפה אך רמת התחזוקה והנקיון גם בחדרים וגם בסביבת המלון טעונים שיפור ושיפוץ

  • חוות הדעת של אלון

    מרץ 2023

    החדר היה מעולה ומרווח. אשמח תמיד לחזור ולהתארח בחדר מספר 431. הצוות היה אדיב ונחמד

  • חוות הדעת של דוד

    מרץ 2023

    כשהגענו לחדר,הסתבר שהוא לא היה ערוך לשינה, המיטה של הילדים לא היתה פתוחה ובלי מצעים, גם מיטת התינוק לא היתה, המזגן בסלון לא עבד. הספה היתה מלוכלכת, ובכללי הרגיש שהתחזוקה של החדר לא משהו. יש לציין שלקחנו את החדר הכי טוב והכי גדול, סוויטה דלקס. המלון היה מפוצץ בערבים ובדרוזים, לא היו כמעט ילדים, הבריכה נסגרה מוקדם ב 17 כך גם המשחקיה של הילדים, בשעון קיץ זה צריך להסגר מאוחר. האוכל היה בסדר אבל המוני.

  • חוות הדעת של תמר

    מרץ 2023

    בסך הכל נהיננו, למעט כמה דברים שלא אהבנו במלון, כמו זמן המתנה ארוך לחדר, שירות בקבלה שאפילו לא נתנו לנו דף עם שעות של ארוחות ולו"ז של בידור במלון. נאלצתי לגשת לדלפק ולקחת אותם לבד. ניקיון בחדר ובמסדרונות, אחזקה לקויה המזגן בחדר לא עבד וגם נקודות חשמל עם מנורות, כשפנינו לקבלה, הבטיחו לנו לטפל בזה, אך אף אחד לא בא לתקן וכך עד יום העזיבה היינו בלי מזגן ובלי חשמל בחלק משקעים ומנורות. מאכז מאוד. בנוסף, הופתעתי לגלות שבארוחת ערב לא היתה שתיה מתוקה. יצויין שהגענו ביום הנישואין שלנו ולהפתעתינו לא חיכתה לנו בחדר פינוק כמו בשאר המלונות שהיינו בהם. רק לאחר שהתקשרתי לקבלה ושאלתי אותם, הביאו לו בקבוק יין קטן עלוב בתור מתנה. זה היה מאכזב מאוד ולא נעים.

  • חוות הדעת של מיכל

    מרץ 2023

    שלום רב כל שנה אני לוקחת כאן כמה חדרים. כיף גדול אצלכם החדר נהדר, מיטה, חלוקים, מצעים, מים לוהטים וואו. הנוף הכי יפה בעולם. שמתם אותי כבקשתי ליד החדר של ילדה נכה לטפל בה הארוחות נהדרות. חדר אוכל וצוות אוכל - פצצה נקי, טעים ובשפע וסופר אדיבים. צוות בידור- פשוט צל"ש. מקסימים. הרקידו את 5 הילדים שלי עם צרכים מיוחדים ושימחו אותם, עד שעה מאוחרת בעדינות ומכל הלב. הבריכה והספא מענגים באמת. אני חושבת שהאחזקה אצלכם שערורייתית וחבל שאתם נותנים למלון ככה להחרב. חבל מאד ומאכזב. טלויזיה לא עבדה כל ימי שהותנו למרות קריאות חוזרות ונשנות איש לא הופיע לתקן. הכי נורא התחזוקה של הספא מאד מלוכלך ואיש לא מנקה לאורך היום. אין ריח של אקונומיקה מידי פעם שוטפים עם צינור. ראיתי. שירותי נכים מביישים!!! לכלוך בשירותים ומקלחות פעם אחת לא ראיתי עובדי ניקיון במקום. תגידו- מנהל המלון היה בשירותי הבריכה? הם בתקן משרד הבריאות? מישהו מרשה ככה להכנס להשתמש בשירותים? מה שראיתי וצילמתי שם- מזעזע. אתם תאבדו את כל השם שלכם ויסגרו לכם את המלון אם תמשיכו ככה. והכי נורא המוזיקה המטורפת לאורך שעות בברכה ללא הראייה. בלי זמן שקט באמצע בין ובין לטבת האורחים שבאו לנוח בנוף הכי יפה בעולם. מטרד רעש מטורף לאורך שעות. מילא בזמן צוות הבידור- אבל אחרי שהם הלכו סגרו את עמדת הדי ג'י וזהו לא היה עם מי לדבר על להנמיך או להפסיק קצת. הרהיטים בחדרים פשוט מתפרקים ונראים כמו רהיטים שצריך לזרוק לזבל. הלכלוך מאחורי השולחנות פשוט מזעזע. בבריכה ידית האחזקה לירידה לבריכה בצד המזרחי נשארת לך ביד. שירותי נכים בספר עלובים מאין כמותם, יש לי ילדה נכה ופתחו את הדלת בזמן מקלחת כי הידית לא ננעלת. יש לי תמונה איך השירותים חלודים עלובים דלת שבורה, האינטרפוץ שבור, אפילו השירותים בתחנה מרכזית מטופחים יותר. כסא שירותים עלובים וחלוד.

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור