בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 205 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של רמי
חמד רמי ,אפריל 2021
הכל היה מעולה. השירות מאור פנים ומעל הכל אדון יוסף היקר
-
חוות הדעת של יהודה
ישראל יהודה ,אפריל 2021
בס"ה היתה תחושה של החמצה באנו למלון 5 כוכבים והתחושה של 3 כוכבים. בחדר התארחנו בחדר 816 לא היו לנו מים חמים במקלחת למרות הבטחה שהעניין יסודר. לא נעים ללא מקלחת. תחושת הניקיון היתה ירודה ביותר המראות,המשטחים,המעליות והמרחבים הציבוריים כמו אחסניית נוער. החלק היחיד הראוי לציון הוא חדר האוכל. האוכל טעים ובשפע וכן היחס של המלצרים . אם רק היו מקפידים על שטיפה ראויה של הכלים היה יכל להיות מושלם. לסיכום למלונות פתאל אני לא חוזר.
-
חוות הדעת של נינט
פרץ נינט ,אפריל 2021
מלון מעולה. הצוות מדהים, באמת שהיו קשובים ונתנו מענה מידי. מה שהפריע שלא כל כך מקפידים על הנחיות הקורונה בחדר האוכל
-
חוות הדעת של מוטי
יאמין מוטי ,אפריל 2021
חדרים קצת מיושנים.. בעיקר חדרי אמבט
-
חוות הדעת של אביה
סגל אביה ,אפריל 2021
שלום, הגענו לסופ"ש למלון קראון פלאזה ירושלים מלון שמדורג כ-5*, סה"כ היה נחמד אבל יש הרבה מקום לשיפור. הרבה מוצרים בארוחת בוקר היו יבשים (לחמניות, ג'חנון, בלינצ'ס), הרטבים לסלטים למשל היו בתוך קערה ולא בבקבוק ומהר מאוד נהיה עליהם קרום לא אסטטי, פירה שהיה נראה שהוכן מתוך שקית, תפו"א שוחים בשמן...לא היה מיחם לקפה/תה בהמלך השבת וגם בחדר אוכל היה צריך לבקש, הסתובב מלצר אחד עם 2 קנקנים החדר אוכל היה מלא עד אפס מקום, למה אני צריכה לרדוף אחרי מלצר כדי לקבל כוס קפה?! בשבת לא החליפו מגבות ולא ניקו את החדר, היה רק נייר טואלט אחד, החדר עצמו ישן יש מקום לשיפוץ! ומדוע החניה בתשלום? היא שייכת למלון ולא למקום פרטי, מרגיש שזו עוד דרך לסחוט תשלום מהנופשים וחבל.
-
חוות הדעת של אלי
אוחנה אלי ,אפריל 2021
אוכל ברמה גבוהה חדרים לא מספיק נקיים אין זרם במים חמים ולשדרג גודל טלויזיות
-
חוות הדעת של יוסי
לחמיש יוסי ,אפריל 2021
ניקיון החדר המרפסת