בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 205 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אנאבל
גולדשטיין אנאבל ,אפריל 2021
החוויה היתה מאד טובה והאוכל מעולה וכיד המלך אבל מסתבר שנציגת המכירות שלכם בטלפון לא יודעת דברים בסיסיים על המלון כמו שחנייה עולה כסף , ושאין ספא פעיל במלון (דא אחת הסיבות שבחרתי במלון שלכם היתה מהסיבה שהיא אמרה לי שיש ספא. היה ממש מבאס שארוחת הבוקר בשבת היתה עד 11 ואנחנו דתיים ואוכלין אחרי התפילה שזה אומר סביבות 10:15 ואז הסעודה שלישית היתה הכי מאוחר בשעה14:30. כשאין ממש מקום לאכול. מן הראוי להרחיק בין הארוחות כמו שעושה כל מלון אחר שמכבד את עצמו (לצערי לא היה לכם גם אופציה של היפוך ארוחות בתשלום) וגם בנוגע לשעות הארוחת הנציגה בטלפון לא ידעה לענות. בקיצור אני נחמד אבל קצת מבאס.
-
חוות הדעת של צבי
נזר צבי ,אפריל 2021
ארוחות ברמה גבוהה, למעט ארוחת בוקר בשבת שבה הסלטים לא טריים.
-
חוות הדעת של אסף
גנני אסף ,אפריל 2021
השירות היה מצוין.גם האוכל. החיסרון היה בחוסר ניקיון בחדר 1302 ו1304 והיו סימני עובש באמבטיות.גם הריהוט היה נראה ישן ולא מזמין.אם תחזוקת החדר תשתפר נשמח להתארח שוב.
-
חוות הדעת של חני
ישראלוב חני ,אפריל 2021
לצערנו הרב כל ההנאה במלון הסתיימה בקילקול קיבה של כל בני המשפחה שגרמה לנו להיעדר מהעבודה ובתי ספר עקב שילשולים והקאות
-
חוות הדעת של שלומי
עזר שלומי ,אפריל 2021
חוויה טובה, הגעתי בבוקר ומיד קיבלתי חדר
-
חוות הדעת של יוסי
גולן יוסי ,אפריל 2021
הנאה מלאה הן מהשירות, הן מהנוף, הן מארוחת הבוקר. ניקיון- נכנסנו לחדר והמיטה לא הייתה מוצעת, נראה שלא החליפו את הסדינים. הייתה זרוקה מתחת לכורסה כוס פלסטיק. גם אחרי שביקשנו להחליף כלי מיטה ולנקות- הכוס נשארה על הרצפה.
-
חוות הדעת של אודיה
אברהם אודיה ,אפריל 2021
השירות של העובדים ממש טוב!! חוץ מחנוך שלא ככ הבנתי את תפקידו, לא דרגתי 10 כי לא היה לנו מקרר בחדר וביקנו כמעט 4 פעמים עד שחיברו לנו וזה חשוב לי בתור שומרת שבת. בנוסף, בן זוג שלי רצה לשלם מכרטיס שהשאיר בבית אבל לא הייתה אפשרות אז חנוך הסביר לו בצורה מאוד פוגענית שזה לא אפשרי והשירות שלו היה ממש גרוע בעיניי