בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 385 חוות דעת
96% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אסף
הדרי אסף ,אוקטובר 2022
אין חניה מעליות לא עובדות טלויזיות לא עובדות זכינו לביקור מפתיע מאיש משק בשעה 6 בבוקר , נכנס לחדר ויצא ממנו תוך כדי שאנחנו מתקלחים. פוטנציאל אדיר אבל חוויה מאוד לא נעימה , לא מתאים למלון שאמור להיות ברמה גבוהה.
-
חוות הדעת של אורית
ז'אן אורית ,אוקטובר 2022
הצוות היה אדיב ונחמד מאד. החדרים נעימים. חבל שאין מקום חנייה מוסדר לאורחים. העומס במעליות היה עצום. חיכינו המון זמן כל פעם למעלית, עד שהתייאשנו והעדפנו לטפס 8 קומות במדרגות, ואף לרדת עם המזוודות.
-
חוות הדעת של אפרת
מעברי טרי אפרת ,אוקטובר 2022
החוויה הייתה בסך הכל טובה פרט לעניין החניה. יש לי ילדה נכה והאוטו שלי הוא בעל תו נכה לאורך כל השהות שלנו לא הייתה חניית נכים. גם שבקשנו ביום השני לשמור לנו חניה אם תתפנה ענו לנו שלא שומרים חניות אני חושבת שהייתה יכולה להיות פה קצת התחשבות במצב וכן לשמור חניה. ההתייחסות הזאת העיבה על השהות שלנו במלון והקשתה עלינו בהתנהלות עם הילדה בעלת הצרכים המיוחדים.
-
חוות הדעת של מזל
אשר מזל ,אוקטובר 2022
בחדר 407 קורי עכביש בתקרה הקירות עם כתמים יש לסייד בחדר אוכל בבוקר ריח גריל הבשר מאמש. ממש מפריע. המעליות איטיות, עומדים רבע שעה מחכים למעלית כל פעם
-
חוות הדעת של יצחק
מרציאנו יצחק ,אוקטובר 2022
מלון נעים,מיקום מעולה
-
חוות הדעת של לאה
אוחנה לאה ,אוקטובר 2022
בסכ"ה היה בסדר התאכזבו משרות המעליות, לא היה עומס, אבל חיכינו הרבה זמן רוב הזמן ירדנו במדרגות, כשאנחנו עם תינוק בעגלה. אני ונכדתי חגגנו יום הולדת, הודענו וציפינו לאיזה פינוק( לפני חוגשיים התארחנו גם בלאונרדו ים המלח ושם נתנו שי צנוע. העיקר היחס אהבתי את שירות החדרים. אני ובעלי עם תו חניית נכה ולא היתה לנו חניה. הריח במלון מאוד נעים הניקיון היה טוב
-
חוות הדעת של אייל
סביון אייל ,אוקטובר 2022
המעליות לא עבדו כלל היינו צריכים לעלות במדרגות 6 קומות