בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 385 חוות דעת
96% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של גלית
כהן גלית ,אוגוסט 2022
האירוח היה מופלא,צוות הבידור היה נחמד מאוד.אני חברה במועדון פתאל וכשציינתי שאני חוגגת יום הולדת בלוח העברי ולא הייתה התייחסות למרות שאמרתי בקבלה שיש לי יום הולדת בזמן האירוח במלון.
-
חוות הדעת של רוני
דניאלי רוני ,אוגוסט 2022
נהנו מאוד . חוויה לילדים
-
חוות הדעת של רחל
זאלאולו רחל ,אוגוסט 2022
החדר היה נקי הנוף היה מהמם אנשי הצוות במלון אדיבים ושרותיים
-
חוות הדעת של אירית
אלגאוי אירית ,אוגוסט 2022
אחלה צוות אווירה, יש חדר אוכל זמין.... בעיית מעליות קשה מאוד....נכין מחכים עשרות דקות למעלית וגם עד שמגיע לא מצליחים להיכנס בזמן....הצעה לפתרון בשבילכם, תנו להם את המעלית שירות.
-
חוות הדעת של גד
ביתן גד ,אוגוסט 2022
ביקשתי חדר צופה לבריכה ולים .קיבלתי חדר צופה לכביש ולהר אני חושב שבתור חבר פתאל כמה שנים מגיע לי קצת יחס ושימלואו בקשותיי
-
חוות הדעת של מור
אבוחצירה אלגלי מור ,אוגוסט 2022
השירות של עובדי המלון ראוי לשבח. אבנר מנהל יחסי הציבור ועומר אחראי לובי קיבלנו מהם שירות מעולה ויחס אישי וראוי. כלל עןבדי המלון מביאים שירות יוצא דופן וראוי להערכה. בהגיענו למלון ביום א התמקמנו בחדר ולפתעה גילינו שהמזגן לא עובד שלחו איש אחזקה שלא פתר את הבעיה שלחו איש אחזקה נןסף וגם הוא לא צלח. לילה ראשון שלנו לא עצמו עין המזגן לא קירר ועדה רעש כאילו אנחנן נמצאים במפעל הילדים לא ישנו כל הלילה וגם לא אנחנן החוויה היתה קשה מאוד המלון היה בתפוסה מלאה ולא היה חדר לעבור אליו. רק למחרת מתברר שאותו אדם שבא לתקן את המזגן הוא לא מוסמך מקצועית ולכן לא פתר את הבעיה שהאיש מקצוע הגיע הוא אכן הפחית את הרעש אבל הצזגן לא מקרר ולדעתי החדר 1217 לא ראוי לאירוח בשל בעיות אלו.
-
חוות הדעת של יניב
פינטו יניב ,אוגוסט 2022
יש לציין שאמיר עובד משק ואבנר מנהל שרות לקוחות היו מאוד אדיבים ושירותיים