בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 757 חוות דעת
89% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ניסן
פסי ניסן ,אוקטובר 2022
הכל היה מצויין חוץ מארוחת בוקר מאכזב לא טרי אין מבחר וחבל
-
חוות הדעת של רחל
אביטל רחל ,אוקטובר 2022
הופתענו לטובה,הגענו ב15:00החדרים היו מוכנים ,נקיים ולשביעות רצוננו, יחס הצוות היה אדיב בקבלה בחדר האוכל ובכל מקום.התארחנו בחג השני והיתה אוירה טובה.
-
חוות הדעת של שירז
נחמיאס שירז ,אוקטובר 2022
אלי ולירז עזרו לנו מאוד בכל הנוגע לשהות שלנו עשו את מירב המאמצים על מנת שנצא מרוצים מהחופשה יפית שנמצאת בקבלה חיננית וכיף להיכנס למלון באווירה טובה נוגע גם לאורפז סך הכל חויב השהות הייתה טובה
-
חוות הדעת של שרונה מרים
בן שושן שרונה מרים ,אוקטובר 2022
שירות מעולה,מלון נקי מאוד, טעון שיפור קל באוכל� נהנינו מאוד בהחלט נמליץ ונחזור, תודה:))
-
חוות הדעת של ליאם
מינאי ליאם ,אוקטובר 2022
חוויה מאוד נעימה, שירות מצויין,
-
חוות הדעת של אסף
אוקמן אסף ,אוקטובר 2022
אנחנו נוהגים להגיע למלון הזה כשאנו נוסעים לאילת. ויש כמה דברים שכדאי שתשימו לב אליהם, ותשתפרו בהם: 1. 8 פעמים היינו צריכים לתייג את מס' החדר שלנו בכרטיס כי המנגנון לא היה תקין. 2. חבל מאוד שערכת עזרה ראשונה לא קיימת במלון כמו: פלסר רגיל ופשוט. 3.חדר אוכל - עובד נפלא, שירות מקסים, ואוכל מגוון וטעים! 4. חיכינו 40 דק' למגבות הרחבת הבריכה - לא תקין בכלל. 5. הריח במועדון ילדים מדכן את בריאות ילדינו לדעתי. (ריח של ביוב חזק) 6. החדרנים היינו נחמדים אך לא מנקים היטב לצערי. 7. צוות בידור נחמד מאוד, ירין מנהל הצוות חביב מאוד! וכן אדל המארחת בחד"א ובסנייק בר. 8. לא הבנתי נקודה חשובה - מדוע ישנם בתי מלון בהם אנו מקבלים יום יום בקבוקי מים ואילו בריזורט רק ביום ההגעה? בסהכ, מלון נחמד ואוכל נהדר, אבל לא נחזור אליו שוב בגלל התקלות המעייפות הללו. תודה על ההקשבה :-)
-
חוות הדעת של בועז
בודניק בועז ,אוקטובר 2022
הנקיוןברמה כללית במלון טעון שיפור, החל מהמסדרונות שהשטיח מלולך מאוד ונותן הרגשה לא נעימה עד למצעים עם כתמים. כמו כן לא ניקו את החדר במהלך היום ושירות החדרים הגיע בשש בערב לנקות את החדר כשהיינו במנוחה.