בחזרה לדף מלון
9.0
מבוסס על 495 חוות דעת
90% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של שירלי
ידגראן שירלי ,אוגוסט 2023
השירות היה מקסים. בקבלה, בחדרים. צוות נהדר. גם החדרים, הציוד ובקבוקי המים מתנה בחדר היו מצויינים. ועכשיו לבעיות שהיו לנו: המזגן היה לא ברור. בלי קשר למה שכיוונו, לפעמים היה קריר ונעים, לפעמים הוא הפסיק והיה פשוט חם. היתה חסרה לנו מברשת לניקוי שירותים. אישית, המיטה היתה לי רכה מדי, עד כדי שבלילה האחרון ישנתי על הרצפה כי כבר כאב לי כל הגוף. האוכל היה מגוון ובשפע. אבל הטעם לא היה לי מספיק טעים. הוופל בלגי קנוי ולא טרי, הביצים המקושקשות תפלות, התיבול של הפסטות והרביולי לא היה לטעמי, והקוטג' לא היה טרי טרי בכל יום. אז אני רואה שהיתה השקעה ורצון טוב, אבל לי באופן אישי לא היה מושלם. משוב משאר המשפחה - היה אחלה.� עוד ילדה אחת שלנו לא כל כך אהבה את האוכל אבל לאבא ולבנים היה אחלה � תודה על הכל ובהצלחה!
-
חוות הדעת של אורי
עפרי אורי ,אוגוסט 2023
המלון ממוקם טוב. בחדר אוכל היה עמוס והיה צריך לחכות בתור, העומס יצר אוירה מאד לא נעימה וחבל. היה כדאי לפצל ל2 סבבים את האוכל. או לפתוח 2 חדרי אוכל.
-
חוות הדעת של שלום
אבקסיס שלום ,אוגוסט 2023
הגענו לחדר דרכתי על זכוכית. הכספת הייתה סגורה ובנטסף הייתה סיכת שדכן. התקשרנו לקבלה לבקש שיבואו לטאטא את החדר ולפתוח את הכספת ועד עכשיו אני מחכה שזה יקרה.
-
חוות הדעת של Yehiel
Chocron Yehiel ,אוגוסט 2023
קבלת פנים טובה יחס טוב
-
חוות הדעת של רחל
בן אדיבה רחל ,אוגוסט 2023
-
חוות הדעת של יוסף
כהן יוסף ,אוגוסט 2023
קבלנו חדר מסריח מסיגריות , ממש בלתי נסבל הריח. ביקשנו מעזיז פקיד הקבלה והוא היה אדיב מקצועי היא הצליח לסדר לנו חדר ללא ריח של סיגריות וממש שיפר את ההרגשה שלנו קבלנו מעזיז שיאות מכל הלב
-
חוות הדעת של ברנדה
הירש ברנדה ,אוגוסט 2023
השירות בחדר האוכל היה מעולה