תקציב השיווק של מותג לאונרדו: 2 מיליון יורו
07 יול 2008
תקציב השיווק של מותג המלונאות "לאונרדו" של מלונות פתאל מוערך בכ-2 מליון יורו.
לאונרדו הינו מותג מלונאות שהושק השנה באירופה והוא מאחד תחתיו את 28 המלונות שרכש דוד פתאל יחד עם קרן ההשקעות שהקים לרכישת מלונות באירופה.
המותג אמור להגיע לפריסה של 80 מלונות עד סוף שנת 2009. כיום פעיל המותג בגרמניה, שווייץ ובלגיה.
תקציב השיווק כולל כיום השקעה בעיתונות ורדיו באמצעות משרד פרסום מקומי בגרמניה ובעתיד יורחב גם לטלוויזיה.
השבוע נודע כי פתאל מתכוון להחדיר את המותג גם לישראל ולצרף אותו לתמהיל המותגים הנוסף של הרשת הכולל את קלאב מד, גולדן טוליפ, מרידיאן ומלונות מג'יק.
המלון הראשון של Leonardo בישראל יהיה מלון העסקים שמקים פתאל ברחוב הברזל ברמת החייל, מול מתחם אסותא החדש.
המלון החדש ייפתח בחודש יוני 2009.
מדובר במלון בוטיק אשר עוצב על ידי ליאורה עופר ומשה קסטיאל, בהשקעה של 40 מיליון דולר אשר ייקרא "לאונרדו בוטיק".
פתאל ציין כי בשנתיים הקרובות צפויים לפתוח תחת המותג לאונרדו בישראל בין 3-5 מלונות.
לפרטים נוספים של מלון לאונרדו בוטיק תל אביב
החדשות האחרונות
רשת מלונות פתאל ממשיכה לצמוח והפעם בהולנד: הרשת רכשה 12 בתי מלון בעלות של 360 מיליון אירו ובכוונתה להשקיע עוד 45 מיליון אירו בשדרוג בתי המלון.
13 יונ
פתאל ממשיכה לגדול ופותחת את בית המלון השביעי שלה באי קפריסין - גרנד ריזורט לימסול. זהו המלון הראשון בדרגת חמישה כוכבים דה לקס של הרשת באי ומסמן נקודת מפנה משמעותית בהתרחבות הרשת באגן הים התיכון ובשאיפה למצוינות. מלון The GrandResort Limassol הינו חלק מקולקציית Leonardo Hotels Limited Edition, מלונות קונספט נבחרים המציעים חוויה ייחודית בה יוקרה פוגשת אותנטיות ומעניקה חווית אירוח מושלמת.
09 יונ