פתאל מביא את הרודס לתל אביב

21 אוק 2010
 
דוד פתאל ממשיך להשפיע על מפת המלונאות בישראל – לא רק בהיבט הנדל"ני אלא גם בהיבט המותגי-"הרודס", אחד המותגים החזקים בתחום המלונאות בישראל, יהפוך בשנה הקרובה למותג היוקרה של רשת פתאל. 
 
ארמונות הרודס הוקמו לפני כעשור על ידי האדריכל יואב איגרא שהקים אותם מתוך חזון ייחודי – ליצור מלון קונספט, המבוסס כולו – מרמת העיצוב ועד לרמת התוכן, על מוטיב מסוים. בזכות חדשנותו נהפך הרודס במהרה לאחד המותגים המוכרים והחזקים במפת המלונאות בישראל ובעולם. 
 
לפני כשנה רכש פתאל 50% מהמלון, במסגרת עסקת אזורים, וכך נוצרה השותפות בין יואב איגרא לדוד פתאל. בכוונת פתאל להשריש את המותג ב- 4 אתרי התיירות המרכזיים של ישראל- אילת, ים המלח (במקום לאונרדו פלאזה) ירושלים (במלון הנמצא בבנייה) ותל אביב. 
 
דוד פתאל, בעלים של רשת מלונות פתאל ציין: "הרודס הוא נכס צאן ברזל – מותג מוערך עבור ישראלים ותיירים כאחד, ולכן אנו רואים יתרון עצום בהפיכתו למותג שיזוהה עם מלונות של הרשת". עוד ציין פתאל כי "הניסיון המלונאי העשיר של רשת פתאל, לצד הרעיונות והעיצוב של יואב איגרא, ייצרו בישראל חוויה מלונאית בסטנדרט המוכר לנו ממלונות ואתרי תיירות מפורסמים בעולם. זוהי מתנתנו לעיר תל אביב שחגגה השנה את שנת ה 100". 
 
הרודס תל אביב – חזרה ל"תל אביב של פעם" 
היעד הראשון שאליו יוחדר המותג הרודס יהיה העיר תל אביב – במהלך חודש דצמבר  ייסגר לשיפוצים מלון לאונרדו פלאזה שעל הטיילת, מלון הדגל של פתאל בתל אביב, ויעבור שיפוץ בהשקעה הגדולה ביותר שנעשה ברשת - 60 מליון ₪. המלון מתוכנן לעבור שינוי דרסטי הן בשטחי החדרים, הן בשטחים הציבוריים והן בחזות החיצונית.
 
 
על המראה והאופי החדש של המלון – אחראי "האבא" של המותג הרודס, האדריכל יואב איגרא. איגרא ימשיך את הקונספט של מלון המבוסס על רעיון, כפי שעשה באילת , אלא שהפעם – יותאם הנושא למיקום, והרודס תל אביב יעוצב תחת המוטיב של העיר "תל אביב של פעם".
 
איגרא מציין: "אני מאמין כי בעיצוב המלון יש חשיבות מרובה לשילוב והדגשה של התכנים המקומיים. ולכן בחרנו להפגיש את האורח עם מה שמייחד ומאפיין את העיר תל אביב האזור, התרבות המקומית, ההיסטוריה ,הצמחייה, הלבוש וההווי". 
 
שדרות עצים – מסעדת תנובל'ה – ושומר בריטי בכניסה למלון
 
"בחרנו בנושא של תל אביב משנות ה- 30 וראשית שנות ה-40, שבה העיר הושפעה מהתרבות, סגנון הלבוש והבניה האירופאיים, עם "תיבול" מזרחי. זו היתה תקופה של רנסאנס בתל אביב", מספר איגרא. 
 
לרגל המהלך נעשה תחקיר משמעותי על ההיסטוריה של העיר – החל ממותגי המסעדות ובתי הקפה ועד לאופן הלבוש של תושבי העיר. המסע לעבר מתחיל כבר בכניסה למלון השופעת ירק -  בכניסה פוגשים את השומר, הממוקם במבנה מיוחד, בסגנון התקופה, לבוש בגדי פשתן בהירים ועל ראשו -"טופי" (כובע טרופי מפקק). אזור הלובי עצמו עוצב כרחוב תל אביבי טיפוסי לאותן שנים - שדרת פיקוסים ארוכה משני צידי "הרחוב" ובסופה - הים. 
 
שלטי רחוב של התקופה יסמנו את אזורי הקבלה, החנויות, בתי הקפה והברים, כשמעל ראשי האורחים שמיים, שחפים, ציוצי ציפורים ומוסיקה תואמת, הכל בסגנון של תל אביב הקטנה. בקומה התחתונה - האורחים יוזמנו לסעוד ב"חצר הבית", מתחת לעצי פרי, מטפסים וצמחיה עבותה העוטפת את רהיטי הגן, כשברקע מבנים של התקופה בתל אביב ודמויות של 
 
אנשים המציצים מן המרפסות. עוד ישולבו במבנה ריצוף ברוח התקופה, שלל צבעים של ריהוט ואוירה של חוף, בגן הבית, בבוסתן.חדר הכושר, הספא והבריכה גם הם יעוצבו בסגנון התקופה אך יהיו מאובזרים במיטב המיכשור והטכנולוגיה.
 
החדרים והסוויטות יהיו מאובזרים על פי סטנדרט עכשווי,  אך מעוצבים ברוח התקופה – החל מהגוונים הקולוניאליים ועד לפריטים היסטוריים שישובצו בחדרים כגון מנורות בעיצוב של פעם, תמונות היסטוריות, מפות ישנות וכדומה. למרות המסרים המקומיים ותחושת העבר העיצוב שומר בקפידה על סטנדרטים בינלאומיים ברמה הגבוהה ביותר. פתיחת הרודס צפויה בחודש מרץ 2011. עלות צפויה לחדר -  1200 ₪ לזוג ללילה. 
 
בהמשך – ירושלים וים המלח 
בכוונת פתאל להביא את המותג הרודס גם לים המלח ולירושלים – 2 מוקדי תיירות מרכזיים לישראל. בירושלים יבנה מבנה מפואר שיכלול 350 חדרים ,אולם כנסים ענק בגודל 2000 מ"ר שיהיה הגדול ביותר בעיר וכן מקומות בילוי שיכללו בר, מסעדות וחנויות. 
3 הקומות העליונות יהיו בקונספט הספא ויטליס שמצליח מאד באילת.  דוד פתאל: "ירושלים היא מוקד תיירות עולמי ואני מאמין כי  חווית האירוח הייחודית של הרודס, ומיקומו האידיאלי בעיר, יהפכו אותו למוקד עליה לרגל ויתרמו לעיר הן מבחינה כלכלית והן מבחינה תיירותית". 
 
רשת פתאל, הינה רשת המלונות הגדולה בישראל – 29 בתי מלון באילת, חיפה, ים המלח, ב"ש ותל אביב. באזור תל אביב מנהלת הרשת 4 בתי מלון – לאונרדו סיטי טאוור, לאונרדו בזל , לאונרדו פלאזה ולאונרדו בוטיק. רשת פתאל מנהלת כיום את המותגים – לאונרדו, מרידיאן, מג'יק, יו קורל ביץ' קלאב, הרודס וגולדן טוליפ.

החדשות האחרונות

 U Splash

 

רשת מלונות פתאל ממשיכה לצמוח והפעם בהולנד: הרשת רכשה 12 בתי מלון בעלות של 360 מיליון אירו ובכוונתה להשקיע עוד 45 מיליון אירו בשדרוג בתי המלון.
13 יונ
 U Splash


פתאל ממשיכה לגדול ופותחת את בית המלון השביעי שלה באי קפריסין - גרנד ריזורט לימסול. זהו המלון הראשון בדרגת חמישה כוכבים דה לקס של הרשת באי ומסמן נקודת מפנה משמעותית בהתרחבות הרשת באגן הים התיכון ובשאיפה למצוינות. מלון The GrandResort Limassol הינו חלק מקולקציית Leonardo Hotels Limited Edition, מלונות קונספט נבחרים המציעים חוויה ייחודית בה יוקרה פוגשת אותנטיות ומעניקה חווית אירוח מושלמת.

09 יונ