בחזרה לדף מלון
9.2
מבוסס על 365 חוות דעת
91% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ענבל
עזרי להב ענבל ,יולי 2023
מלון נעים שכייף לחזור אליו
-
חוות הדעת של Koby
Ohayon Koby ,יולי 2023
הכול מושלם
-
חוות הדעת של גבריאל
אדרי גבריאל ,יולי 2023
כמו תמיד שרות מעולה
-
חוות הדעת של ליאת
בכר פרידמן ליאת ,יולי 2023
חוויה טובה מאוד נקי ומסודר
-
חוות הדעת של רוני
לוין רוני ,יולי 2023
הגענו למלון לחדר מלוכלך מאוד שבאופן ברור לא עבר ניקיון לאחר שהתקשרנו מספר פעמים בבקשה להחליף או לנקות את החדר לא קיבלנו שירות לכן ירדנו לקבלה שם אמרו שאחת העובדות שלא יודעת עברית הבינה לא נכון ולא בדקו את הנושא אחרי שהסברנו את המצב העבירו אוצנו חדר בו האירוח היה נעים מאוד
-
חוות הדעת של שאול
ברקוביץ שאול ,יולי 2023
שירות מעולה ארוחת בוקר מצוינת
-
חוות הדעת של ליבת
דובדבני ליבת ,יולי 2023
זו פעם שניה שאנחנו מבקרים במלון והפעם הראשונה היתה נפלאה. הפעם היתה לנו הצפה ביור. פנינו לקראת ערב לקבלה ונאמר לנו שאין איך לעזור לנו כי אין איש אחזקה במלון. נאלצנו לצחצח שיניים ולשאוף פנים וידיים רק במקלחת. בשבת בבוקר שוב ביקשנו שיטפלו ואכן כשהיינו בחדר אוכל שלחו איש אחזקה. הוא הספיג את המים מהכיור במגבות שלנו וזרק אותן על רצפת חדר הרחצה ובתוך המקלחון.את המגבת הנקיה וחלוק זרק גם על הרצפה. את הלכלוך שהוציא מהסתימה השאיר על מגבת שפרס מתחת לכיור ואת שאר הלכלוך זרק בשירותים. כשפנינו לקבלה בתלונה על כך נתנו לנו "צ'ופר" לעשות צ'ק אאוט בשעה 16. הלכנו לישון צהריים ובשעה 14:25 התעוררנו מדפיקות בדלת ומישהו ביקש שנתפנה כי לא רשום לו צ'ק אאוט מאוחר. הוא שלח אותנו לבדוק בעצמנו עם הקבלה את העניין. בטלפון החיוג לקבלה לא עבד ונאלצנו לרדת פיזית לקבלה, להמתין בתור כי היתה קבוצה לפנינו. יצאנו מהמלון הפעם בתחושת אכזבה. במקום לנקות את הראש ולהתנתק קצת, נאלצנו להתעסק בדברים מיותרים.