בחזרה לדף מלון
9.2
מבוסס על 365 חוות דעת
91% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של Aylon
Eran Aylon ,יולי 2023
שלום, היו מספר נושאים שחבל שהעיבו על החוויה: 1.ברשותי תו נכה. כאשר הגעתי למלון פניתי לשומר בכינסה וביקשתי שירשום אותי לחניה כפי שהיה בביקורים קודמים. הוא אמר כי זה לא נדרש ופשוט ללכת להחנות. לאחר השהייה גיליתי כי ההסדר שהיה עד כה בוטל ונאלצתי לשלם עבור חנייה של יום שלם. 2. ביקשנו לקבל שמיכות יחיד נפרדות. הגיע איש אחזקה עם שמיכה אחת יחידה וציפית ומסר לנו כדאי שאנחנו נסדר זאת בעצמנו. מוזר. הוא לא דיבר עברית אז לא יכולנו לתקשר עימו. ביקשנו שוב עוד שמיכה ואמרנו שישימו ציפית ויביאו לנו. ושוב איש האחזקה הגיע עם ציפית ושמיכה נפרדים ביד, ביקשנו ממנו בפנטומימה שיחזור עם זה השמיכה עם ציפית ואז הוא נעמד בחדר בזמן שאנחנו במנוחה במיטה והתחיל לסדר זאת.
-
חוות הדעת של יניב
בוזגלו יניב ,יולי 2023
אנו מבקרים לא מעט במלון זה ולמעשה הפכנו אותו לבית שני כשאנו בוחרים בחופשה בת״א, הביקור האחרון גרם לנו לחשוב ברצינות על שינוי בנושא, ראשית, המזרנים היו נוראיים, בכל תנועה ניתן היה להרגיש ולשמוע את הקפיצים, מה שגרם לחווית שינה לא נעימה בלשון המעטה, המגבות שהוגשו לשימוש היו בלויות ופרומות, לא מה שמצופה ממלון ברמתכם, ולבסוף, בכל פעם שהגענו למלון זכינו בזיכוי על דמי החניה, אך לא כך היה הפעם, הודיעו לנו כי המדיניות השתנתה ובמקום זיכוי על סך של 150₪ עבור 3 לילות קיבלנו שובר על סך של 35₪ לשימוש במלון, דבר שבכנות רבה אומר כי אין לנו מה לעשות עם זה, חבל מאוד, פעם היתם טובים יותר…
-
חוות הדעת של אחיעז
בן שימול אחיעז ,יולי 2023
חבל שאין חניה בנוסף לתשלום על הלילה נדרש לשלם עוד 200 שקלים ... חבל ופוגם בחוויה הכללית .
-
חוות הדעת של בילי
גנור בילי ,יולי 2023
מגיעה למלון ניקס ולעוד מלונות פתאל על בסיס קבוע. הפעם היתה נסיעה לצרכי עבודה במרכז. השרות נעים וטוב והמחיר הוגן. אבל יש קצת התרופפות בכל נושא הטיפול בחדר , למשל דלת המקלחת שלא נסגר ת וגם ניקיון החדר כבר לא אותה הקפדה שהיתה בעבר. סהכ נהניתי אך מקווה שלא ידרדר
-
חוות הדעת של בתאל
קוממי בתאל ,יולי 2023
כמה חשוב להעסיק את האנשים הנכונים לתפקיד שלהם. פעם שנייה שלי במלון והפעם התאכזבתי. כשעשיתי צק אין ביקשתי לרשום שאני נשארת עוד לילה והנציגה אמרה לי לעשות את ההזמנה מחר. הביטחון הגיע ודפק לי בדלת אמרתי לו שאני נשארת עוד לילה וזה מה שסכום הוא צעק עלי ואמר את אורזת את הדברים שלך ויוצאת כי לא עשית הזמנה. אמרתי לו נכון לא עשיתי הזמנה כי הפלאפון שלי למטה בקבלה. ואם תראה בהזמנה של אתמול כתוב שאני נשארת עוד לילה. 5 דק אחכ ירדתי למטה לקחת את הפלאפון כי אבד לי המטען.. ועשיתי הזמנה דרך האפליקציה. חצי שעה אחכ הגיע המאבטח שוב אמר לי לא עשית והתחיל לצעוק עלי ואנשים שעברו הסתכלו הוא פשוט בייש אותי נורא. וונתן לי להרגיש כאילו אני גנבת ! בושה ! שגרם לי לבכות והביך אותי בצורה כזו ! יש צורה לדבר. אם היה נותן לי לדבר או היה עושה שיחה לקבלה היה מבין שיש הזמנה במערכת. אח"כ הוא התנצל. וגם הפקידה בקבלה התנצלה והייתה מאוד נחמדה. אבל בשבילי זה פשוט הוריד את כל הטוב שחשבתי על הצוות לאפס. קצת אדיבות, הבנה, שיחה נעימה הכל היה יכול להיות מובן ונעים יותר. הוא בא בעצבים ישר ודיבר בטון עצבני וגבוה ומלחיץ. וזו לא חוויה שאף אחד רוצה לקבל בבוקר שישי. בבית מלון. שהחוויה חייבת וצריכה להיות הרבה יותר נעימה מבבית. חוץ מזה, מאוד אוהבת את הצוות בחדר אוכל..כולם מאוד שירותיים ואדיבים. ו2 והצוות הקבלה מהממים. חוץ מ1 שלא היה מולטיטאסקינג והייתי צריכה לחכות הרבה זמן בשביל פעולה פשוטה. וגם כשהוא מדבר הוא לא מסתכל בעניים הוא מסתכל לצדדים. זה לא מקצועי ולא נעים. מקווה שפיקו לקחים. שילמתי מחיר מלא לזוג כולל ארוחת בוקר זוגית והייתי יחידה בחדר.
-
חוות הדעת של מיכאל
פרטוש מיכאל ,יולי 2023
שירות ויחס מעולים
-
חוות הדעת של ריטה
רון ריטה ,יולי 2023
היה מהנה החדר נקי ומרוווח ארוחת בוקר נפלאה הטעימות לפני קבלת החדר.מעליות מהירות וגדולות.