בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 780 חוות דעת
92% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של יסמין
אוחיון יסמין ,דצמבר 2022
היה נחמד, שודרגנו לחדר יותר גדול שזה עזר לנו מאוד כי היינו משפחה גדולה, היחס של עובדי המלון בלובי היה מקסים ונעים עזרו לנו בכל מה שרצינו. פחות אהבנו שעובדי חדר האוכל בקושי מבינים עברית או אנגלית וקשה קצת לתקשר איתם. החדרים דורשים קצת שיפוץ קל למשהו מודרני יותר ופחות ישן.
-
חוות הדעת של רחל
רחלי אלבאז רחל ,דצמבר 2022
שירות מעולה מהיר מפנקים
-
חוות הדעת של אילן
איטח אילן ,דצמבר 2022
סהכ חוויה נעימה המלון מקרין רוגע חדרים ישנים וקצת בלויים אבל נקיים אוכל מצוין ובשפע אהבתי שהבריכה היתה מחוממת
-
חוות הדעת של ELI
OZAN ELI ,דצמבר 2022
נתחיל בזאת שיש חניה מקורה, ולאחר מכן קבלו אותנו בשמחה
-
חוות הדעת של קרן
חסן קרן ,דצמבר 2022
חוויה באמת טובה שירות והכל מושלם
-
חוות הדעת של ילנה
זריפיאן ילנה ,דצמבר 2022
שלום רב, בזמן שהייתינו נתקלנו ב-3 סוגיות: 1. השמיכות הן יותר קטנות משמיכת יחיד (ברוחב של כ1 מ') וזה מאד לא נוח ולא פרקטי, כאשר ביקשנו 'מיכה זוגית תיקנית - קיבלנו עוד שמיכה קטנה נוספת. 2. במעמד הצ'ק אאוט גילינו ששודרגנו מלינה וארוחת בוקר לחצי פנסיון. איך זה שאף אחד לא טרח לעדכן אותנו? למה בהזמנה כתוב לינה וארוחת בוקר?! יצא לנו על 3 ארוחות ערב זוגיות כ600 ₪ בזמן שנפשנו באילת שיכולנו לחסוך. 3. האוכל בארוחות הבוקר הוא מתחת לכל ביקורת: קודם כל התזונה בארוחות הבוקר מורכבת מכ80 אחוז ומעלה מפחמימות (לדוגמה שני בבוקר היו 3 סודי פסטות, 2 סוגי פיצה, פנקייקים, פשטידה, דייסה משיבולת שועל, דלפק לחמים ענק, קוראסונים ומיני מאפים מתוקים ובורקסים. לעומת זאת היו 2 סוגי ביצים, תפוא מוקרם (אותו 1 מזה 3 ימים) ו2 סוגים של סלטים בדלפק הסלטים ועוד ירקות פשוטים חתוכים. אני רגישה לגלוטן, אבל אני רוצה להגיד שזה מבחר מביש! להמון אנשים אסור/מומלץ שלא לאכול את הדברים האלה (סוכרתיים, חולי לב, צליאקים ורגישים כמוני). ראיתי את אחד הילדים של זכרון מנחם אוכל צלחת של 2 קוראסונים, 2 פרוסות פיצה ופנקייקים לארוחת בוקר - ממש לא תזונה מאוזנת. היו לא מספיק מנות של ירקות, לא חמים ולא קרים, מעט הסלטים שהיו היו טפלים מאד וחסרי טעם. באופן כללי אני יכולה להגיד אחרי בחקור באינספור מלונות בארץ ובחו"ל, שחסר איזון, תיבול וטיפה של מקוריות בחדר האוכל בארוחות הבוקר. בטוחה שמשיפור חדר האוכל ייהנו כל האורחים שלכם ולא רק אלה בעלי המגבלות הבריאותיות. בברכה, לנה
-
חוות הדעת של יוגב
לוי יוגב ,דצמבר 2022
היי לכולם חזרנו מסוף שבוע הפעם הינו לשם שינוי ברשת פאתל במלון שלא היתי ופשוט אין לי מילים ! מלון U מג׳ק פאלאס אילת שרות 10/10!!! נקיון 10/10!!! אוכל 10/10 !!! חדרים 10/1000 !!! היה מושלםםםם אודות למנכל המלון אבי כהן תודה לך על חופשה חלומית