בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 780 חוות דעת
92% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של בלה
דיין בלה ,ספטמבר 2022
מלון נקי ומרווח, חדרים נקיים ויפים, צוות מדהים! מציינת לשבח את נויה, אופיר, יוסף, אייל השף, רודיק, ואת המנקים בחדרים
-
חוות הדעת של דנית
כהן דנית ,ספטמבר 2022
חג שמח ושנה טובה! חייבת להמליץ על מלון מג'יק פאלאס באילת, היינו בחג ראש השנה וכרגיל נשארנו ללא מילים. הפינוק החום השירות המושלם שקיבלנו מעובדי המלון היה מדהים! חייבת לפרגן ליוסף מנהל משקאות ומזון שהיה שם בכל זמן נתון לעזור לכולם עם חיוך על הפנים ואדיבות כזו שלא רואים בכל מקום! אני הולכת להרבה בתי מלון של פתאל אבל שירות כמו שלו לא ראיתי. וכמובן יתר העובדים מלצרים ועובדי לובי היו נהדרים. ועל זה מגיע להם מילה טובה במיוחד מקווים שישמרו עובדים כאלה. מקווים להגיע גם בחגים הבאים
-
חוות הדעת של עליזה
דננבאום עליזה ,ספטמבר 2022
שירות מצוין,אוכל בערב החג היה סביר לעומת הארוחות ערב הבאות שהיו יותר טובות וטעימות.כמו כן בערב החג וגם למחרת לא היה מאורגן מבחינת מקומות כי נשלחנו מחדר אוכל אחד לחדר אוגל אחר וזה החזיר אותנו חזרה לראשון.יש צורך לדאוג יותר לסדר ולאירגון שלא יקרו כאלו מקרים ...
-
חוות הדעת של שרית
עמרם שרית ,ספטמבר 2022
השירות היה מעל ומעבר רוצה לציין את צוות ההצלה בבריכה שהיו אדיבים מאוד וקרי בעמדת הקבלה הייתה מקסימה הדבר היחיד שהעיב על החופשה שלנו היה האוכל לא נהננו מארוחות הערב בכלל לצערנו אכלנו במסעדות כל ערב
-
חוות הדעת של שרון
יעקוב שרון ,ספטמבר 2022
אירוח ושירות ברמה אדיבה מאוד.
-
חוות הדעת של אושרת
שגב אושרת ,ספטמבר 2022
נהננו מאוד. כל בקשה טופלה מיידית, העובדים במלון שירותיים מאוד.במיוחד בחדר האוכל, יוצאים מגדרם ועושים הכל שיהיה טוב לאורח. האוכל טעים,מגוון ובשפע רב.העעבודה הקשה ניכרת, קיבלנו שירות מעולה מכל מי שביקשנו. טעון שיפור הניקיון בחדרים.נחזור שוב בשמחה. ותודה לשף ולסמנכלית המלון שהיו קשובים,פינקו ונתנו מענה מיידי לכל בקשותינו.
-
חוות הדעת של ילנה
מרייכין ילנה ,ספטמבר 2022
היה שירותי מאוד,אדיב,נחמד