בחזרה לדף מלון
9.2
מבוסס על 970 חוות דעת
93% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של מירי
גטניו מירי ,ספטמבר 2023
בקבלה ניסיתי לשנות ולהוסיף עוד אדם להזמנה הפנו אותי לשירות לקוחות שם לא ענו, החדר היה סביר, האוכל ברמה נמוכה מאוד מכירים את המלון מהעבר עבר שינוי ולצערי לא לטובה וזה ממש לא אופייני לרשת
-
חוות הדעת של שאול
חורשיזדה שאול ,ספטמבר 2023
-
חוות הדעת של Yosi
Shaul Yosi ,ספטמבר 2023
אני לא מתגורר בישראל כבר 15 שנה מסתובב בכל העולם בבתי מלון חלקם ברמת 2 כוכבים וחלקם 5 דלוקס לעולם לא קיבלתי יחס מזעזע כמו שקיבלתי ממכם בדרך כלל בחודשי יולי אוגוסט אני מתארח בהרודס קבוע הפעם הזאת החלטתי לשנות יומיים ממש קצר במג׳יק פאלאס שיתביישו להם פקידי קבלה עם פנים עצובות שקקיבלו אותי כאילו שעשו לי טובה כמו שרציתי משהו מבלי ששילמתי היתי צריך להוכיח להם הזמנה ולאחר שראו שטעו אפילו לא התנצלו כאילו הם לא חייבים לי כלום התנהגות נפוצה של ישראלים שחושבים שהאף שלהם בשמיים הרסתם לי את החופשה לעולם לא המזל שלי שחברים התארחו במלון אחר ואני ניחמתי את עצמי והלכתי לחברתם ממש בושה ממש אכזבה
-
חוות הדעת של לרה
דהן לרה ,ספטמבר 2023
כבר שיתפתי בזה את אבי מנכ״ל המלון, התאכזבתי מהמלון מאחר וציפיתי לרמה גבוהה יותר בעיקר בכל הנוגע למתקנים בחדר והחללים בקומה , אבי יצר קשר והיה מאוד אדיב. ביקשנו לצאת מהחדר מאוחר יותר וזה לא יתאפשר וזה היה גם מבאס אבל מובן.
-
חוות הדעת של צחי יצחק
להב צחי יצחק ,ספטמבר 2023
סה"כ חוויה טובה למעט חדר אוכל בבוקר, שירות לאורח לא היה טוב בלשון המעטה
-
חוות הדעת של עינת
גלעדי עינת ,ספטמבר 2023
הצוות שעובד במלון עובד טוב לצערי הפעם החוויה מהמעבר הייתה מאכזבת .עברנו להזמין מלונות פתאל אחרי שנים שנהגנו להתארח רק בישרוטל זה בהמלצת חברים ואכן כפי שתוכלו לראות התארחנו לא מעט בשנתיים האחרונות
-
חוות הדעת של שנהב
ארמה שנהב ,ספטמבר 2023
היה ממש כיף, הצוות היה נעים וזמין תמיד לכל שאלה, האוכל היה טעים