בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 364 חוות דעת
75% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של סוזאנה
מי סוזאנה ,יולי 2023
הצוות מדהים מעניק שירות מעולה
-
חוות הדעת של שי
פנחס שי ,יולי 2023
לטענת נציג רשת מלונות פתאל המלון עבר שידרוג המלון מאוד מיושן ולוקה בחסר דברים שביקשנו לחדר לא הגיעו אוכל לא יותר מסביר
-
חוות הדעת של שירן
שטרית שירן ,יולי 2023
הכל היה מעולה!
-
חוות הדעת של מור
חמו מור ,יולי 2023
שלום רב ביום חמישי 27.7 הגענו ללילה במלון גורדון ביץ תל אביב למטרת חגיגת בת המצווה של הבת שלי. עשינו צק אין בשעה 13:00 ויצאנו לטייל בתל אביב, כשחזרנו בשעה 20:00 בערב המזגן בחדר לא עבד והיה חם מאוד ברמה שלא ניתן לשהות בחדר. לפני שיצאנו לארוחת הערב פניתי לפקיד הקבלה וביקשתי לתקן את המזגן או להעביר אותנו לחדר שהמיזוג בו עובד כאשר נחזור. הגענו למלון בשעה 23:15, פקיד הקבלה לא טיפל בעניין החדר והפקיד שהגיע למשמרת ב 23:00 טען שהמלון מלא ויש לו אפשרות לחדר אחר בקומה אחרת (הזמנו שני חדרים צמודים מאחר והגענו לתל אביב לחגוג בת מצווה לביתי יחד עם חברה ואמא שלה שהגיעו איתנו).לאחר רבע שעה קיבלנו חדר אחר בקומה אחרת ונכנסנו אליו, לאחר כמה דקות הסתבר שגם בחדר שעברנו אליו המזגן לא מקרר. אספנו את חפצינו והתייצבנו בקבלה - השעה כבר 12:00 בלילה, דרשתי חדר אחר ובמידה ואין אפשרות אז לזכות אותי על הסכום ששילמתי ואנחנו ניסע הביתה ונוותר על החופשה בכעס ועצב רב. לאחר 20 דק (השעה כבר 12:20 בלילה) נמצא עבורינו חדר עם מזגן תקין באופן יחסי וחלש מאוד. כשהרמנו את הכריות כדי להיכנס למיטה ולישון גילינו כתם אדום חום ענק על הסדין במיטה הזדעזענו למוות, כיסינו את הכתם עם הכרית ונכנסו לישון,בחרנו להישאר למרות שהחופשה כבר איבדה מהכיף שלה, כל זה על מנת לא לבאס את הילדה שלי שהגיעה לחגוג בת מצווה. למחרת בבוקר בשעה 8:15 בבוקר נשמעו דפיקות בלתי פוסקות בדלת, דפיקות שהעירו אותנו מהשינה מוקדם משציפינו. כאשר לא ענינו הדפיקות פסקו, נכנסו להתקלח ולאחר רבע שעה שוב דפיקות חזקות ללא הפסקה על הדלת בזמן שאנחנו במקלחת. יצאתי מהמקלחת עם מגבת כדי לבדוק מי בדלת ומה קורה ואני רואה את עובד הנקיון של המלון מבקש לנקות את החדר, כעסתי נורא וביקשתי ממנו ללכת ולשוב מאוחר יותר. כשיצאנו מהחדר בשעה 9:45 לארוחת הבוקר נתקלנו בדרך למעלית בכפפות חד פעמיות משומשות זרוקות לאורך המסדרון ופשוט הזדעדענו! מחופשה בת יום אחד שאמורה להיות חגיגות וכיף מצאנו את עצמינו מאוכזבות, נגעלות, נוטפות זיעה ולא מרוצות, חופשה זו לא היתה זה מה שבטוח. חשוב לי לציין שאני חברת המועדון שלכם, בוחרת וממליצה לא פעם על המלונות מטעם הרשת אבל הפעם איכזבתם ובגדול! ילדתי חזרה מאוכזבת, עייפה ומבואסת ועל כן אני מבקשת לזכות אותנו על הלילה הנוראי שעברנו במלון שלכם. לא מגיע לנו יחס כזה, שילמנו ממיטב כספנו, באנו לחגוג ומצאנו את עצמינו מתעסקות בעניינים שכלל וכלל לא היינו אמורות להתעסק איתם ועוד בשעת לילה מאוחרת! כרשת שמכבדת את עצמה ציפיתי שמנהלת השירות במלון תיצור עימי קשר כבר ביום שישי בבוקר דבר שלא קרה. אבקש ליצור עימי קשר בהקדם לגבי זיכוי כרטיס האשראי שלי. מצורפות תמונות להמחשה... תודה ושבוע נפלא מור חמו
-
חוות הדעת של לירון
מלמד לירון ,יולי 2023
המלון עצמו מצויין ,שירות ויחס מעולה של העובדים בנוסף החדר אוכל היה מעולה
-
חוות הדעת של אור
לוי אור ,יולי 2023
החדרים נוחים מלבד הדוש שהיה תקול אבל עודכנו רק בצ'ק אווט
-
חוות הדעת של ליאור
שטוקלמן ליאור ,יולי 2023
מלון טוב , שירות טוב