הרודס פאלאס אילת

חוויית נופש מלכותית עם נוף לים. מתי בפעם האחרונה יצאתם לחופשה מלכותית? הרודס פאלאס הוא מלון באילת המעניק אירוח מלכותי לכל המשפחה, או במילים אחרות – נופש מהאגדות. ממלכת הרודס פאלאס באילת מציעה הרפתקה מסעירה לכל החושים בארמון קסום. זהו המלון היוקרתי בו ההורים והילדים מתמסרים לתענוגות החיים! הרודס פאלאס הוא בית מלון יוקרתי באילת עם חוף פרטי, נוף עוצר נשימה, ואירוח בניחוח אצילי. היכונו לחופשה עם ארוחות מלכותיות בהכנת שפים מובחרים, חדרים מפוארים, אטרקציות לילדים, שעות של מנוחה להורים, פינות קסומות והפתעות מרגשות. הפינוקים של הרודס פאלאס מתגלים רק לאורחי המלון ואת החוויות פשוט חייבים לנסות. אז למה אתם מחכים? הרשו לעצמכם לבלות עם כל המשפחה בתוך סיפור אגדה.

חיפוש חופשה בהרודס פאלאס אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור
למה להזמין באתר פתאל
הזמן עכשיו, שלם בהגעה למלון כרטיס אשראי לביטחון בלבד
לפחות 5% הנחה למזמינים אונליין באתר
סוגי חדרים
 
תנאי תשלום
מתן פרטי כרטיס האשראי במערכת ההזמנות של אתר פתאל נעשית לשם בטחון בלבד, התשלום עבור הרכישה יתבצע ישירות בבית המלון ביום ההגעה.
התשלום יתבצע ביום ההגעה באמצעות כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה, ובנוכחות אישית של בעל הכרטיס בלבד

שעת קבלת חדרים
בימי חול: החל מ-15:00
בשבת או מוצאי חג: החל מ-18:00

שעת עזיבת חדרים
בימי חול: עד 11:00
ביום שבת או חג: עד 14:00
עזיבת החדרים לאחר השעה 14:00 תחויב אוטומטית בסכום של 250 שקלים.
אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון מראש יוכלו לעשות זאת במעמד ההגעה בעמדת הקבלה. כאמור, ההארכה תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום של 250 שקלים לחדר (על בסיס חדר בלבד) – וזאת עד לשעה לאחר צאת השבת / החג לכל היותר.

חנייה
ללא תשלום על בסיס מקום פנוי

במלון קיימת עמדת טעינה לרכבים חשמליים

מדיניות הביטולים:

במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 3 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 3 ימים טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד ההזמנה) ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל

דמי ביטול בתקופות חג, קרי ביטול אירוח שהוזמן לערבי חג וחג ראש השנה (2-5.10.24), סוכות (16-23.10.24), פסח (10-19.4.25) ושבועות (11-15.6.24) (לעיל ולהלן: "תקופות חג"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 7 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 7 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

דמי ביטול בתקופת הקיץ, קרי ביטול אירוח שהוזמן לחודשים יולי - אוגוסט (בין התאריכים 1/7-31/8/2024) (לעיל ולהלן: "תקופת הקיץ"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 7 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 7 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל 50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכן.

דמי ביטול באירועים מיוחדים,  קרי ביטול במסגרת מבצעים מיוחדים ובמסגרת סופי שבוע ו/או חבילות מיוחדות ו/או אירועים מיוחדים שהחברה עורכת, לגביהם נקבע מחירון ייעודי, בין אם לקבוצת אנשים ובין אם לכלל, בין אם פסטיבל ייחודי ו/או אירוע מיוחד שעורכת החברה (להלן: "אירועים מיוחדים"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכןבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכןבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב בחלוף 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), אך מעל 14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך השווה ל- 25% (עשרים וחמישה אחוז) משווי ההזמנה הכוללבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב בחלוף 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ופחות מ- 14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש (לרבות מסוכנות נסיעות), באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש  דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

כל ביטול מעבר לתנאים הנ"ל, יגרור חיוב בסך 100% מההזמנה הכוללת, לביטול ההזמנה נא פנו למחלקת תמיכת אינטרנט במייל info@fattal.co.il; בטלפון שמספרו 03-5110000; באמצעות מכתב בדואר רשום לחברה.
 
הזמנה הכוללת טיסות: 
1. במידה והזמנת המשתמש באתר, כוללת מלבד לינה, גם טיסות בישראל, הלוך ושוב מנמל התעופה בן גוריון או מחיפה לאילת בלבד, ובחזרה, דרך אחת או יותר מחברות התעופה בישראל, דרכן ניתן לבצע הזמנה משולבת לינה וטיסה, באחריות המשתמש לבדוק ולפעול בהתאם להנחיות חברות התעופה באשר לכל עניין הקשור בטיסות אלו, על כן יש לעיין בהנחיות השונות של חברות התעופה. למען הסר ספק, כל שינוי ו/או ביטול ייעשה בהתאם לתנאים של חברות התעופה.
2. הטיסות מבוצעות על ידי חברות תעופה סדירות ו/או שכר בישראל, וביצוען כפוף לתנאים המפורסמים ע"י חברות התעופה ו/או מנהלי התעופה האזרחיים. למען הסר ספק יובהר כי לחברה ו/או למי מטעמה אין כל אחריות בקשר עם הטיסות המבוצעות על ידי חברות התעופה לרבות בכל הנוגע למסלול, זמני הטיסות, עיכובים, ארוחות וכבודה, ביטולים ושינויים, אשר כולם באחריותן הבלעדית של חברות התעופה. יובהר כי החברה לא תיענה לכל דרישה ו/או תביעה ובכלל זה להחזר תשלום או פיצוי בגין כל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאות ו/או עגמת נפש שנגרמו למשתמש עקב אספקת שירותים אשר בתחום אחריותן של חברות התעופה. 
3. חברות התעופה רשאיות לגבות תוספת תשלום נוספות לרבות בגין ארוחות, משקל עודף לרבות כבודת יד לפי תעריף שנקבע על ידן ועל פי שיקול דעתן הבלעדי. במקרה כאמור, יש להסדיר הנושא מול חברות התעופה ולחברה ו/או למפעילת האתר, ו/או למי מטעמן, אין כל אחריות בקשר לכך.