יו ספלאש ריזורט אילת

חדש! מלון הכל כלול עם פארק מים באילת. ברוכים הבאים לכפר הנופש העצום, הכולל פארק מים יחיד מסוגו עם מגלשות ומתקנים לכל הגילאים, מועדוני ילדים ונוער, מופעי בידור, בריכות שחייה, ארוחות עשירות על בסיס הכל כלול,מתחם ספא ושפע של פעילויות ופינוקים ללא הפסקה.בואו להכיר מקרוב. לא תרצו לצאת מהמלון המסע שלכם מתחיל כבר בפתח הכניסה. מיד תרגישו שהגעתם למדבר מקסיקני קסום ופסטורלי, עם אינספור חוויות הממתינות להתגלות בכל פינה. את פניכם יקבלו בחיוך צוותי האווירה שלנו ויעניקו לכם חופשה עשירה בצלילים, צבעים והרפתקאות. לאחר שתקבלו את החדר שלכם מתוך 279 חדרים וביניהם: חדרי גן עם בריכה פרטית, חדרי משפחה עם מיטות קומתיים ועוד, תוכלו להתחיל את היום בבריכות המפנקות במלון: בריכה מקורה בטמפרטורה של עד 29 מעלות (סגורה לפעילות), בריכת זרמים מחוממת ובריכה חיצונית גדולה. בכל העת תיהנו כמובן מארוחות עשירות ומגוונות בסגנון הכל כלול, הפתעות מתוקות, מאפים מפנקים ומשקאות מרעננים – ללא תוספת תשלום. בין לבין, תוכלו אתם, ההורים, לקחת רגעים לעצמכם במתחם הספא המפנק או בחדר הכושר המאובזר ולמצוא את הפינה השקטה בחופשה. את הערב תבלו באולם התיאטרון המאובזר המציג מגוון מופעים מרהיבים ומגוון פעילויות לכל המשפחה. פארק המים ועולם הילדים והנוער מוכנים לגולת הכותרת של החופשה? ב - U ספלאש ריזורט מצפה לכם פארק מים ענק הממוקם בלב ליבו של כפר הנופש ומציע 5 מגלשות בגדלים שונים, אזור אקסטרים, אי המטמון, מזרקות ספלאש, אזור מיוחד לפעוטות ולקטנטנים, דוכני אוכל עם מנות שכולם אוהבים ומגוון מתקנים מרעננים שמתאימים לכל הגילאים. כן, גם להורים. כמובן שכאורחי המלון, תוכלו ליהנות מכניסה חופשית לפארק כי כל הכיף כבר כלול במחיר. עד כמה כיף? צריכים להיות שם כדי להבין. בנוסף, יוכלו הילדים ובני הנוער ליהנות מקומת מועדון שנוצרה במיוחד עבורם, עם מגוון פעילויות ומשחקים שיעשירו את החופשה, כגון: פינות יצירה, הקרנות סרטים, פלייסטיישן ואינספור חוויות לגילאים השונים. הצטרפו אלינו לריזורט הייחודי המשלב את מדבריות מקסיקו הקסומות, יחד עם פארק מים ייחודי, אטרקציות והמון פאן בקיבוץ אילות, דקות נסיעה ספורות מאילת.

חיפוש חופשה ביו ספלאש ריזורט אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור
למה להזמין באתר פתאל
הזמן עכשיו, שלם בהגעה למלון כרטיס אשראי לביטחון בלבד
לפחות 5% הנחה למזמינים אונליין באתר
סוגי חדרים
*ההנחה לתושבי הדרום תינתן בהצגת תעודה מזהה כתושב הדרום

שימו לב: הזמנות עד לתאריך 31.3.24 לא יחוייבו בדמי ביטול. 
אי הגעה למלון יחויב ב- 50% דמי ביטול מסך ההזמנה.
 
תנאי תשלום
מתן פרטי כרטיס האשראי במערכת ההזמנות של אתר פתאל נעשית לשם בטחון בלבד, התשלום עבור הרכישה יתבצע ישירות בבית המלון ביום ההגעה.
התשלום יתבצע ביום ההגעה באמצעות כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה, ובנוכחות אישית של בעל הכרטיס בלבד

שעת קבלת חדרים
בימי חול: החל מ-15:00
בשבת או מוצאי חג: החל מ-18:00

שעת עזיבת חדרים
בימי חול: עד 11:00
ביום שבת או חג: עד 14:00
עזיבת החדרים לאחר השעה 14:00 תחויב אוטומטית בסכום של 300 שקלים.
אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון מראש יוכלו לעשות זאת במעמד ההגעה בעמדת הקבלה. כאמור, ההארכה תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום של 300 שקלים לחדר (על בסיס חדר בלבד) – וזאת עד לשעה לאחר צאת השבת / החג לכל היותר.

חדר נגיש
קבלת חדר זה מותנית בהצגת תעודת נכה בעת ההגעה למלון

חנייה
החנייה חינם על בסיס מקום פנוי
במלון קיימת עמדת טעינה לרכבים חשמליים.

מדיניות הביטולים:
 

במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 3 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 3 ימים טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד ההזמנה) ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל

דמי ביטול בתקופות חג, קרי ביטול אירוח שהוזמן לערבי חג וחג ראש השנה (2-5.10.24), סוכות (16-23.10.24), פסח (22-29.4.24) ושבועות (11-15.6.24) (לעיל ולהלן: "תקופות חג"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 7 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 7 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

דמי ביטול בתקופת הקיץ, קרי ביטול אירוח שהוזמן לחודשים יולי - אוגוסט (בין התאריכים 1/7-31/8/2024) (לעיל ולהלן: "תקופת הקיץ"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 7 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 7 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל 50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכן.
 

דמי ביטול באירועים מיוחדים,  קרי ביטול במסגרת מבצעים מיוחדים ובמסגרת סופי שבוע ו/או חבילות מיוחדות ו/או אירועים מיוחדים שהחברה עורכת, לגביהם נקבע מחירון ייעודי, בין אם לקבוצת אנשים ובין אם לכלל, בין אם פסטיבל ייחודי ו/או אירוע מיוחד שעורכת החברה (להלן: "אירועים מיוחדים"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכןבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכןבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב בחלוף 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), אך מעל 14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך השווה ל- 25% (עשרים וחמישה אחוז) משווי ההזמנה הכוללבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב בחלוף 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ופחות מ- 14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש (לרבות מסוכנות נסיעות), באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש  דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
 
לביטול ההזמנה נא פנו למחלקת תמיכת אינטרנט במייל info@fattal.co.il; בטלפון שמספרו 03-5110000; באמצעות מכתב בדואר רשום לחברה
כל ביטול מעבר לתנאים הנ"ל, יגרור חיוב בסך 100% מההזמנה הכוללת, לביטול ההזמנה נא פנו למחלקת תמיכת אינטרנט במייל info@fattal.co.il; בטלפון שמספרו 03-5110000; באמצעות מכתב בדואר רשום לחברה.
 
הזמנה הכוללת טיסות: 
1. במידה והזמנת המשתמש באתר, כוללת מלבד לינה, גם טיסות בישראל, הלוך ושוב מנמל התעופה בן גוריון או מחיפה לאילת בלבד, ובחזרה, דרך אחת או יותר מחברות התעופה בישראל, דרכן ניתן לבצע הזמנה משולבת לינה וטיסה, באחריות המשתמש לבדוק ולפעול בהתאם להנחיות חברות התעופה באשר לכל עניין הקשור בטיסות אלו, על כן יש לעיין בהנחיות השונות של חברות התעופה. למען הסר ספק, כל שינוי ו/או ביטול ייעשה בהתאם לתנאים של חברות התעופה.
2. הטיסות מבוצעות על ידי חברות תעופה סדירות ו/או שכר בישראל, וביצוען כפוף לתנאים המפורסמים ע"י חברות התעופה ו/או מנהלי התעופה האזרחיים. למען הסר ספק יובהר כי לחברה ו/או למי מטעמה אין כל אחריות בקשר עם הטיסות המבוצעות על ידי חברות התעופה לרבות בכל הנוגע למסלול, זמני הטיסות, עיכובים, ארוחות וכבודה, ביטולים ושינויים, אשר כולם באחריותן הבלעדית של חברות התעופה. יובהר כי החברה לא תיענה לכל דרישה ו/או תביעה ובכלל זה להחזר תשלום או פיצוי בגין כל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאות ו/או עגמת נפש שנגרמו למשתמש עקב אספקת שירותים אשר בתחום אחריותן של חברות התעופה. 
3. חברות התעופה רשאיות לגבות תוספת תשלום נוספות לרבות בגין ארוחות, משקל עודף לרבות כבודת יד לפי תעריף שנקבע על ידן ועל פי שיקול דעתן הבלעדי. במקרה כאמור, יש להסדיר הנושא מול חברות התעופה ולחברה ו/או למפעילת האתר, ו/או למי מטעמן, אין כל אחריות בקשר לכך.