בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 364 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של Evgeniya
Moiseeva Evgeniya ,יולי 2022
Великолепный отель. Очень приятный персонал. Много приятных сюрпризов.
-
חוות הדעת של יעקב
גבאי יעקב ,יולי 2022
1. רק לקראת 4PM קיבלתי סוויטה בקומה 2, חשוכה , רצפה מלוכלכת ושטיח מטונף וריהוט בסיסי ביותר מצב שהזכיר לי את אכסניות הנוער. ההגעה לחדר עוברת דרך מסדרון מוזנח ומלוכלך עם דלתות קשות לפתיחה/דחיפה. 2.רק לקראת הערב הושלם החסר כולל מנורית לילה ,החלפת המקרר והחלפת השרשרת לסגירת המרפסת הפרוצה וזאת באשר , על פי המלצתכם שילמתי מראש ע"מ "לחסוך זמן בקבלת מפתח" עם הגעתנו למלון. אציין לטובה את הגב' שירלי שעשתה כל מאמץ כדי להקל עלנו כולל העברה לסוויטה אחרת אחרי יומיים . לסיכום: כלקוח וותיק במלונכם, שתמיד מאוד ניהנה אצלכם , הייתה זו אכזבה קשה ליום הנישואין , יום הולדתי ויום הולדת בתנו החיילת שהצטרפה לחגיגה המשפחתית. בברכה יעקב גבאי טל:050-4511907 המרפסת-זאת כאשר על פי עצתכם ,
-
חוות הדעת של עלי
סרסור עלי ,יולי 2022
הייתה חופשה מושלמת נכות ממש ממליצה בחום
-
חוות הדעת של מור
ביטון מור ,יולי 2022
-
חוות הדעת של עמי
שושנה עמי ,יולי 2022
-
חוות הדעת של אייל
קהתי אייל ,יולי 2022
שירות מצוין, חדרים נקיים ומרווחים
-
חוות הדעת של BERTY
JONATAN BERTY ,יולי 2022
נגרמה לנו עוגמת נפש מרובה קיבלנו את הסוויטה שהזמנו רק בשעה 1745. מזגן לא קירר .תוקן רק למחרת .חדר אוכל ברמה של מלון 3 כוכבים . למזלנו פניתי לשרלי בן אבי המקסימה שדאגה להעביר אותנו לאכול בפלאס ולתיקון המזגן והיתה קשובה מאד .ברצוני להוסיף שמאז שנת 2008 התארחתי בהרודס כ25 פעמים עם משפחתי וזו פעם ראשונה שנגרמה חי עוגמת נפש לי ולמשפחתי