בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 364 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של מירי
פרנקל שור מירי ,ספטמבר 2020
הכל היה מעולה מלבד: 1. שהייה במלון בתקופת הקורונה מחייבת דרגת ניקיון גבוהה יותר. למשל - נייר הטואלט בשירותים לא הוחלף וברור שנשאר מהאורחים הקודמים. 2. היתה שערה בין הקרש לבין האסלה. 3. בחדר האוכל (בפאלאס)ניקוי השולחנות בעת תחלופת הסועדים לא היה כראוי. אגב, החלונות למרפסת יכולים גם לעבור ניקוי. ליוצת זאת פקידת הקבלה בעת שהותינו היתה מסבירת פנים ביותר
-
חוות הדעת של Mor
Zafani Mor ,ספטמבר 2020
היה לנו בעיות בתשלום, גבייה על התשלום פעמיים, דרך אתר אגודה ודרך המלון עצמו שהרס לנו את החוויה.. הענין עדין בטיפול. בנוסף לא היה ניקיון של החדרים בזמן השהות למרות כמה בקשות שיגיעו כפי שנדרש כששוהים במלון.
-
חוות הדעת של אתי
אדריאן אתי ,ספטמבר 2020
נהניתי מאוד היה סבבה לגמרי
-
חוות הדעת של Maayan
Shervi Maayan ,ספטמבר 2020
שירות ברמה גבוהה, יחס מעולה, אוכל מצויין.
-
חוות הדעת של ענבל
ביטון ענבל ,אוגוסט 2020
ואלריה מאד שימחה אותנו ושידרג אותנו לרגל יום ההולדת שלי לסוויטה. מקסימה מאד
-
חוות הדעת של שמעון
עזרא שמעון ,אוגוסט 2020
האמת שאני פעם ראשונה בהרודס בפעמים קודמות התארחנו בלאונרדו קלאב ו רויאל ביץ ושרתון פלאזה . ציפיתי ליותר מהרודס גם מאיכות האוכל וגם מהחדר . גם היינו צריכים לבקש טישו ושקית כביסה שלא היו בחדר .
-
חוות הדעת של אילנה
כביר אילנה ,אוגוסט 2020
בקבלה התקבלנו בסבר פנים מאוד חמות.