בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 459 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של עדו
סמואלס עדו ,ספטמבר 2023
קבלת פנים נעימה, חדרים גדולים, אוכל מגוון ונהדר, בריכה לוקה בחסר התארחנו בבריכה בהרודס פאלאס, נקי, נהננו מאודדדד
-
חוות הדעת של מנשה
מזרחי מנשה ,ספטמבר 2023
אחלה אירוח ואחלה מלון צוות קשוב ותגובה מהירה, חדר אוכל נהדר, לא פעם ראשונה ולא אחרונה שנגיע, תודה �
-
חוות הדעת של רחלי
זריף רחלי ,ספטמבר 2023
שקט, נעים, שירותי
-
חוות הדעת של יגיל
לוי יגיל ,ספטמבר 2023
-
חוות הדעת של אברהם
כהן אברהם ,ספטמבר 2023
אירוח כיד המלך
-
חוות הדעת של Drori
Gadi Drori ,ספטמבר 2023
-
חוות הדעת של אנדרי
קריינין אנדרי ,ספטמבר 2023
שלום רב. בשנת 2010 "גיליתי" את מלון הרודס, ומאז בכל פעם שהגענו לנופש באילת היה מובן מאיליו שנגיע להרודס. בכל פעם עצרנו בהרודס ויטאליס או בהרודס בוטיק ותמיד בסויטות. הפעם השהייה בהרודס בוטיק הייתה שונה ורעה! כבר בכניסה לחדר גילינו שהחדר לא ערוך לשהייה שלנו - 2 מבוגרים, 2 ילדים ותינוקת בת חודשיים. לאחר המתנה של שעה בערך הגיעו והתאימו את החדר לשהייה. לאחר מכן מצאנו בדלי סיגריות בחדר וגם במאפרות, ואנחנו לא מעשנים. שיא השיאים היה כשמצאנו שערות ערווה במקלחת ובאמבטיה ולמעשה החופשה התחיחה בכך שאשתי נאלצה לנקות את המקלחת והאמבטיה כדי שיהיה אפשר להשתמש בה. בהמשך, בשעות הערב המאוחרות, להערכתי סביב השעה 22:30 התקשרתי למוקד השרות של המלון וביקשתי 4 בקבוקי מים מינרליים לחדר. לאחר מעל 40 דקות של המתנה למים ובכי של הילדים כמו כן כמה שיחות נוספות למוקד השירות נאלצתי לרדת לקיוסק הסמוך ולקנות מים. רק כשחזרתי מהקיוסק, הביאו מים לחדר. הפעם חווינו אכזה גדולה מאד מהמלון והשירות שקיבלנו. אם בפעמים הקודמות היה מובן מאיליו שמגיעים לנפוש בהרודס אילת, אחרי הפעם הזות, נחשוב פעמיים אם לא 10 פעמים אם להגיע שוב חהרודס. חבל שכך. בברכה, דר' קריינין אנדרי