בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.3

מבוסס על 547 חוות דעת

95% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של דורון

    יוני 2023

    מלון מקסים, אבל אכזבה מהשרות. בבריכה המתנו כשעתיים להזמנה בסופו של דבר לא הגיעה כלל. ארוחת בוקר טוב יצאנו מוקדם מהמלון ושאלנו ערב קודם מתי ניתן להגיע הכי מוקדם לארוחה, נאמר לנו 7:30 בבוקר כאשר עזבנו ב 7 בבוקר נוכחנו לדעת שהחדר אוכל פתוח כבר מ 6:30 בבוקר בקיצור התבעסנו שאפילו לא הספקנו לשתות ולאכול משהו קל לפני הנסיעה לירושלים.

  • חוות הדעת של קרן

    יוני 2023

    היה בסדר גמור חוץ מזה שלא ניקו לנו את החדר ביום שבת למרות שאמרנו לקבלה

  • חוות הדעת של רפאל

    יוני 2023

    בניגוד לאירוח בפעמים קודמות, הבחנו שיש מקום לשיפוץ ולשידרוג המלון בכללותו. ישנם מקומות ופינות במלון שמשוועות לשינוי, גם החדר שקיבלנו ואני מניח שעוד רבים היה זקוק לשיפוץ.

  • חוות הדעת של גדי

    יוני 2023

    שקט ותענוג

  • חוות הדעת של ורד

    מאי 2023

    ברצוני לציין את ולריה שעשתה לי חוויה טובה ונעימה מהכניסה הרבה מלונות צריכים ללמוד ממנה מהי קבלת פנים וכמה זה חשוב וגם לאורך החופשה הייתה קשובה ומקצועית .יישר כוח לולריה אישה שיודעת שרות ונותנת אותו בכייף ואהבה.

  • חוות הדעת של מיכאל

    מאי 2023

    היה כיף להתארח במלון ,רק חבל שאין פעילות בערבים למבוגרים שבנינו , בחוף הים אין כיסאות פלסטיק לישיבה חבל מאוד , בסה"כ מרוצה מאוד

  • חוות הדעת של גבריאל

    מאי 2023

    כלל הנושאים הרלוונטיים הכוללים את חדר האוכל, ניקיון חדרים, יחס של אנשי המלון ועוד היו מעולים מהמעלה הראשונה. יש תחושה אינטימית ושקטה ההתארחות במלון זה. היה אירוע אחד שבו השירות שקבלנו היה לא תקין כלל לאחר שביקשנו שירות ניקיון לחדר במהלך הלילה והתשובה שהתקבלה הייתה לא נכונה וטובה. ביום שלמחרת, לאחר בירור העניין קבלנו מענה שמסביר את פשר האירוע מטעם בית המלון ואף פיצוי לאירוח ללילה נוסף.

חיפוש חופשה בהרודס בוטיק אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור