בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1390 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של ליאור

    אוגוסט 2023

    הייתה לנו תקלה בהדחה בשירותים, הבעיה הייתה שהיא לא קונסטינטטית ,לכן כל פעם שביקשנו תיקון זה היה מסתדר לעיתים לבד מעט מתסכל. הירידה לבריכה היא דרך מספר רב של מדרגות עם תאונות בנות שנתיים גלגלים מאוד קשה ואף מסוכן,היה חסר גיוון באוכל ובקינוחים

  • חוות הדעת של ליאב

    אוגוסט 2023

    תחילה אומר כי אני ובן זוגי מצארחים אצלכם מדי פעם .. ותמיד נהנים. הפעם משהו היה שונה אומנם קיבלנו חדרים מוקדם אבל אחר הצהריים היתה לנו בעיה בשירותים שתוקנה תוך שעה וחצי . ציפיתי להבנה או העברת חדר אבל לצערי פקידי הקבלה קצת היו אטומים ולא היה עם מי לדבר , אז בסך הכל היתה חוויה בסדר . אבל הצעת ייעול אליכם.. תעבירו את פקידי הקבלה סדנת קבלת אורחים ולדבר איתם ברמה יותר גבוהה .

  • חוות הדעת של ג'בר

    אוגוסט 2023

  • חוות הדעת של יהודית

    אוגוסט 2023

    הכל מעולה אוכל טוב מאוד חדרים מאוד נקיים

  • חוות הדעת של ירדן

    אוגוסט 2023

    בחרנו להגיע להרודס ים המלח אחרי שהיינו מספר פעמים בהרודס תל אביב והרודס הרצליה, לצערי התאכזבו...אומנם קיבלנו חדר נהדר, מרפסת שמש אבל היו רעשים סמוכים לחדר שלנו עד שעות הלילה המאוחרות ובבוקר מוקדם, כמו כן המיטה והכריות לא היו נוחות בכלל. יצאנו לבריכה,מצאנו מיטות שיזוף ובכל האזור בריצפה היו בדלי סיגריות וליכלוכים. ראוי לציין לשבח את השירות שניתן הן שירות חדרים והן השירות בחדר האוכל.בסיכומו של דבר ציפינו לחוויה טובה ונעימה יותר, במיוחד כחברי מועדון שמים.

  • חוות הדעת של שלומי

    אוגוסט 2023

    הייתה אכזבה גדולה זה לא מה שאנחנו רגילים מהמלון הזה שהיה פעם מושלם

  • חוות הדעת של טלי שרית

    אוגוסט 2023

    חוויה נעימה ונחמדה. הקריוקי היה מוגזם ולא כיף. המעליות מלחיצות ולא מתוחזקות בכלל. השכנים הנחמדים מלמעלה זרקו לנו סיגריות למרפסת עם הגקוזי - לא נעים.

חיפוש חופשה בהרודס ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור