בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1390 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אדוארד איתי

    מאי 2023

    חווית האירוח הייתה מדהימה, מלבד אנשי הקבלה כלל הצוות היה אדיב ושירותי. לדר האוכל נוהל בצורה מדהימה ולמופת! הכל במקום הכל מתוזמן הכל עבד כמו שעון. היתי שמח לציין לשלילה את מנהלת קשרי הלקוחות. שפעלה בצורה לא ישרה, לא נעימה, והייתה אי דוגמה לשרות לקוחות. בבקשה שלנו להשאר עד מוצאי שבת גם בתשלום אמרה שצריכה להגיע קבוצה אין אפשרות, ישבנו עד צאת השבת בלובי, עם קשישה בת 95, שום קבוצה לא הגיע, אף חדרנית לא ניקתה את החדרים, ומרוב שהמלון היה ללא צפי של איכלוס גם פורסמו חדרים ביאלה, שקר תמיד מתגלה!!!! וחבל שמכל ההשקעה של הנהלת המלון יצאנו בטיפ חמוץ שהיא שיקרה לנו!

  • חוות הדעת של מרינה

    מאי 2023

    זכורה לי לטובה חווית האירוח הקודמת במלון - בחג הסוכות בשנת 2019. בהשוואה אליה השתנו מספר דברים לרעה: 1) כחברת מועדון אהבתי את הפינוקים השונים שהרעיפו עלינו בשהות בזמנו. הפעם, בחדרים הראשונים שקיבלנו - לא חיכתה לנו מתנה כלשהי כחברי המועדון. בהמשך, כאשר החלפנו חדרים (כי היינו זקוקים לחדר לנכה) - רק בחדר אחד חיכתה מתנה לחברי מועדון. 2) רק בחדר אחד היו כפכפים. החלוקים שהיו היו די מרופטים (הבד היה פרום). 3) בחדר האוכל היה יותר סדר בהושבה, במקום הבלאגן והלחץ שנראו על פני צוות העובדים. בנוסף, אז הרגשנו וקיבלנו מהצוות בכניסה לחדר האוכל יחס אישי. הפעם, ההרגשה היתה שהיינו אחד מיני רבים. חלק מהמלצרים מיהרו מהר מדי לפנות צלחות וסכו״ם מהשולחנות או שלקחו את כד המים הריק כאשר נגמר ושכחו להחזירו לאחר שמולא במים. 4) חוף הים אינו פרטי כמו שמופיע באתר המלון. רוחצים מבחוץ השתמשו במיטות השיזוף/בכסאות הנוח והתיישבו באזור ששמור לאורחי המלון - ללא אכיפה כלשהי מצד צוות המלון. 5) לא אהבנו כל כך שבחג השבועות המופע בערב כלל שירים באנגלית בלבד.

  • חוות הדעת של אודי

    מאי 2023

    חגגנו יומולדת לאישתי נטליה מהקבלה שידרגה אותנו ונתנה לנו חדר עם מרפסת היא גם הייתה מאוד שירותית ונתנה יחס חם. אישתי קיבלה דרך נציג במלון שלכם (מוחמד) ברכה וצלחת פירות ובלונים ושמפניה מגיסתה (גיסתה סיפרה שמוחמד היה מקסים ונתן שירות מעולה) גם ארוחת הבוקר הייתה מדהימה, טעימה, מגוונת ומזמינה. הכל נראה טרי וכל העובדים היו נחמדים לשירותיים מאוד. המלון עצמו מזמין זה שיש המון מקומות ישיבה בלובי זה נהדר. אפילו אחרי שעשינו צ׳ק אאוט בערב החג נשארנו על הספה בלובי ולא היה לנו צורך אפילו ללכת לבריכה או לעשות משהו אחר פשוט ישבנו שם בכיף שלנו וכל עובד במלון שעבר או עברה היו עם חיוך שזה בכלל עשה טוב על הלב. בקיצור הייתה לנו חוויה טובה מאוד (זו כבר הפעם השנייה שלנו במלון - ביום הנישואים הקודם שלנו גם התארחנו אצלכם והחוויה הייתה גם טובה מאוד) ואנחנו בהחלט נמליץ על המלון ונחזור להתארח. תודה לכולם ובמיוחד לנטליה מהקבלה ולמוחמד

  • חוות הדעת של אברהם

    מאי 2023

    מלון מצויין. רק המעקה לא מסודר בים.יש לשפצו

  • חוות הדעת של שילו

    מאי 2023

    אירוח יוצא מן הכלל

  • חוות הדעת של ארקדי

    מאי 2023

    הכל היה בסדר גמור

  • חוות הדעת של מיה

    מאי 2023

    חגגתי לאשתי יום הולדת התעלמות מוחלטת עד אשר התערבה המנהלת

חיפוש חופשה בהרודס ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור