בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1390 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של סבטלנה

    אפריל 2023

    מלון נקי, מסודר. שרות מאולה. אהבתי שפע מגבות גדולות לבריחה , ספא וים. פשוט מעולה. מגבות מסודרות ומקופלות יפה. יש שירות אסיפת מגוהות מים. מאוד נוח,!!!!! מבחר מגוון ואיכותי בחדר אוכל. הכל נקי. מייד מנקים על מדפים בחירה. מלצרים זריזים ולהושים יפה. יחס נדיב. טהח פשןט מדהים!!! אוכל מבושל טעים ללא יותר צדי כורכום וקרי. טבלינים עדינים. תהשילים לכל טעם ולדיאטה ולוגנים מבחר ענק ולדים וכמובן לאוכלי הכל!!@ כבש תבשיל, שקדי בקר ראיתי פעם אחד בים המלח רק במלון הרודס!!!!! מטבת הכי עשיר איכותי וטעים.!!! נושעת הרבה בארץ ובחול המטבח אחד מהטובים!!!!!

  • חוות הדעת של אור

    אפריל 2023

    צוות נעים, חדר נחמד

  • חוות הדעת של אריק

    אפריל 2023

    האירוח היה מהנה. לובי המלון מעוצב בצורה מרשימה מאד ובטוב טעם. חשוב לציין באתר האינטרנט כי מרבית החדרים מצויידים במקלחון ולא באמבטיה (במיוחד חשוב לנושא הנגשה. אני ביקשתי להחליף את החדר מסיבה זו ונעתרו לבקשתי).כמו כן מומלץ לשקול להוסיף ג'קוזי נוסף שכן כמות האנשים הגדולה המתארחת במלון (הן אורחים והן מבלי ימי כייף) גודשים את הגקוזי הבודד שקיים (בנוסף בגקוזי זה מדרגת הישיבה נמוכה מידי). בנושא שער הכניסה לחניית הנכים - נאלצנו להמתין זמן רב עד פתיחתו וכל פעם "לעבור" דרך המאבטח על מנת לפתוח אותו). מומלץ לאפשר פתיחה באמצעות חיוג מספר טלפון למתארחים המורשים.

  • חוות הדעת של שלמה ועירית

    אפריל 2023

    היה מעולה ממש. המיטות היו מבאסות

  • חוות הדעת של צורי

    אפריל 2023

    קבלה מצויין מלצרים טוב מאוד איכות המרקים ירודה. מאוד סלטים ירידה במיגוון , שרות וטיפול במקלחות החוף (פעלו רק 2 מתוך 4 חצי מהתקופה

  • חוות הדעת של משה

    אפריל 2023

    נהננו מאוד מהשרות של יוסף בחדר האוכל וכל צוות העובדים . החדר נקי ומסודר. הלובי נעים נקי ומסודר. התארחנו כשבוע במלון עם מספר נכי צהל , בקבלה נמסר לנו שאנחנו זכאים לקפה ועוגה , אך לצערי העוגות ללא סוכר לא היו במבחר כלל , כל יום אותם עוגות גם בלובי וגם בחדר האוכל . כמו כן יומים כשהגענו לשתות קפה נאמר לנו שאין עוגות ללא סוכר מכיוון שלא הזמינו . לא הייתי מצפה שבמלון הרודס נקבל תשובה שאין עוגה מכיוון שלא הזמינו .

  • חוות הדעת של יצחק

    אפריל 2023

    אירוח מושלם ראויה לשבח מיוחד גב' קרן מהלובי. ראויים לגנאי.. המלצרים. להשיג אותם.. בשביל לבקש מים.. זו משימה לא קלה.. והיחס שלהם לא מעודד..

חיפוש חופשה בהרודס ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור