בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1390 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של חגית

    פברואר 2023

    היה נפלא,ארוח מכל הלב,יוקרתי,אוכל ברמה גט,מתקני המלון ברמה נקיים,קרן מהקבלה נתנה שרות בצורה יוצאת דופן. נחזור בעז"ה שוב.

  • חוות הדעת של דליה

    פברואר 2023

    חדר נעים נקי ויפה שירות נהדר גם בחדר האוכל רק חבל שבברכה היה במשך כל היום שיפוץ אני מבינה שמדובר בחורץ אבל ימים קייצים כמו שהיה אולי היה עדיף קצת לדחות אבל בכל מקרה מלון מעולה

  • חוות הדעת של טליה

    פברואר 2023

    איזור הבריכה היה השיפוצים. רעש בלתי נסבל לאורך כל ימי השהיה !! ניסור אבן היא פעולה קולנית ומטרידה ולא היה צריך להעשות בשטח המלון. גם בצהריים. גם בערב. אי אפשר לפתוח מרפסת ולנשום בגלל הרעש. חוסר התחשבות מזעזע

  • חוות הדעת של יאיר

    פברואר 2023

    זו שהות 2 שלנו ואנו די מרוצים הבריכה הייתה בשיפוצים עם רעש ואבק ולא נוח לשבת בה לנוח להרגע

  • חוות הדעת של גבריאל

    פברואר 2023

    ביום שני 20/2 מהבוקר עד הערב היה רעש של ניסור וחפירה לא היה ניתן לנוח . הדלת של סאונה יבשה נא נסגרה מי היום הראשון ביקשתי לסדר גם ביום השני היה לא תקין.

  • חוות הדעת של גבריאל

    פברואר 2023

    הגעתי למלון על מנת לחגוג יום נישואין ובכניסה למלון הדגשתי את יום הנישואין ולא קיבלנו דבר לחדר כמובטח באתר של חבר מועדון,3 פעמים פניתי בנושא זה ולא קרה דבר. מעבר לכך קיבלתי במקום מיטה זוגית 2 מיטות יחיד מחוברות שזה ממש לא נח.פניתי ונאמר לי שהמלון בתפוסה מלאה ואין מה לעשות.בארוחת ערב בשעה 20:20 כבר נגמרו פריטים בחדר אוכל ושביקשנו נאמר שנגמר.התחילו לסגור עמדות בחדר אוכל חצי שעה לפני הסגירה וזה לא נעים בכלל.אני יצאתי מאוכזב מן המלון ומן השירות הכללי.

  • חוות הדעת של דב

    פברואר 2023

    שיפוץ בריכה תוך כדי הארוחה ולצוות אין מענה

חיפוש חופשה בהרודס ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור