בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1390 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של שרה

    ינואר 2023

    מאד נהנינו מהשהות במלון: הנקיון, בריכת ים המלח, האכל מגוון וטעים, הצוות נחמד ומאיר פנים.

  • חוות הדעת של אשר

    ינואר 2023

    מלון הבית שלנו בים המלח. מכירים את המלון ונהנים. סימנתי 9 ולא 10 ,כיון שהיינו ביחד עם גיסנו ולהם הייתה אכזבה שנחספנו לה.

  • חוות הדעת של מרים

    ינואר 2023

    בדרכ אנחנו מתארחים במלונותיכם וחוזרים שמחים.הפעם הזמנו לפני למעלה מ3 חודשים דרך פתאל על הזמן.יחד עם אחותי.כשהגענו למלון התברר שהבריכה סגורה באמצע השבוע ל5 ימים.מעולם לא בדקנו מה עודכן באתר ונראה לנו שנכון להודיע למי שהזמין לפני שהבריכה סגורה,יחד עם הודעת השידרוג ששלחתם או בכל דרך אחרת.אנחנו באים למלון בעיקר בשביל הבריכה.בעלי נכה ושוחה בכל מזג אויר.בנוסף ביום שכתוב היה שהבריכה פתוחה.בעלי ירד לבריכהב8.20 ולא נתנו לו להיכנס.זו טירחה עבורו להוריד את נעליו המיוחדת והמכשיר שמותאם לנכותו.אנו דורשים פיצוי על הימים האלה.הצטערנו שלא חזרנו לביתנו חזרה שכן עיקר סיבת בואנו לא מומשה כלל.גרנו 8 חודשים במלון בשנת 2005.שבענו אוכל ושהיה במלון.סיבת בואנו היא השהיה בימהמלח והבריכה.אנו מצפים לפיצוי הולם לאכזבה שהיתה לנו.אין איש שאנו משתפים בחוויית הארוחה שלא מזדהה עם האכזבה שלנו.מחכים לתשובתכם

  • חוות הדעת של אילן

    ינואר 2023

    לצערי המלון שהתארחתי בו לא מעט פעמים בעבר די התדרדר. התחזוקה לקוייה מאד.גם בחדרים וגם בספא.

  • חוות הדעת של יבגניה

    ינואר 2023

    לצערי היתה הכזבה.בזמן המקלחת נגרו לי המים. למחרת מכונת קפה בחדר אוכל לא עהץבדה. הרבה זמן עמדנו בתור כדי להנות מהקפה ובסוף-הכזבה. היינו בחדר 617 והארון בחדר לא נסגר. כחברת מועדון הפעם לא קיבלתי שום פינוק קטן כמו שזה היה בפעם שעברה. בצ'אק אוט סיפרתי הכל לפקיד בדלפק של המלון. סיכמנו שיחזרו אלי - ולא חזרו... בזמן החופשה ניסיתי לצור קשר דרך צ'אט בואוטסאפ - ולא קיבלתי מענה.מקווה שתוכלו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים כמו שזה היה קודם.

  • חוות הדעת של yaffa

    ינואר 2023

    השרות,הניקיון ,האוכל וכל האוירה היו נפלאים

  • חוות הדעת של מיכל

    ינואר 2023

    ארוחת הערב היתה מתחת לכל ביקורת.הדגים היו עם ריח וטעם לא טוב.בשר הבקר שנחתך היה קשה וללא טעם. הסלטים ניראו ממוחזרים ומלאי שמן. הפירות בסוף הארוחה היו לא ראויים להגשה. בקיצור , חוויה נוראית.

חיפוש חופשה בהרודס ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור