בחזרה לדף מלון
8.7
מבוסס על 1033 חוות דעת
85% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של גולדה
תמם גולדה ,ינואר 2023
שרות מעולה,מפנק, בהחלט מממליצה במיוחד על המלצר יוסף והמלצר דרוויש, פינו את השולחנות באופן בלתי רגיל. המלצר יוסף כל הזמן שואל אם אנחנו צריכים משהו מעבר למצופה לא זו בלבד אלא על האכפתיות איך אנחנו מרגישים ואם הכל בסדר.ביחד עם דרוויש צוות מנצח. הלוואי שכל המלצרים ידעו לתת שרות כמו השניים הללו. זריזים עובדים קשה וזאת רואים לא רק אצלנו אלא בכל שולחן שהיה לצידי. רק צר לי לאמר זאת על המלצר חסן, הבוקר הוא ראה שהשולחן מפוצץ בצלחות זו על גבי זו, על שנאלצנו אנו לקום ולפנות. נראה שהוא עצלן (סליחה על הביטוי) ועומד נינוח והולך לפנות שולחן שאין בו כלום. כל הזמן הולך לנוח בצד. הוא בהחלט צריך ללמוד לתת מעצמו יותר וכן ללמוד מצוות המלצרים האחרים בפרט מהמלצר יוסף הנחמד והאכפתי. אפשר להגיד זאת גם על הזריזות של הטבח שעומד על החביתות איזו ערנות ואיזו זריזות לזכור כל אחד מה הוא ביקש, זה לא מובן מאליו. זאת לא הפעם הראשונה שלי כאן, הייתי בחודש אוגוסט דרך העמותה לקידום מקצועי (כעובדת מדינה) גם לפני שהיתי במלון זה. אני בהחלט חזרתי להתארל במלון זה, בפרט בגלל השרות המהיר גם שרות החדרים היה טוב.והאוכל היה פנטסטי, אין שום טענה בכלל
-
חוות הדעת של אברהם
כהן אברהם ,ינואר 2023
הכל היה מושלם. חדר מצוין. אוכל טעים ועל רמה. צוות דואג. מצד שני יש לכם בעית ניקוז בקומה 1. תיקנו כביכול, וחזר למחרת.
-
חוות הדעת של איציק
כחילה איציק ,ינואר 2023
הצוות מדהים,שירות מצויין, חדרים נקיים,אוכל מגוון וטעים, כל הכבוד לכם
-
חוות הדעת של נטלי
סבכין נטלי ,ינואר 2023
הרושם הכללי טוב, למעט כמה יוצאי דופן
-
חוות הדעת של שאול ואתי
יום טוב שאול ואתי ,ינואר 2023
המלון מסביר פנים ומתייחס ברצינות להערות.הייתה חוויה נהדרת
-
חוות הדעת של שרה
מיארה שרה ,ינואר 2023
קיבלנו חדר חנוק מריח סיגריות למרות מפזר ריח ששמו לא עזר היה מאוד לא נעים לשהות בחדר כזה.
-
חוות הדעת של יוסי
מזלה יוסי ,ינואר 2023
מבקש לשתף אתכם בחווית החופשה שלנו בהרודס ים המלח 13-15.1 בשנים האחרונות היו בינינו יחסי גומלין לא כתובים, אנחנו מגיעים לפתאל לפחות פעמיים בשנה (ולא למלונות אחרים) ואתם דואגים שנהנה בחופשה שלנו. בכל יומהולדת אפילו דואגים לשי ותמיד נחמדים ןאדיבים. בחופשה הזאת, היה נראה שאנחנו בכלל לא רצויים. פקידות קבלה עם פרצוף חמוץ ומענה שהוא בכלל לא אדיב וללא רצון טוב לעזור. הגענו ביום שישי בשעה 12. פקיד הקבלה אמר שממש תיכף החדר יהיה מוכן ("בעוד כמה דקות"). אז המתנו בקבלה. והמתנו והמתנו... בשעה שתיים אמרו שעדיין מבררים. אחרי ששרפנו שעתיים מהחופשה בהמתנה, ביקשנו חלוקים על מנת שנוכל להיות משארית היום. הפקידה בקבלה ענתה בזלזול ולעג וענתה שאי אפשר ותפני למנהל. אחרי עוד המתנה ובקשות חוזרות למנהל הקבלה, קיבלנו חלוקים והלכנו לבריכה. הטענה היא לא על שעת קבלת החדר. למרות שהיה נראה שכל מי שהגיע קיבל לפנינו. יכולתם להגיד עוד שעתיים, שלוש ארבע. .במקרה כזה היינו בוחרים לעשות דברים אחרים, במקום לשרוף שעתיים בהמתנה בקבלה. הטענה על הזלזול והיחס הגרוע שקיבלנו ( אגב, צ'ופר יומהולדת גם לא קיבלנו). הטענה על האיזון שהפרתם והטעם הרע מהחופשה שככ חיכינו לה..