בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1390 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של Roi

    דצמבר 2022

    ‏מלון מדהים שירות מצוין במיוחד. מרינה מהקבלה מדהימה האוכל הכי טעים שאכלתי ניקיון החדר מדהים שירות העובדים מדהים היה מושלם מנהל חדר אוכל‏ איש מדהים

  • חוות הדעת של יוסי

    דצמבר 2022

    הקבלת לקוחות ברמה גבוה

  • חוות הדעת של אלמוג

    דצמבר 2022

    שירות, אוכל ונקיון ברמה גבוהה! בהחלט אמליץ

  • חוות הדעת של ויקו

    דצמבר 2022

    שירות ברמה הגבוהה ביותר.. אין לתאר את החוויה אין על הרודס ים המלח

  • חוות הדעת של ענבר

    דצמבר 2022

    המלון מאוד יפה שירות ברמה גבוה מיקום מושלם ממש קרוב לים המלח והאוכל מגוון

  • חוות הדעת של אלי

    דצמבר 2022

    החדר והאוכל היה מעולה. אבל שירות הלקוחות היה פחות טוב. הבטיחו שיחזרו אלינו מספר פעמים לגבי הטבה שמגיעה לנו ולא חזרו. רק אחרי שפניתי למרינה מהקבלה היא טיפלה בבקשה. העובד שחיבר לנו את המיטות והגיע עוד מספר פעמים היה מעולה, אחרים קצת פחות. אני מצפה לשרות לקוחות קצת יותר טוב במלון כמו הרודס. במיוחד בחדר שהוזמן.

  • חוות הדעת של מעין שרה

    דצמבר 2022

    הגענו למלון ללילה אחד , הגענו במיוחד לנקות את הראש. כאשר הגענו אמרו לנו שניתן להזמין שירות חדרים עד השעה 00:00 . בערך בשעה 23 התקשרנו להזמין פיצה , הנציג שאל אותנו איזה פיצה ואמרנו לו. נמסר לנו כי הפנייה הועברה וייצרו איתנו קשר תוך כמה דק לתיאום. לאחר שעברה רבע שעה ולא יצרו איתנו קשר חייגנו שוב , אז - מסרנו לנו כי יחזרו אלינו תוך חצי שעה. המתנו רעבים ומחכים לפיצה שלנו. כאשר לא יצרו איתנו קשר ונהיה כבר נורא מאוחר לקראת 12 בלילה, חייגנו שוב ואז בפעם השלישית שחייגנו ציינו בפנינו ששירות החדרים עובד עד השעה 23 ולא ניתן להזמין אחרי. האם הדבר ייתכן והגיוני? שרק לאחר שעה של ניסיונות להזמיו מעדכנים כי לא ניתן לבצע הזמנות?! יצרנו קשר שוב והגענו ללאה משירות לאורח, לאה הקשיבה לסיפור שלנו והסכימה כי אכן הנושא לא תקין, שהיו צריכים ליידע אותנו מראש! בכל זאת אנחנו בים המלח, סביבנו יש רק מלונות והכל סגור! ואנחנו רעבים! מהמלון חייגו והציעו לנו אוכל קר , כמובן שלא רצינו. לאחר מספר שיחות עם לאה הובטח לנו על ידה שנקבל פלטה מפנקת לחדר(אנחנו מדברים על שעה 00:15 בערך. ) בעלי כבר התייאש והלך לישון וביקשר שאעיר אותו כאשר האוכל יגיע. נחשו מה? חיכתי ערה,עייפה ורעבה עד השעה 01:30 לפנות בוקר!!!! לא הגיע. פשוט בושה וזלזול באורח. מבאס לגמרי.

חיפוש חופשה בהרודס ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור