בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1390 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של שיר

    מאי 2024

    מאכזב מאוד רמת הניקיון רדודה ביותר מגבות מטונפות חדר אקזיוקטיב עם גקוזי מתחת לכל ביקורת [הזוג קיבל פריחה בכל הגוף] אמבטיה מוזנחת ברמות מיטות שיזוף ללא כל ריפוד רק ברזל , וכן במתחם החוף הפרטי רק כיסאות פלסטיק פשוטים יחס של דיילות השרות בטרקלין לא מסביר פנים כלל. חופשה מאכזבת , ולא מתגמלת את הסכום הגבוהה ששולם

  • חוות הדעת של פרויים

    מאי 2024

    שלום. כשאנחנו מגיעים לים המלח הבחירה שלנו הייתה תמיד בהרודס, עד כה היינו מרוצים. לצערי, השנה התאכזבנו מאוד. היו המון יתושים במלון, האוכל היה ברמה של חדר אוכל בקיבוץ.ולא ניתן היה להנות מהצל בים מכיוון שהפגודות היו מלאות בהצטברות גושי מלח, לא היה מחסה מהשמש. בקיצור, הרודס היה הבחירה הראשונה שלנו בים המלח, אנחנו מתכוונים לחזור מחר שוב לים המלח ואנחנו שוקלים לאן ללכת.

  • חוות הדעת של אברהם

    מאי 2024

    הכל באופן כללי היה בסדר, השירות בחדר האוכל ושירות החדרים כ ו כן בספא, ליקויים קלים שניתן להתגבר עליהם בעזרת השירות אך הכל היה טוב מאוד.

  • חוות הדעת של אלה אסתר

    מאי 2024

    1,קהל האורחים בתקופה זו בעקר ישראלים.וערבי השירה רק לועזיים. 2 בברכת הגופרית אין כיבוד האורחים אין השגחה אין טיפול אחרי 3,מבחינת הנקיון ממשיכים לגרוף את המים לברכה בה רוחצים הנופשים , אשמח לדעת את התיחסותכם לנקודות שצינתי כדי שאשקול לאן אלך בשנה בסאה כחולי פזוריאזיס

  • חוות הדעת של אברהם

    מאי 2024

    מעולה

  • חוות הדעת של רינה

    מאי 2024

    יצאנו עקוצים בכל חלקי גוף כנראה אין הדברה במלון והן בחדרים לרבות שאיבת קרדית האבק מהמזרונים אורח אינו צריך לנקות שכבה שחורה בתוך אסלת השרותים.

  • חוות הדעת של עתניאל

    מאי 2024

    אולי זה מצחיק אבל יתושים קרעו אותנו גם בלובי גם בבריכה

חיפוש חופשה בהרודס ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור