הרודס הרצליה

חופשה יוקרתית מושלמת על אי בלב ים, בקרבת המרינה, קניון ארנה ועוד. מלון הרודס הרצליה החדש ממלונות היוקרה של רשת פתאל, הוא המלון היחיד בישראל הממוקם על אי בלב הים – מטרים ספורים מקו המים של המרינה. בזכות תכנון קפדני ועיצוב עוצר נשימה של האדריכלים אילן פיבקו ורני זיס מתקבלת חוויית נופש יוקרתית, איכותית ומרגשת. אתם מוזמנים להתנתק מהשגרה, להביט לים מכל עבר וליהנות מימים מושלמים של חופשה יוקרתית. בהרודס הרצליה החדש252 חדרים מעוצבים, מתוכם 90 סוויטות וחדרי גן אליהם ניתן להגיע עם היאכטה עד פתח הדלת. על מנת להבטיח רגעים מושלמים בחופשה נבנו במלון מתקנים יוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר: בריכות שחייה מפנקות למבוגרים ולילדים המוקפות דק עץ ומיטות שיזוף, חדר כושר מקצועי עם מתקנים חדישים, ספא הרודס הרצליה המעניק טיפולים איכותיים, בר מסעדה עם חוויה גסטרונומית משובחת, גינת נוי רחבת ידיים עם ספסלי ישיבה מהם ניתן לראות את הים והמרינה, ועוד. קניון ארנה ומעגן היאכטות ממוקמים במרחק 7 דקות הליכה מהמלון, כמו גם הרצליה פיתוח בה תמצאו משרדי חברות מובילות ומבחר מסעדות. בזכות צוות המלון המיומן ובשל איסור על עישון בחדרים ובשטחים הציבוריים, מובטחת לכם בהרודס הרצליה חוויית נופש מושלמת.

חיפוש חופשה בהרודס הרצליה

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור
למה להזמין באתר פתאל
הזמן עכשיו, שלם בהגעה למלון כרטיס אשראי לביטחון בלבד
לפחות 5% הנחה למזמינים אונליין באתר
סוגי חדרים
 
תנאי תשלום
מתן פרטי כרטיס האשראי במערכת ההזמנות של אתר פתאל נעשית לשם בטחון בלבד, התשלום עבור הרכישה יתבצע ישירות בבית המלון ביום ההגעה.
התשלום יתבצע ביום ההגעה באמצעות כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה, ובנוכחות אישית של בעל הכרטיס בלבד
 
שעת קבלת חדרים
בימי חול: החל מ-15:00
בשבת או מוצאי חג: החל מ-18:00
 
שעת עזיבת חדרים
בימי חול: עד 11:00
ביום שבת או חג: עד 14:00
עזיבת החדרים לאחר השעה 14:00 תחויב אוטומטית בסכום של 250 שקלים.
אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון מראש יוכלו לעשות זאת במעמד ההגעה בעמדת הקבלה. כאמור, ההארכה תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום של 250 שקלים לחדר (על בסיס חדר בלבד) – וזאת עד לשעה לאחר צאת השבת / החג לכל היותר.
 
חנייה
החנייה בחניוני המלון הינה ללא תשלום ועל בסיס מקום פנוי

לנוחיותכם, במלון קיימת עמדת טעינה לרכבים חשמליים
 
מדיניות הביטולים:
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש עד 24 (עשרים וארבע) שעות טרם מועד האירוח, לא תגבה החברה (או מי מטעמה) דמי ביטול.

במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי משתמש פחות מ - 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה אי הגעה למלון במועד האירוח שהוזמן, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי 
ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

דמי ביטול בתקופות חג, קרי ביטול אירוח שהוזמן לערבי חג וחג ראש השנה (2-5.10.24), סוכות (16-23.10.24), פסח (22-29.4.24) ושבועות (11-15.6.24) (לעיל ולהלן: "תקופות חג"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 7 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 7 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

דמי ביטול בתקופת הקיץ, קרי ביטול אירוח שהוזמן לחודשים יולי - אוגוסט (בין התאריכים 1.07.24-31.08.24) (לעיל ולהלן: "תקופת הקיץ"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכןיחולו כללי הביטול הרלוונטיים בעונה רגילה 

דמי ביטול באירועים מיוחדים,  קרי ביטול במסגרת מבצעים מיוחדים ובמסגרת סופי שבוע ו/או חבילות מיוחדות ו/או אירועים מיוחדים שהחברה עורכת, לגביהם נקבע מחירון ייעודי, בין אם לקבוצת אנשים ובין אם לכלל, בין אם פסטיבל ייחודי ו/או אירוע מיוחד שעורכת החברה (להלן: "אירועים מיוחדים"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכןבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכןבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב בחלוף 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), אך מעל 14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך השווה ל- 25% (עשרים וחמישה אחוז) משווי ההזמנה הכוללבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב בחלוף 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ופחות מ- 14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש (לרבות מסוכנות נסיעות), באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש  דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

לביטול ההזמנה נא פנו למחלקת תמיכת אינטרנט במייל info@fattal.co.il; בטלפון שמספרו 03-5110000; באמצעות מכתב בדואר רשום לחברה