בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של יוסף
אביסרור יוסף ,יולי 2022
שירות מצוין
-
חוות הדעת של בלהה
חפץ בלהה ,יולי 2022
תודה לליאן שעם הרבה סבלנות ורצון טוב נתנה לנו חופשה משפחתית מעולה ונהדרת.החדרים המהממים, האוכל המצויין , הברכה היו מעולים. חגגנו 50 שנות נישואים עם הילדים והנכדים ביחד והיתה חופשה חלומית. תמיד נשמח לחזור אליכם.
-
חוות הדעת של לירון
יונה לירון ,יולי 2022
סביר לא מצדיק אירוח 5 כוכבים
-
חוות הדעת של איציק
טובי איציק ,יולי 2022
אכזבה ענקית!!!! מתחילת החופשה עד לסיומה גם בשירות החדרים גם בידר האוכל שהיה מלא ביתושים שגרם לנו לא לאכול בנו לחגוג את ימי ההולדת של בעלי ושלי ויצאנו עם הרגשה של תיסכול ורצון לחזור ולחגוג ימי הולדת רק במלונות של רשת ישרוטל
-
חוות הדעת של תמר
בינימין תמר ,יולי 2022
-
חוות הדעת של נגב
כוהל נגב ,יולי 2022
ביום הגעתנו המתנו לחדרים כשעתיים וחצי. רק בשעה 17:30 קיבלנו את החדרים, בין השעה 15:00 לשעה 17:30 התקשרתי 3 פעמים.. פעמיים נאמר לי שהחדרים מוכנים, וכשהגעתי לפקיד הקבלה מסתבר שהם לא היו מוכנים. שירות נקיון החדרים: לא נראה לי סביר שמתחילים לנקות ב 08:00 ועושים השכמה לאורחים (גם אם לא שמתי את השלט של ״נא לא להפריע״. שלא לדבר על זה שהחדרניות מבצעות שתי נקישות ״ידיי חובה״ ופשוט פותחות את הדלת מבלי לחכות למענה חדר האוכל חשוך לחלוטין!!! בעיית תאורה קשה ביותר. אוכל בארוחות הערב הוא אותו האוכל שהיה במשך חמשת הימים שהייתי. (למעט שינוי קל הסוג הבשר). מפתחות החדרים עושים בעיות על בסיס יומי. כל הזמן מאבדים את הקידוד, כשיורדים ללובי לבקש קידוד, הקידוד מתבצע אך בפועל המפתחות לא פותחים ונדרשים מספר קידודים עד שהמפתח עובד
-
חוות הדעת של גליה
ארנון גליה ,יולי 2022
חוזרים הרבה להתארח אצלכם