בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של דב
ביגלמן דב ,נובמבר 2021
כל צוות העובדים : בקבלה , בחדר האוכל מאירי פנים ונותנים הרגשה של משפחה.
-
חוות הדעת של marina
brazilevski marina ,נובמבר 2021
הגענו למלון בשעה 12 וקיבלנו את החדר מיד. כביכול שודרגנו . אני לא יודעת במה היה השדרוג, חדר ברמה בינונית מטה. ביקשנו לקבל חלוקים, אמרו שתכף יביאו לנו ולא קיבלנו. ארוחת בוקר הייתה מעולה. סה"כ התחושה שהמחיר לא מוצדק. ביקרנו גם בספא, עיסוי היה מושלם, חלוקים לא מפנקים. לא הייתי ממליצה על המלון במחיר ששילמנו.
-
חוות הדעת של שמעון
אבוחצירה שמעון ,נובמבר 2021
העובדים אדיבים. מנומסים אולם ארוחת הבוקר מעט עלובה למלון כזה. ארוחת הערב מעולה. מבחר גדול והכל בשפע. אולם לא נקי במיוחד השולחנות והכסאות....
-
חוות הדעת של מורן
אצילוב עוזרי מורן ,נובמבר 2021
אני מאוד אוהבת לבלות במלון הזה העובדים שירותים ונדיבים אך החדר היה לא ראוי ללינה המקלחת לא הייתה אטומה ועפו מים מחוץ לאמבטיה והדלת של היתה כולה מקופלת ניכר שבעקבות המים שעפים עליה היא התנפחה ןהתפוררה הורגש שהחדר לא נוקה לפני שנכנסנו אליו הוא היה מאובק וגם המרפסת הייתה מאובקת. התעוררנו לבוקר עם ריח של ביוב זה ביאס מאוד עדכנו את הקבלה והם שלחו נציג שאמר שזה הקו של הביוב וכבר כמה ימים יש ריח כזה. בחדר אוכל היה מעולה השירות אדיב ונעים אבל הרמה של החדרים ירדה וזה גרם לאכזבה
-
חוות הדעת של דניאלה
מזרחי צדוק דניאלה ,נובמבר 2021
שלום, שמי דניאלה ואני התארחתי במלון הרודס הרצליה בין התאריכים 4-6.11.21. אני קטועת רגל ולכן בקשתי חדש לנכה ואכן נעניתי אך חייבת לציין כי הנגישות של המקלחת והשירותים הייתה זוועתית. המרחק בין הדלת של השירותים לכיסא אמבטיה כל-כך רחוקה שנאלצתי לזחול על הרצפה ולהתקלח על הריצפה. בנוסף אין שום שיפוע למים שיוצאים ולכן גם הפרוטזה שלי נרטבה וגם הבגדים אשר הכנתי נרטבו ונאלצתי להתלבש מחוץ למקלחת כאשר הקושי האמיתי הוא לצאת מהמקלחת ללא העזרה של בעלי. לאחר שבקשתי כיסא נגיש להתקלח אתו טענו שאין להם במלון וגם הניסיונות של החלפת חדש דרשו תוספת של מינימום 300 ₪, אשר גם לאחר הסכמתי הבנתי שאפילו הסוויטה הכי מפוארת אינה נגישה לנכים מכיוון שהשירותים נמצאים מאחורי הדלת ובתור קטועת רגל אין לי שום דרך להגיע לשם. אני אישית מאוד לא נהניתי במלון ויכולה להגיד בפה מלא שאדם שישאל אותי האם להגיע למלון אומר לו- לא! מהסיבה שהחדרים פשוט לא נגישים לנכים בכלל! דבר אחרון שאומר- אם פניה זו לא תקבל יחס או תגובה אני כן אפנה לפניות הציבור להעלות את המודעות לנכים שמתארכים במלון. דניאלה- 0523836973
-
חוות הדעת של זהבה
אמסילי זהבה ,נובמבר 2021
החדר מקסים האוכל מעולה, חבל שבפרוזדור בין המעלית לחדר (5) הריח בלתי נסבל חוצמזה היה באמת כייף
-
חוות הדעת של אייל
רדמי אייל ,נובמבר 2021
שירות אדיב יחס מעולה ונכונות לסייע בכל מה שצריך